EM Network ApS reviews

EM Network ApS reviews

Very low
1.2

This review has been reported to customer service by the company for coarse language.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

plattenslagere

det er da et firma der er lige til operation.x. Jeg er blevet trukket 1.641,50 kroner for noget jeg slet ikke har tilmeldt mig og jeg har ringet til dem men den bliver jo aldrig taget og jeg har mailet flere gange, så nu har jeg fået nok. Jeg vil have mine penge tilbage og det er ikke nok de bare afmelder, for får jeg ikke de penge politianmelder jeg dem.

Du bedes henvende dig til supp@2beinlove.net

Mvh 2beinlove.net

This review has been reported to customer service by the company for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Kontakt

Jeg har nu skrevet til jer flere gange på supp@2beinlove.net for at bede jer om at tilbage føre de penge som i uretmæssigt har trukket fra min søns konto. Det er ret kedeligt at i ikke engang gider at svare på mails... Så nu prøver jeg at kontakte jer her..
To gange, både d. 03.02.14 og d. 04.03.14 har i trukket 299 kr. Fra min søns konto... Drengen er 13 år, og har ikke meldt sig til på jeres dating side.... Det er dybt ulovligt det i har gang i....

Hej

Kan se vores supportteam har svaret på dine beskeder i supporten.

Du bedes kigge i dine spam/uønsket mapper og se om deres svar er endt der

ØØØH!???

Hvad fanden er det her for noget? Jeg forlanger mine penge tilbage pr. omgående, hvad fanden bilder I jer egentlig ind at trække penge fra min konto af uden at have fået lov?? Jeg har aldrig sagt ja til noget som helst af jeres pis, så I sender mine penge tilbage omgående eller jeg melder jer til politiet!
Min mail er: muhmi@live.dk
Afmeld mig straks og giv mig mine penge tilbage!

Fup og fakta

Min lille stakkels datter er nu også landet i deres klør, uden at have bedt om noget som helst, for satan det er frækt, nu har hun mistet over 600 kr. Sjovt nok når man ringer til dem, tager de ikke mod telefoniske henvendelser.
Er der nogen der er fået deres penge tilbage

Mvh 2beinlove.net

STOR SVINDEL FUP !!!!!! HOLD UNNA ALLE TILBUD DER BLIVER POSTET PÅ FACEBOOK.

Afmeld mig nu eller melder jeg jer til politi for bedrageri og svindel!

Jeg har snakket med kundesupport hos H&M og oplyst dem at I misbruger jeres navn med et fuptilbud! H&M sælger sine gavekort KUN i jeres online og almindelige butikker og 7 eleven. Så I skal holde jeres fingre fra at bruge H&M navn på jeres falsk hjemmeside !!! Jeg har ALDRIG TILMELDT MIG FRIVILLIG PÅ EN DATING SIDE SOM 2beinlove. Så holdt fingre fra min mailadresse og afmeldt mig straks!!!! Hvis jeg ikke får svar fra jer i løbet af de næste 24 timer, så ringer jeg til politiet!BASTA! JEG ER SKIDESUR!!!!

sexiimormor4600@hotmail.com

P.S. OG HVORFOR I HELVEDE POSTER I JERES REKLAME PÅ MIN FACEBOOK PROFIL?? SKRIDT MED JERES BESKIDTE FINGRE VÆK FRA FACEBOOK!!!

Du er nu afmeldt.

Mvh 2beinlove.net

I HAR TRUKKET PENGE IGENNEM 7 MRD UDEN MIN TILLADELSE!

JEG VIL HAVE ET TLF NR OMGÅENDE JEG KAN RETTE HENVENDELSE TIL!!! I SVARE JO ALDRIG PÅ JERES MAIL! ER I FULDSTÆNDIG SINDSSYGE MAN MELDER SIG TIL EN KONKURRENCE FOR 1 KR.! OG IKKE FOR AT BETALE 300KR MÅNEDLIGT FOR EN DATINGSIDE MAN ALDRIG HAR BRUGT ELLER VIDST EKSISTERET! JEG ANMELDER JER HVIS IKKE JEG FÅR ALLE MINE PENGE RETUR OG BLIR MELDT UD OMGÅENDE! HAR DERUDOVER HELLER ALDRIG MODTAGET NOGLE VELKOMSTGAVE!!!!

HVAD FANDEN SKER DER!?

NU HAR 2BEINLOVE TRUKKET OVER 1800 KRONER FRA MIN KONTO DE SIDSTE 5 MÅNEDER HVORDAN FANDEN AFMELDER JEG MIG???? JEG HAR ALDRIG HØRT OM DEN HJEMMESIDE OG HVER MÅNED ER DER FORSVUNDET PENGE FRA MIN KONTO. HØRER JEG IKKE FRA JER INDEN 24 TIMER POLITIANMELDER JEG! NU ER DET NOK

MIN EMAIL: Kath_witt@hotmail.com

DET ER BARE UACCEPTABELT!

