www.3gz.dk reviews

Har ikke modtaget varen Ordrenr. 538420 Ordredato.08-04-2014

Er meget ud tilfreds har sendt Ordre den,08-04.2014
Ordrenr : 538420
Transaktions nr. 28316787
Har ikke modtaget varen er betalt med DAN kort får jeg noget for mine penge.
mvh. Erling Dahl Pedersen

re ok - men for lang leveringstid fra betalingstidspunkt!

Vare ok - men for lang leveringstid fra betalingstidspunkt!

Det var nemt.

Det er dejligt når varen kommer hurtig.

Uholdbart

Jeg har nu modtaget 2 iPhone 5 opladere fra 3GZ.dk. Den første gik i stykker efter 2-3 dage. Herefter modtog jeg endelig en ny efter jeg havde rykket for den lovede erstatning. Nu er den nye oplader også gået i stykker på akkurat måde, som den først oplader.
Produktet bærer utrolig meget præg af, at det er en uoriginal oplader.

Alt i alt ikke et produkt, jeg ville anbefale.

Ikke modtaget levering

Jeg bestilte en iphone 5 oplader d. 17-03-2014 og jeg har stadig i dag 10-04-2014, ikke fået min oplader. Penge blev trukket kort efter, men levering er ikke blevet modtaget. Jeg er MEGET utilfreds.

Afsendt samme dag, leveret dagen efter:-)

Afsendt samme dag, leveret dagen efter:-)

Super hurig levering

Har intet dårlig at sige om dem..

Har stadig ikke modtaget min oplader. Bestilt 31/3 og pengene også trukket på min konto

Please please........send nu mit oplader sæt til iPhone 4 hvid......det er d 6/4.2014 i dag.....i lover hurtigt levering.....i morgen er der gået en uge

Hej Helle.

Er ked af dette. Der var lidt koks i vores lager de dage hvor du bestilte. Vi fik alle udsolgt, og så bestilte vi nye hjem fra leverandør, men det tager jo lidt tid. Så derfor har vi ikke sendt. Beklager meget at vi ikke har skrevet til dig, før nu.
Vi undskylder meget ventetiden. Du skulle have din oplader i morgen.

Mvh 3GZ

Defekt levering

Har fået leveret min varer men den er defekt.nu har jeg sendt 2 mail med hensyn til reklamation men endnu ikke haft nogen som helst reaktion fra jer,jeg har ringet flere gange men det er umuligt at komme i kontakt med jer,det synes jeg ikke er god servicehvad mener i selv? Mvh john Sørensen ordrenummer 538254. Mit mobiler er 51270742.

Hej John.

Vi er meget kede af dette, din mail må være blevet overset hos os. Vi har svaret din mail i dag og vi skal nok løse det sammen.

Mvh 3GZ

Hurtig service

Jeg fandt vareren, bestilte og få dage efter kunne jeg tage den i brug :-) ingen klager herfra

Let og hurtig

Ingen problemer med at bestille og levering promte.

Skuffende

Jeg havde glemt min oplader til min mobil, i sommerhuset, bestilte jeg en ny hos 3gz., fik lovning på hurtig levering, fik en mail om forsinkelse, da der var gået kuk i deres lager styring, så jeg ville modtage opladeren i løbet af næste uge, jeg modtog den mandag, men ak en forkert oplader, jeg havde tydeligt angivet hvilken jeg skulle bruge. Så nu stoler jeg ikke på 3gz mere ærgeligt.

SVINDLER FIRMA

Firma tilbageholder mine penge for en strøm forsyning som jeg sendte retur. De nægter at have modtaget den ( Nu snart 2 måneder senere ) Hverken penge eller varer. Hvad har de gjort for mig som kunde INTET. Andet end beholde mine penge. Vil ALDRIG handle med dem igen. Har på facebook informeret mine næsten 5000 venner om dette SVINDLER FIRMA. TÆNK JER OM INDEN I HANDLER MED DEM.

nemt at handle hos 3gz.dk

Hurtig og god service

Glad og tilfreds

Glad og tilfreds med mit produkt :) Kan fint anbefales.

rigtigt produkt, hurtigt leveret

Forsøgte i første omgang at købe en ny strømforsyning fra et andet firma men deres vejledning endte i at de sendte mig en forkert og en uge for sent. 3gz fandt den rigtige med det samme og leverede dag til dag.

Dårlig service

Jeg bestilte 2 stk. iPhone 5 opladere inde på 3gz.dk. Havde dem dog allerede et par dage efter min bestilling, hvilket ikke er til at klage over. Da jeg så havde brugt den 1. oplader ca. tre gang gik den i stykker (løs forbindelse), hvorefter jeg skrev en mail til 3gz.dk som de så har valgt ikke at svare på, og har stadig ikke hørt noget som helst fra dem i den uge der er gået. Synes det er dårlig service at give kunder nogle produkter, der går i stykker efter så kort tid og så vælger man ikke at svare på den yderst flinke mail man sender til dem! Men så ved jeg da jeg ikke skal handle der igen..

Hej Kristian.

Det er meget beklageligt at dine opladere ikke virkede som ventet og det skulle vi have reageret på.

Ikke at det er nogen undskyldning, men det kan være at din mail er blevet væk i ejerskiftet, som skete d. 7/3.

jeg beklager meget at vi ikke har svaret og hvis du vil prøve at skrive til mig igen, så skal vi nok løse det.

Mvh Esben

God service og hurtig levering

God service og hurtig levering
kan klart anbefales

Perfekt !

Den rigtige vare til den rigtige pris. Hurtig levering.

Fantastisk sted at bestille

Utrolig god service ingen problemer, med at få det som man skal have

3GZ Support

Om virksomheden

Vores mission er at tilbyde produkter indenfor elektronik og underholdning til Danmarks bedste priser og at kombinere dette med en fantastisk kundeservice. Derfor har vi naturligvis prisgaranti og 14 dages fuld returret.

Visit www.3gz.dk

Write to: info@3gz.dk