123lagersalg reviews

123lagersalg reviews

7.0

123lagersalg der er super service

vi har købt sofa ved lager salg og afhentet hvor efter vi tog på ferie da vi kom hjem samlede vi spændt vores nye sofa
og øv sofaen havde fejl
ja hvad nu tænker man skal man nu til at diskotere med dem
jeg ringer og får at vide af karina( kundetelefon) meget venlig
at jeg skulle tage nogle billeder og sende til lagersalg (henning )
og prombe fik vi besked på at vi kunne få sofaen byttet vi har så valgt at få en anden model også uden problemer det kalder jeg kunde pleje
så venter spændt på den nye sofa
vi ville til en vær tid handle der
super
susanne/bjørn

Fuldt fortjent 5 stjerner.

Jeg købte en seng og chaiselong sofa gennem dette firma. Alt var som lovet og varerne levede op til mine forventninger. Jeg er yderst tilfreds med varerne og især deres kundeservice fortjener ros. Prisen er rigtig skarp og kvaliteten er god. Første gang jeg så priserne var jeg lidt skeptisk men jeg er kun positiv overrasket over hvor gode varerne er. Eneste minus er at ventetiden på produkterne er lidt lang men det var bestemt hele ventetiden værd. Jeg køber helt sikkert fra dem en anden gang.

Elendig Kundeservice

Bestilte og betalte for mine varer i butikken i Kolding d. 28/12-2013 og fik ved bestilling at vide der ville gå ca 20 dage med levering.
Efter en måned ringede vi gentagne gange til kundeservice, for at høre ang levering. Svaret var hver gang at de kommer nok på tirsdag, men kunne ikke sige det før de fik listerne. 22/2-2014 er vores tålmodighed opbrugt og vi kører i butikken igen for at få en konkret svar. Det kan ekspedienten desværre ikke hjælpe med, og vi prøver at indgå et forlig med en form for kompensation med nogle stole, som kundeservice skulle ringe tilbage om.. Hørte aldrig mere noget fra kundeservice og de er ikke de nemmeste at få fat på telefonisk.. Havde de i det mindste bare ringet tilbage, og snakket om en form for kompensation, så var denne sure anmeldelse ikke kommet..
Vi fik til sidst vores varer den 25/2-2014.
Har aldrig nogensinde før oplevet en butik, med så ringe kundepleje før og vil ikke anbefale folk at handle der

Martin & Mette Jørgensen

Hejsa Mette og Martin

Det er øv når noget går galt idet det som det ofte sker går rigtigt galt. Ved telefonen er der 2 personer og vi forsøger altid at kunne følge med til de opkald der kommer men desværre kan det ske at vi begge taler og derved går samtalen på tlf. svarer og man kommer ikke igennem. Typisk er vores problem mandag/tirsdag mens torsdage og fredage kan vi sidde og vente på opkald. Der er dog altid 2 personer i kundeservice ved telefonen fra 09.00-15.00

Omkring levering hvor vi har 21-28 hverdage der har vores leverandør haft en del problemer med at overholde leveringstiden indenfor 4 forskellige materialer og det er disse materialer der har givet presset. Generelt kan dog siges at i perioden fra d. 1 januar og indtil 28 februar er der leveret varer til ca. 450 personer hvoraf vi har registreret fejl ved 6 personer så det er ikke en regel at problemerne er der men 1 fejl er desværre mere negativ end 200 positive idet de positive hører man sjældent fra. Til orientering har virksomheden siden 1 januar 2011 haft ca. 15.000 handler og her ved Trust pilot er der bedømt 62 af disse.

Vores reklamation er på ca. 0,4% og leveringsfejl er på ca. 0,9%

Jeg kan kun beklage at det er gået galt hos dig og havde vi haft en mail eller tlf. opkald fra dig så ville vi kunne fange den igen og samle op.

fed service fed sofa

Rigtig gode møbler til meget billig pris mig og mange af mine bekendte har købt der kun tilfredse.man ringer og få gi service har aldrig oplevet noget negativt der manglede sofa ben dem fik jeg dagen efter.

