365Vet reviewed by

1 Reviews

Review by confirmed purchaser
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars
trustpilot stars

Disappointed, I had to pay an extra £4.50 when collecting package from post office, contacted you and you said you would refund me but I have received nothing ?

Disappointed, I had to pay an extra £4.50 when collecting package from post office, contacted you and you said you would refund me but I have received nothing ?
    365Vet
    TrustScore 9.6 / 10
    1,310 Reviews

    Reply from 365Vet

    Dear Joy Potter

    Please accept our sincere apologies again that you had to collect your parcel from the post office and incur a cost.

    Despite our best efforts to ensure our postage labels are firmly affixed to the boxes, I can only presume that the pre-paid postage has somehow fallen off in transit.

    I have spoken to our accounts department, who can confirm that a refund for £4.50 has been processed via sagepay. Unfortunately the refund process can take up to 5 working days, and we are unable to quicken this process up.

    Again please accept our apologies, and if you any further queries regarding the refund please contact us directly as this helps us to resolve your issue much quicker.

    Kind Regards
    Comment (?)