1Life.dk reviews

1Life.dk reviews

9.0

super

Alt fint, gode priser og hurtig levering,anbefales

Hurtig bestilling da

Det er det hurtigste jeg har oplevet, 22 timer efter bestillingen var den fremme. Men lækker side stort udvalg og formidable priser :D skal helt sikkert bestille derfra igen

God kunde service

Første gang jeg handlede hos 1life.dk , men bestemt ikke sidste gang. God information undervejs og varene helt i orden samt leveringstiden kan man heller ikke finde meget bedre.

Troværdig, god kunderservice

God virksomhed
Troværdig
Respekter kunderne

Jeg har købt fra 1life men desværre produktet var halv defekt jeg kontaktet 1life de sendt mig en ny en. Samme dage med frankeret brev. Den ny en var også defekt. 1life kunne godt forstår mig og send mig men penge retur uden problem. Og alt fragt tog 1life ansvar for.

Det smukkeste af det hele var at 1life stoler mere på kunder end levendøre og 1life tage kundernes feedback for alvor uden problemer.

Jeg vil altid handle hos 1life fordi de respekter kunderne og giver god kunderservice.

Levering tid er mindre end 24 time.

Igen en af Danmarks bedste e cig virksomheder.

Jeg vil anbefale 1life uden tvivl

Billige priser, og hurtig levering

Stor ros herfra, kan klart anbefales til andre.

Væsentlig billigere end de andre forhandlere.

+++++ 5 stjerner herfra

Det var DET der skulle til

Nu har jeg gennem 1½ år handlet alle mine ecig ting hos Pinkmule, med overbevisning om at det var det bedste, og billigste, jeg kan nu efter et besøg i butikken i Aalborg, kun sige at det skulle jeg ha' gjort for længe siden:

For det første er 1Life på samme prisniveau, om ikke bedre, men bedst af alt, man kan få grundig vejledning i hvad der rykker, og hvad der ikke rykker... Så i dag er jeg en meget gladere damper, der nu endelig har grej der virker.. Så jeg er absolut ny stamkunde hos 1Llife

Har dog ikke erfaringer med netbutikken, men mon ikke det også kører som det skal !?

Super hurtigt, go service!

Har bestilt herfra to gange. Produkternes pris er i orden, udvalget fint.
Pakken ankommer MEGET hurtigt, gerne dagen efter bestilling.

Har oplevet et produkt med fejl på, ringede ind, og wupti, så havde jeg et nyt, gratis. -Inklusiv frankeret kuvert til tilbagesendelse af batteriet med fejl på.

Jeg vil anbefale denne side til enhver !! :)

Jeg syntes i er de bedste jeg har handlet med på nettet. Jeg bruger jer, for i har alt det jeg skal bruge til min e-cig. Rimelige priser og man bestiller den ene dag, dagen efter ligger varen i min postkasse. Kan varmt anbefales

Det er helt i top.

Nem overskuelig hjemmeside, kanon levering. Bestilte om formiddagen, lev næste dag, og en rigtig god e-cigaret, så god at jeg bestilte en til konen,Kan varmt anbefalet.

SUPER ***********

Jeg er efter en dårlig oplevelse med Dampshop begyndt at bruge 1Life og ikke en eneste gang er jeg blevet skuffet :-)
I min søgen efter det billigste sted er 1Life klart favoritten både pris, service og levering er helt i top

Hold da op :-)

Kanon hurtig forsendelse.
Under 1 døgn, så havde jeg min nye Appolo twist 1300 mAh i postkassen. PERFEKT :-)
Og et kanon produkt.
Kan kun anbefales.

kanon e cigaret.

Jeg har købt eLip og den kan jeg varmt anbefale, jeg troede sådan noget var dyrt i drift men den jeg her har købt kan jeg mærke at jeg vil spare mange penge, så jeg vil give 5 stjerner havde der været 10 have de også fået det.

kanon sted

bestiling over nettet super hurtig også som butik

1life.dk Details

Visit 1Life.dk