Fantastisk kvalitet på en enkel måde.....

123 lagersalg er lige efter mit hoved....man kan komme ind og ose, gå rundt og kigge, sågar med en kop kaffe i hånden. Når man så finder noget der har interesse, og tro mig, man finder noget, så er ekspedienten klar, til at svare på spørgsmål, inden for 5 min......
Man kan selv bestemme farve kombinationer, ja selv hvilke syninger der skal bruges....Jeg købte sofa med special farver og syninger, den var klar til afhentning 3 uger efter bestilling.....fantastisk resultat, på en enkel måde....og så er der jo lige prisen, den er mindst lige så fantastisk som konceptet.
Stor tak herfra og på gensyn....:O)
mvh
Henrik Kofoed

Ok service men ikke god sofa

Vi havde længe overvejet en bestemt sofa fra deres hjemmeside.
Vi kørte til Kolding for at se den. Den flinke mand hjalp op med at finde den. Den var rigtig fin.
Efter lang tids overvejelse købte vi den over nettet. Den kom efter en måned som lovet og den var så flot.
Efter at have sat i den i max to min i begge sider, begynder stoffet at blive løst. Dette ser virkelig fjollet ud og vi henvendte os til dem.
Dog kunne de ikke gøre noget ved det da de skrev; at det lignede almindelig sidemærker og ikke fejl.
Denne ene stjerne er givet da vi ikke fik denne information. Havde vi fået denne information enten på nettet eller i butikken havde vi ikke købt denne sofa til 8000 kr for at stoffet skulle sidde løst på den efter at have siddet 2 min i den. Det er virkelig ærgerligt :-/ det er kun i den ene side at stoffet er løst.
Dog skal de have den ros at hver eneste medarbejder jeg har snakket med enten i Tlf eller butik har de været flinke og imødekommende.

Hejsa Lene

Det er selvfølgeligt ikke rart at skulle modtage en 1 stjernet meddelelse selvom vi forsøger at hjælpe. Vi har tilbudt at sende en møbelpolster ud og gennemgå sofaen for evt. fejl men meddelte blot at hvis det var almindelig brug så ville besøget være brugerbetalt.

Uanset hvad man køber hvor der er stof rundt om skum, fjer eller lignende så vil det kunne ses også efter få minutters brug. Tag f. eks. en nystrøgen skjorte, brug den 2 minutter og man vil kunne se dette på stoffet.

Der er intet galt med en sofa hvor man kan se på stoffet at den krøller lidt efter brug og de fremsendte billeder viser kun mindre krøl i stoffet.

Vi tilbyder dog fortsat en møbelpolster der vil gennemgå denne

Henning

Godservice men knap så god sofa

deres service var fin, de var det når man skulle bruge dem. Men sofaen et ikke helt som vi havde forventet. benene på sofaen er nærmest kastet på, der er nogen mærkelig mærker på sofaen som og det skum inden i har revner. Relaxstolens pude er vist blevet syet i blinde. selve materialet er fint men det er ikke udført pænt.

