2kshop reviews

2kshop reviews

9.4

Super service og hurtig levering, vil slet ikke tøve med at handle der igen 😄

Det er første gang jeg har handlet hos dem, men det bliver bestemt ikke sidste gang. Det er super lækkert, at kunne købe kvalitets ting til hjemmet, og samtidig spare penge.
Mine varer kom hurtig og var pakket rigtig godt og sikkert, så det kunne klare forsendelsen.

De bedste anbefalinger fra
Kristina Lager

Hurtig og sikker levering

Jeg bestilte onsdag - allerede fredag havde jeg mine nye glas - hurtigt og sikkert leveret.

Fantastisk service og hurtig levering!

2kshop har gode tilbud, og jeg lagde bestilling fredag efter 13, og der var allerede levering mandag kl. 12. Det synes jeg er rigtig flot ift., at det var over weekenden. I weekenden blev jeg i tvil om, der var brud garanti på deres Royal Copenhagen, og jeg fik svar med det samme - også om at hvis det manglede det i min ville de selvfølgelige sende det med det samme, fordi kundeserice troede jeg havde modtaget pakken uden. Kan ikke sige noget dårligt om 2kshop og virksomheden har min største anbefaling!

Så bli'r det ikke bedre...

SUPER service, flot hjemmeside, hurtig lervering...
Så bli'r det ikke bedre... 😃

Fantastisk service og lækkert varesortiment.

Jeg har kun godt at sige om 2kshop !! Har ofte handlet i dette firma, og fået leveret varer både i Danmark og i udlandet, med stor tilfredshed. Har jeg haft spørgsmål, eller behov for hjælp, har en meget kompetent medarbejder løst opgaven og fulgt op på det.
Jeg kan varmt anbefale 2kshop.

Gitte
Monaco

Hurtig levering - god service

Jeg bestilte mine varer en søndag eftermiddag og modtog dem den følgende tirsdag. Leveringen var super hurtig og varerne i perfekt stand. Jeg bestilte 2 tallerkener fra Royal Copenhagen, men manglede min brudgaranti. Jeg skrev derfor til kundeservice, hvor jeg fik en venlig medarbejder, som beklagede og straks sendte mig mit brudgaranti. Jeg havde brudgarantibeviset 2 dage efter jeg skrev. Alle kan lave fejl og medarbejderne udviste mig supergod service :-)

Jeg vil klart anbefale shoppen til andre og det er ikke sidste gang jeg selv handler der!
Det er et stort plus at de så ofte har rabat på lækre varer - og hvis du tilmelder dig nyhedsbrevet får du yderligere 5% rabat - blot et lille tip ;-)

Super nemt køb - hurtig levering!!!

Perfekt køb på 2kshop og særdeles prisvenligt og ikke mindst hurtig levering ;O)

Hurtig levering, god service og fornuftige priser.

Har kun hørt godt om siden, og har også kun gode oplevelser herfra, De er hurtige, og servicen var i top. (ændrede min bestillig efter den egentlig var lavet uden problemer.)

Perfekt👍👍👍👍

Er meget glad for at handle hos 2kshop.dk. Det er 2. gang jeg handler der, og vil handle der så længe kundeservicen er god og priserne ligeså. Bor ikke så langt fra butikken, og derfor er det super hyggeligt at komme og afhente sine varer og få en snak med personalet😃

Perfekt!

Varen kom hurtigere end jeg regnede med og var pakket ordenligt ind.

Varerne kom til tiden.

Positiv oplevelse, jeg vil handle der igen.

Manglende overblik / interesse for lagersituation.

Efter jeg havde modtaget 2kshops online tilbud , bestilte jeg et boxlagen 200x180x45.
Ved modtagelsen af lagenet, opdagede jeg, at der stod kuvertlagen på indpakningen.
Jeg kontaktede 2kshop og fortalte om misforståelsen. De fortalte mig, at de kun havde modtaget kuvertlagener og derfor ikke kunne levere mit boxlagen. Hvorfor sender de et kuvertlagen, som jo på ingen måde kan trækkes over en boxmadras, i stedet for at kontakte mig, og forklare situationen.

Peter Øhlenschlæger

Nemt og fint

Rigtig god handel.. Og fik det til en god pris..

Nem og hurtig handel samt levering.

Eventyrlig flot

Vi manglede en ny olielampe til vores nye båd, som vi havde hentet på Ibitza sidste sommer. Dette var en kobberbryllupsgave til min mand, som er meget interesseret sejler. Hele familien skal bruge den næste sommer, da vi altid holder ferie på båd. Denne er så utrolig flot og passer til at have en rigtig flot kahyt med kvalitetsvarer.

Købte en del vare på tilbud derfor god pris og utrolig hurtig levering.
Dog synes jeg det er dyr fragt og højt beløb før der ydes fragtfri levering. Vil helt klart handle her igen :)

Blot en lille detalje

Synes det er helt super at handle der, der er hurtig levering og god service :-)! De 5% man ydeligere får ved at tilmelde nyhedsbrevet er skønt ! :-) grunden til, at de ikke får 5 stjerner er pga æsken min kay bojesen fugl var i, havde fået et slag så den ikke var helt optimal længere.. Men fuglen var i top stand heldigvis :-)

Super service!

Fik en del lækre ting fra Kähler. Lynhurtig levering, og mails med info hver gang, der var et nyt step i handlen, super service. Kan virkelig anbefales.

Is 2kshop your company?

Visit 2kshop