Du er nu afmeldt.

"Bondefangeri"

Jeg HAR skrevet til jer og forklaret, at det er en total misforståelse at hæve 299 kr. på min konto til en datingside "2beinlove", som jeg ikke anede eksisterede!!!Jeg har ingen svar eller penge fået tilbage! Har ikke modtaget nogen gave el. lign. og føler mig i den grad "bondefanget"! Eftersom jeg IKKE var bekendt med, at jeg var meldt til, så ønsker jeg hermed at understrege, at jeg IKKE vil være medlem.
Håber på et svar her, ellers må jeg jo lukke min konto!
Britta

Du bedes henvende dig til supp@2beinlove.net

Fik min velkomstgave!

Jeg tilmeldte mig 14 dages VIP hos 2beinlove og skulle betale 1 kr. for at blive medlem og få et gavekort til H&M på 200 kr.
Efter tilmelding fik jeg en mail omkring login oplysniner (Denne kom i spam-mappen, husk og tjek den) og nogle få dage efter modtog jeg en mail med et link til hvordan jeg fik min velkomstgave. Man kan dog først anmode om sin velkomstgave efter 7 dage, og dette gjorde jeg også. Nogle dage efter fik jeg endnu en mail om at min gave var afsendt.. Og få dage efter modtog jeg mit gavekort til H&M!
Jeg meldte mig ud inden de 14 dage var gået. Så alt i alt en god oplevelse.

Hej

Vi er glade for at høre om din oplevelse

Snydt og bedraget!

Aldrig er jeg blevet så forarget over snyd! Jeg blev lovet et gavekort til H&M på 200kr med kvittering over mail såfremt jeg betalte 1kr. Jeg ventede på en kvittering og gavekortet i 2 mdr. sådan at jeg kunne afmelde mig via H&M som der stod jeg skulle. Jeg har aldrig modtaget gavekort eller kvittering og er nu blevet trukket 300kr fra en hjemmeside og 300kr fra en anden, som er gået til en datingside jeg ikke har tilmeldt mig.

Jeg kræver mine penge tilbage og afmeldelse! Anneguf@hotmail.com

Mvh 2beinlove

Svindel

Vi opdager at der er trukket penge på vores konto, første gang 1kr og anden gang 299kr fra noget der kalder sig 2beinlove Århus. Vi er meget uforstående overfor dette, da vi aldrig har tilmeldt os dette firma eller haft kendskab til dette. Vi har heller aldrig logget ind på deres side, da vi ikke har noget login og ej heller ønsker et sådant. Vi har aldrig modtaget nogle produkter eller mails fra selvsamme firma, så vi er meget vrede og uforstående overfor dette. Ut kontakter banken, som siger de har hørt om dette flere gange og de opfordrer os til at tage kontakt til firmaet og bede om pengene retur. De fortæller også om muligheden for at politianmelde firmaet. Vi prøver så at finde kontaktoplysninger på 2beinlove og finder et telefonnummer nederst på siden. Vi ringer, men en telefonsvarer fortæller, at firmaet ikke besvarer telefoniske henvendelser....det virker i sig selv skummelt og fortæller mig, at firmaet godt er klar over deres ufine forretningsmetoder. Vi finder så et andet telefonnummer, som er til det firma, der efter sigende ejer 2beinlove! Selvsamme stemme på telefonsvareren, der kan fortælle, at der ikke svares på telefoniske henvendelser!
Vi prøver så i dag at skrive til supporter for 2beinlove og får et autosvar med nummer #34370 at de har modtaget vores henvendelse.

Vi venter spændt på et positivt svar fra dette såkaldte firma og hvis ikke vi får vores penge tilbage, vil vi politianmelde firmaet, henvende os til programmet Kontant og personligt skrive til samtlige personer herinde med opfordring til det samme. Det kan ikke være rigtigt, at så mange mennesker skal finde sig i at blive narret og få trukket penge for et produkt, de ikke anede de var blevet tilmeldt. Det kan umuligt være tydelig og reel markedsføring, når så mange mennesker står i samme situation.

Så 2beinlove, vi venter spændt på jeres svar.
Afmeld os det, som vi ikke anede vi var tilmeldt!,,,

I bedes henvende jer til supp@2beinlove.net

Ufin service

Jeg har tilbage i oktober tilmeldt at blive testperson for et kamera og acceptere der bliver trukket 1kr fra mit visakort til dette. Da jeg kommer videre i denne process, dukker der så en site op, om jeg vil tilmeldes der. Nej ellers tak, jeg afslutter min videre handling på siden og afventer jeg vil modtage dette kamera. I start november opdager jeg der er trukket som aftalt 1kr for kameraet. Dernæst et firma jeg ikke har set før eller hørt om, har trukket 299kr.