Fordærdelig service og reklamation

Jeg har for godt og vel et år siden købt en sofa hos 123lagersalg, til at starte med var jeg ret tilfreds med servicen i butikken samt de billige priser.
Jeg bestiller en chaiselong i brunt læderlook, da vi efterfølgende får sofaen hjem er chaiselongen omvendt og passer altså nu ikke ind i stuen og derudover er der i to af hjørnerne slidtage hvor det syntetiske læder er slidt af og tydeligt grimt. Jeg tager kontakt til kundeservice og får at vide det er intet problem de får bestilt en ny og vi vil have den ca om 3 uger. Dejligt med god service tænkte jeg.
Efterfølgende får vi den nye sofa leveret og pludselig idet at flyttemændene har taget chaiselongen ud, kommer de ind igen og siger de ikke kan ombytte sofaen grundet slidtagen i hjørnet, forklare ham det var der fra vi modtog sofaen og jeg ringer efterfølgende ind til kundeservice for at få dette bekræftet overfor flyttemændene. jeg får at vide det åbenbart ikke står i deres database og vi må køre sagen videre og altså vente med at få ombyttet chaiselongen.
Det ender ud i en lang mail korrespondance som ingen vegne når hen. Juridisk set havde jeg også min fulde ret hvilket også blev beskrevet og henvist til de forskellige paragrafer. Manden i kunderservice kunne intet se fra kundens side og behov og modsagde mig konstant. Respektløs.
Jeg har betalt 10.000,- for en sofa som er vendt forkert og har haft slidtage fra jeg modtog den. Derudover er den skæv, og deres kvalitet er exceptionel dårlig, looket er der i nogle måneder også falder sofaen ellers næsten sammen og er ikke pæn at se på. Meget dårlig kvalitet og returret eller reklamation er der INTET af. Så ærgeligt da en sofa er et af de vigtigste elementer i stuen.

Hejsa Nadia

Problemet ved denne sofa er at den vendte forkert til din stue men den var bestilt korrekt hjem i henhold til bestilling men som en hjælp grundet manglende plads til den leverede valgte vi at tilbyde ombytning og vi bestilte en ny hjem.

Fejlen ved at den vendte forkert var ikke hos os men grundet manglende plads i din stue. Vi valgte at sige det var lige meget vi kunne sikkert sælge denne sofa til en anden. Da vi dernæst kommer ud for at bytte sofaen ser vore folk 2 skader på sofaen hvilket ikke var der ved levering og det er klart dette stiller os i en anden situation da vi jo ikke kan tage skadede sofaer retur med mindre det er fabriksfejl.

Henning

God handel

God service, ingen fejl eller mangler på mit køb af en sofa.

Kanon service

Vi købte en 2-3 sofa hos 123 lagersalg. Da vi samlede 3 var en lynlås glider i stykker, vi ringede til firmaet. Få dage efter fik vi et tilbud om at få ny sofa eller 800 kr tilbage.
Jeg har aldrig mødt så god en service fra et firma kan varmt anbefale 123 lagersalg og vil da bruge dem igen.

Rigtig dårlig kundeservice

Bestilte et sofa sæt d 7-9, efter at ha været på deres adresse i Ringsted, pengene hævede de allerede om mandagen, sofaerne ankom først til ringsted d 19-9, efter at ha hentet sofaerne og skulle til at samle dem, konstatere jeg at de skruer der er med ikke passer til de ben der er, der er forskellige "bag"ben på stolen, der er noget sort et eller andet på de store ben foran, jeg har skrevet flere mails til kundeservice, for at få evt en kompentation for dette, men jeg får bare et flabet svar om at det ikke er et sofasæt til 40.000 kr.... næ nej det er jeg da godt klar over, men derfor skal tingene da være i orden af den grund. Jeg sidder her og påtænker at kontakte forbrugerklagenævnet og måske også lokalavisen, for det kan da ikke være rigtigt at fordi det er billigt så skal man leve med mangler og dårlig service, det vil jo være det samme som at købe en ost på tilbud og så er den muggen når jeg kommer hjem, det vil jeg da heller ikke acceptere.

4-10-13
Ja jeg viste godt at du ville skrive sådan Henning, grunden til afslag i prisen var for at det skulle være nemmere for begge parter, men hvis du ønsker at ombytte mine ben og købe nogle skruer der passer til de ben der følger med sofaerne, så er jeg da helt frisk på det, og det næver du jo ikke noget om i din besvarelse, og jeg kan se jeg ikke er den eneste der har haft problemer med jer, så ja lad os nu se hvem der trækker det længste strå.

22-10. Jeg har stadigvæk intet hørt siden sidste besked, fraråder alle at købe møbler hos dem.

Hejsa Käthe

Jeg uddyber lige dit beskrivelse blot så man kan se helheden.

