1kup reviews

1kup reviews

5.7

Snydt for 900 kr!!

Min kæreste og jeg købte nogle lysestager af glas til mors dag. Da varene ankom var glasset gået itu. Vi har prøvet at kontakte firmaet for at få tilsendt nogle nye. Firmaet er dog ikke til at få fat i, og de gange de har taget telefonen har de sagt vi ringer tilbage snarst. Det er nu 2 måneder siden. Vi har ligeledes sendt mange mails som ikke er blevet besvaret.

Utvivlsomt den dårligste service jeg har oplevet. Jeg har anmeldt dem til forbrugerklagenævnet da de jf. lovgivning da de nu tekniskset har "stålet" mine 900 kr.

Jeg fraråder alle at handle på denne side. Hvis varen er beskadigt ved levering kan i ligeså godt smide pengene ud af vinduet. Du får dem ikke igen!!

æv bæv...udsolgt og ingen besked om dette

HAr fundet denne hjemmeside og syntes egentlig at de havde lige den jakke til vores søn han ville kunne lide og den rigtig størrelse. HAr bestilt og betalt og.... venter , venter og venter til sidst ringer så til firma og så får de en ups oplevelse de har udsolgt og får ikke mere af varen, de har bare glemt at informere os om det. ekspedienten mener at have sendt mail- den er så bare aldrig nået frem til os - så alt i alt -æv-bæv

varer var udsolgt

Egentlig en OK virksomhed - man modtager dog ikke ordrebekræftelse, så jeg måtte kontakte dem for at høre, hvornår man kunne forvente at de sendte varerne. Så var nogle af varerne udsolgte, hvilket var rigtig ærgerligt - så var det måske en ide at få sin hjemmeside opdateret så man ikke går forgæves. 1Kup erstattede dog nogle lysestager jeg havde købt med nr. større til samme pris samt stadig fragtfrit, da det jo ikke var min skyld, at den anden vare var udsolgt.
Der mangler lidt generel kundeservice - fik ej heller mail, da varerne var sendt - ikke før de var klar til afhentning.
Plads til forbedring.

1kup.dk Details