Jeg stiler i første omgang et brev pr post og afventer svar, der må være sket en misforståelse. På samme tid, heller ingen mail om det kamera jeg skal teste. I start december ser jeg igen på min konto dette firma har været på spil. Har stadig ingen reaktion fået på min første henvendelse. Kontakter min bank og laver en indsigelse. De følger op på sagen og vender tilbage med, de desværre ikke kan hjælpe, at jeg må have fat i dette firma. Denne gang kontakter jeg dem via mail og en uge senere kommer mit første svar. WOW. Nu er der endelig hul igennem og det må kunne løses.

Først får jeg af vide, at de kun har trukket 1 og ikke 2 gange, efter mails frem og tilbage og får jeg besked om jeg kan få den sidste trækning retur, men at de ikke har andre. Jeg får lavet et PrtSc og sender, hvori de kan se begge trækninger. Nu lyder meldingen at de kun kan give mig den sidste retur, da jeg ikke har kontaktet dem før!! Jo PR BREV og ikke mail, hvis dette virkelig er deres begrundelse for at beholde den første trækning, er det ufine metoder! Der er ikke meget custom care. Skulle næsten tror det er en joke, da jeg bliver oplyst at jeg stadig kan modtage kameraet! Jeg hverken kan eller vil teste noget efter denne gang mundgylle fra jeres firma!

Hej Tina

Vi kan se din henvendelse til vores support er blevet besvaret, så hvis du har yderligere spørgsmål, bedes du henvende dig til vores support igen.

Hmmmmm

Jeg har efter at have fået trukket 299 kr idag skrevet til 2beinlove.net på deres supp@2beinlove.net og regner med at høre nærmere hvorfor der er blevet hævet penge trods man har overholdt de regler de skriver på deres forretningspartners side transaction.nu. Og tilbagefører pengene.
reference nr 3194054413
Regner med at tingene vil gå i orden. Og derfor får de 2 stjerner intil andet er bevist.

Jeg SKAL bare HAVE MINE PENGE IGEN!!! I HAR TYVSTJÅLET 299 kr fra min konto

HVAD FANDEN BILDER I JER IND???
I lovede et kamera, og kunne alligevel ikke sende det - OK!
Jeg BAD om den ene krone I havde trukke fra min konto for kameraet - og den fik jeg så ind!
MEN SÅ TRÆKKER I FANMA 299 kr fra min konto her 2.1.2014!!! HVAD FANDEN BILDER I JER IND??????????? I ER SÅ FOR LANGT UDE OG OVERSKRIDENDE!!!!
Dengang jeg bad om at få min ene krone tilbage, bad jeg JER OM AT SLETTE MIG!!!!

I skal fanma bare sætte mine 299 kr ind - og det kan kun gå for langsomt!!!!!!!!

3181172433 Det er reference nummeret - Det undersøger I lige, og så sætter I pengene ind på den konto som I var så pisse uartige og skide frække at trække MINE penge fra - I ER SÅ FOR LANGT UDE !!!!!!!!!
Jytte Boisen

fup og svindel

nu kan det sku være nok hvordan helvede kan i blive ved med at hæve på min konto selv om den er lukket og venter på ny kort har i igen hævet jeg vil sku ikke betale jeres lommepenge så slet mmig for helvede i har ikke engang sendt gps og jeg har aldrig fået et bekræftelse på at jeg er medlem hos jer så i bedes sende pengene retur ellers må jeg politi anmelde jer så i får 3 dage til at få det ordnet for i forstod åbenbart ikke min første besked om at udmelde mig for noget jeg ikke vidst jeg var medlem af og jeg mener det 2binlovenet min tålmodighed er opbrugt for længst og pengene skal retur alle dem som i trukket inden 3 dage for i er fandme de største tyve der kan gå på 2 ben Hanne Nielsen Rugvænget 4 6990 Ulfborg.

Bondefangeri

Deres virksomhed render kun rundt fordi det er så besværligt at melde sig ud. Meget uetiske folk der står bag!

Ret eventuelt henvendelse til supp@2beinlove.net

Mvh 2beinlove.net

STOR SVINDEL FUP !!!!!! HOLD UNNA ALLE TILBUD DER BLIVER POSTET PÅ FACEBOOK.

Afmeld mig nu eller melder jeg jer til politi for bedrageri og svindel!

bugatti12@live.no

Du er nu afmeldt

Svindel, styr unna

Meldte meg inn og betalte inn 1 kr for å motta en GPS slik som lovt. Har aldri fått denne og når jeg skriver til kundeservice får jeg beskjed om at siden det ikke er fyllt ut en anmodning, (der man må laste opp ID??? Hva skal de med det??) får man heller ingen GPS? Hva for slags svindel er dette?

2beinlove.net Details

Visit EM Network ApS