Dit køb er Sidney 1+2+3 og det blev bestilt på nettet. Da varen blev bestilt blev denne selvfølgeligt bogført hvilket er normalt og lageret pakkede denne. Vi har dernæst hver uge lastvogne der kører mellem butikkerne og din sofa kommer så med en lastvogn til Ringsted ugen efter bestilling. Vi sender ikke bare lige en ekstra lastvogn fordi Käthe bestiller.

Dit første mail til os var at du ville have afslag og det har været kendetegnet hele vejen gennem vores korrespondance, men på forhånd ved jeg at de 10 kr. nye skruer vil koste alligevel ville blive afvist så hvorfor skal jeg acceptere dit krav.

Sagen starter fordi skruerne havde skrå hoved og metallet i foden ikke var nedsænket så skruen kunne ikke komme i bund. Det du finder forkert er at der ikke leveres skruer med flad hoved. Det er måske forkert af mig men personligt ville jeg sige at hvis det generede mig så meget om det var skruer med flad eller skrå hoved der skulle holde ben på plads under sofaen hvor ingen kan se det ja så ville jeg nok blot have købt 10 skruer i byggemarkedet til 10 kr.

Vi kan ikke betragte dette som en fabriksfejl da fabrikken leverer sofaerne således og de mange andre kunder der har købt disse har ikke pointeret det.

De bagerste ben er runde og i midten af dette runde ben er der en plastprop der kan tages af således man kan komme ned til skruen der justerer benet. Dette plastprop er væk på det ene ben og derfor ser de ud til at være forskellige men hvor er proppen?

Jeg vil virkeligt opfordre dig til at tage kontakt til forbrugerstyrelsen så de kan behandle sagen for jeg er ret sikker på at de vil betragte din klage som ubegrundet.

Dette er min side af sagen og så kan de kære forbrugere vurdere hvem der er mest fair.

123lagersalg

Positiv oplevelse, selvom der blev sagt 4-5 ugers levering kom vores sofa 2 uger før :-) Dejligt..

Gode priser, men dårlig service ved reklamationer

Vi købte en sofa hos 123lagersalg hvor vi fik en lækker sofa til en kanon pris, da vi købte den efter at den havde været udstillet som demo.
Hel specifikt fik vi en sofa til halv pris af hvad de normalt ville sælge den. Vi fik den leveret ind i stuen og alt var fint. Vi var på dette tidspunkt rigtig glade kunder.

Desværre så varede det kun et år, indtil sofaen begyndt at synke sammen i en af sektionerne. Da vi oplevede dette, skrev vi og ringede ind til deres kundesupport for at fortælle om problemet.
Her blev vi bedt om at sende billeder der viste problemet, hvilket kan være svært at gøre for en defekt der kun opleves når man sidder i sofaen.
Men uanset det så sendte vi dem billeder, samt en kopi af fakturaen vi fik udleveret ved køb af sofaen.

Dette blev besvaret med en mail der fortalte at de ikke kunne finde fakturaen i deres system samt at fejlen var en slitage. Dette var første tegn på at tingene ikke var som de skulle være. Jeg vil mene at en sofa der sælges til 15.000 skal kunne holde til mere end 1 års brug før man får slitage fejl. Desuden så virker det meget uproffesionelt at de selv sælger en sofa, udleverer en faktura og derefter ikke kan finde denne faktura i deres system.

Så for at opsummere det, så startede vi med at være tilfredse kunder der ville give dem 5 stjerner, men som desværre er endt nede på at give dem 1 stjerne, da vi føler de ikke vil stå inde for de ting de har solgt, samt yder en dårlig service.

Hejsa Pia
Det er beklageligt at din opfattelse af handlen er at det nu er dårligt.

De billeder vi har modtaget er af en sofa model Livorno der normalt koster kr. 15.450,00, men ifølge det kladde du har sendt så er din pris kr. 7000,00 for en demo model der er købt i foråret 2011.

Den er derfor mere end 2 år. Den burde selvfølgeligt ikke være med skade men desværre kan en fjeder godt løsne sig fra rammen.

