24hdiet reviews

24hdiet reviews

7.9

Super hurtig levering!

Havde mit produkt om tirsdagen, som jeg havde bestilt om søndagen. 110% tilfredshed herfra!

Hvorvidt deres produkter har den lovede effekt, det er jo en chance man tager med alle slankemidler og kosttilskud. :)
Jeg vil dog sige, at det Original versionen har haft en OK effekt på mig, men man taber sig selvfølgelig ikke, hvis man lever af chips og junk, når man endelig skal spise....
Men jeg har før tabt mig over 6 kg på Therma Power på 4 uger.

Super support!

Jeg havde lavet et køb på knapt 1700kr som jeg fortrød dagen efter, så tog jeg kontakt til 24hdiet.net's online support hvor jeg fik øjeblikkelig hjælp og mine penge blev overført til mig.
Upåklagelig service og hurtig respons!

Originale Therma Power. Hvor er det bare dejligt.

Efter kun 5 dagen fik jeg en pakke fra 24hdiet med mine Therma Power i.
Kan det blive bedre. Nu er jeg klar til at starte på min slankekur på mandag.

Lige modtaget min pakke

Jeg har lige fået min pakke, har bestil der mange gange og har altid fået den,

det tager røven på folk...

jeg bestilte nogle varer for 3781,- i marts 2012 og har stadig ingen varer og pengene som de lovede at returnere har ejg heller ikke fået, så nu er det bankens fraud afdeling der tager sig af dem og politiet har fået en anmeldelse

Ekstrem dårlig

Har nu ventet på mine varer i næsten en måned. Der kommer intet og heller ingen svar på mails. I min verden har de ganske simpelt hævet pengene og grint lidt af det. Jeg kan på ingen måde anbefale dette firma og gør andre bruger opmærksom på, at de har flere navne til deres hjemmesider, og der er en del med samme oplevelse som jeg. Jeg har talt med banken og hvis der er andre med samme oplevelse som jeg, så er det med at ringe til banken og få dem til at trække pengene retur, kræver blot at man er villig til at melde det som tyveri, men hey ingen vare, men de tager ens penge, så er det vel også hvad det er. Ordrenummer 1000004421 hvis nu 24hdiet skulle få lyst til at forsvare sig selv.

Is 24hdiet your company?

24hdiet.net Details