2kshop reviewed by

KĂžbenhavn, DK

Tingene ikke på lager

Jeg venter nu på 9. dagen fra min bestilling, og har stadig ikke modtaget noget, ikke engang en undskyldning for den sene levering. Har nu skrevet og rykket dem. Sker der noget positivt opdaterer jeg min anmeldelse, men som det ser ud lige nu, meget skidt.

Jeg fik svar, hvor i de skrev at de havde prøvet at skrive til mig at de åbenbart ikke havde alt i min bestlling på lager (selv om det stod som om de havde på siden) og om jeg så ville have det hele sendt når de havde det, eller sendt over 2 gange. (Jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare sender det de har med det samme, hvorfor skulle man være interesseret i at vente på at det hele var klar?) Anyway, jeg har nu modtaget halvdelen af min ordre, kun en uge senere end forventet, og for det får de endnu en stjerne, og når jeg får resten af min ordre, hvis ikke det tager alt for lang tid, får de endnu en.

Nu ser jeg så oven i købet at noget af den del af ordren de har sendt er forkert, æv en dårlig oplevelse :( efter denne henvendelse fik jeg en refund for resten af ordren og forsendelse, med besked om at handle et andet sted næste gang. Nok den bedst mulige løsning, så det er jeg glad for.