4home reviews

4home reviews

7.2

Hurtig ekspedition og gode produkter. Jeg fik 6 rødvinsglas, som er rigtig lækre.

Tålmodighed nødvendig!

Jo, man får svar på sin bestilling - efter nogen tid.
Jo, man får da også den bestilte vare - på et tidspunkt.
Jo, man kan da komme i kontakt med dem, når man bruger lidt tid på det.
------ og de trækker ikke betalingen før varen er afsendt.

God service - middelmådige produkter

Jeg bestilte nogle glas og nogle silikoneforme. Tingene ankom to dage senere, og intet var gået i stykker. Selve deres service kan jeg derved sige var upåklagelig.

Jeg kan dog ikke give mere end tre stjerner.. Glassene havde dog "bobler" inde i glasset og var ikke helt ens - nogle steder var der buler. Ud over det var den ene af formene (som skulle være til lasagne) MEGET lille - det skulle i hvert fald være en utroligt lille lasagne :D

Helt perfekt!

Bestilte nogle cafeglas og de kom lynhurtigt og var godt beskyttet i indpakning. Gode priser både på varer og levering. Glæder mig til at handle her igen :)

Is 4home your company?

Visit 4home