1: Der er givet kr. 8450,00 i rabat da den er solgt som demo og normalt sælger vi demo uden garanti på samme måde som hvis du købte demo og udstilling ved andre firmaer så ville det være uden garanti da der kan være mindre fejl. Derfor har du betalt kr. 7000,00 for varen, men vi vil gerne afhjælpe fejlen hvis vi blot kan få originalt faktura nummer, så vi kan se hvorledes denne er solgt og hvilke betingelser der er lavet.

2: Vi har ikke meddelt dig at det er slid men derimod har vi skrevet til dig pr. mail at der kan være tale om at en fjeder har løsnet sig i rammmen og dette kræver at man skal løsne bundstoffet, hæfte fjederen fast igen og dernæst er sofaen lavet, men vi vil jo helst have en original faktura da dette kræver vores producent hvis de skal dække omkostningen til en møbelpolstrer. Hvis vi ikke kan få en original kvitteringsnummer så er muligheden fortsat at den kan laves men de små 400-500 kr. dette koster skal man så selv betale.

Vi mener ikke det er uretfærdigt at forlange original kvittering, kopi af denne eller i det mindste kvitteringsnummeret da dette ville alle forretninger forlange da det ofte er eneste mulighed vi har for at se købet og evt. bemærkninger.

Derfor: Find kvitteringsnummeret eller accepter at dække de 400-500 kr. selv og vi hjælper naturligvis.

Det var god kvalitet

Det er en god kvalitet og fin model og god pris

Fantastisk service - også EFTER varen var leveret !!!

Vi fik desværre lavet et hul i en af hynderne på vores 1 år gamle lædersofa fra 123, men intet problem...en enkelt opringning, så fik vi tilbudt at få syet en ny hynde i samme lædertype og farve - og til en pris vi ikke engang havde turdet håbe på !!!
Så det er muligt at møblerne hos 123 er billigere end i de fleste butikker...men den lave pris skyldes ihvertfald ikke ringere service ;0)

Meget god kundeservice mm.

Jeg købte sofaen hos svenstrup J afdelingen, var så uheldig at den slog ridser ved et sted jeg ikke sad ved. jeg skulle sende billeder ind og oplyse diverse ordrenumre mm. fik en ny hynde. ydermere fik jeg af vide at hvis den ik var helt samme farve kunne jeg få de 3 andre hynder leveret. Nu er jeg så uheldig at den slog ridser akkurat samme sted og fik svar med det samme om at der bliver leveret hynder til hele sofaen. jeg har endda snakket med ham der står for butikken og kan kun sige jeg fik god service. meget billigt sted og fik endda god rabat

Sindsyg lækker Oslo sofa jeg fik

Sofaen var 10 dage forsinket, men hellere det og alt så er på sin plads.

Fuldt ud tilfreds

Vi fik en god behandling, og varen kom på det lovede tidspunkt, så det kan jeg sagtens anbefale andre.

Billigt og venlig og helt i orden betjening.

Det super billigt, og et behaligt sted og handle fordi man kan få lov og kigge i fred. Men får hurtigt svar hvis man spørg om noget.

Perfekt!!

Købt sofa, lamper og en skænk hos 123. Desværre var det misfarvning på vores hjørne lædersofa, og vi havde desværre smidt emballagen ud, men intet problem. Efter et Par gode råd fra kundeservice som dog ikke virkede, fik vi leveret en ny sektion til sofaen.! Skøn service og hjælpsomme mennesker! Dejligt at vi ikke skulle til at kæmpe om vores ret, men at det løste sig, HURTIGT!

123lagersalg Details

123lagersalg har flere butikker i landet. Udgangspunktet er lager/projektejendomme, uopvarmet og med 26 timers åbningsuge. Disse 3 punkter betyder at der kan spares mellem 40-60% på prisen i forhold til andre møbelhuse grundet lave omkostninger. Møblerne kommer fra anerkendte møbelproducenter hvor flere i forvejen leverer til andre danske møbelhuse.

Visit 123lagersalg

Call us on: 22 110 123