2juul reviews

2juul reviews

7.9

bedste butik ever

2juul er den fedeste butik at handle i, de har den bedste service inden for cykle og scooter, de ved alt om PGO og har altid lageret fyldt med reservedele.
vigtigst af alt fantastiske åbningstider :)

super super

Kan kun anbefale 2juul super service, fair priser og man bliver altid mødt med venlighed. bruger dem jævnligt til service af scooter som er købt der og til en scooter som ikke er købt hos dem. Kan kun anbefale 2juul Kolding

God og engageret vejledning - Cykelkøb

Købte cykel hos 2Juul i efteråret 2012. Og oplevede en engageret, ærlig og fleksibel indstilling til mine ønsker og behov.
Jeg følte mig bestemt godt behandlet og er kommet i butikken yderligere et par gange efter købet. Og det bliver jeg ved med. Selvfølgeligt er cyklen også serviceret her til tilfredshed.
Kan kun anbefale gutterne til alle andre, der ønsker at købe/have serviceret cykel (og ganske sikkert også knallert og motorcykel) hos 2Juul i Kolding.
De har min anbefaling.

Is 2juul your company?