4 Seasons Design reviews

4 Seasons Design reviews

6.4

Forelskede mig i nogle "Birdy" ting til altanen.
Fik købt 2 i gave, og en til mig selv.
De er egentlig lavet til altaner med et rør som helænder, men fødderne er til at manipulere, så det er muligt at tilpasse dem til andre gelændere - til stor glæde for mig og vedkommende der fik et par i gave.

Leveringen var hurtig og uden problemer.

Alt i alt en god oplevelse.

Vildledning og dårlig service

På firmaets hjemmeside falder jeg for en skænk og et sofabord - møbler for ialt 17.000 kr. - da de har showroom i Fredericia og jeg bor i Vejle kontakter jeg firmaet for at høre om de forskellige træsorter, men især valnød. Sofabordet fås i valnød og ligeledes skænken - men da jeg bedre kan lide en skænk som kun findes i old teak- spørger jeg ind til om sofabordet i valnød kan gå sammen med denne træsort - svaret er meget imødekommende - vi snakker også om, at valnød er en rigtig flot træsort, og at jeg har et spisebord i dette. Jeg bruger en hel formiddag på at køre til Fredericia, og efter nøje overvejelse beslutter jeg mig for både sofabord og skænk i valnød - sidstnævnte så i en anden og dyrere model. Jeg kontakter firmaet igen - igen er det Hans, jeg snakker med - det var også ham jeg snakkede med, da jeg stod ved show-roomet og skulle lukkes ind - jeg fortæller ham om mit valg - og først der fortæller han mig, at valnød er udgået - at det sådan set har været det i et par mdr., og at han godt vidste det da han talte med mig, også inden jeg brugte en hel formiddag på dette. Jeg føler mig godt snydt og frækt behandlet - på deres hjemmeside kan man bestille møblerne i valnød og det fremgår heller ikke her, at de er udgået. Hans tilbyder så at undersøge, om der skulle befinde sig nogle rester af valnød f.eks i Frankrig el. lign. - han beder mig om at skrive ham en mail med hvilke modeller jeg er interesseret i. Han har aldrig svaret på denne mail. Jeg har aldrig tænkt mig at benytte eller anbefale dette firma - de har også afd. på Frederiksberg, hvor jeg fornylig er flyttet fra, og jeg vil klart fraråde min familie og venner der at handle med firmaet.

EFTERSKRIFT: Idag har jeg modtaget en fin buket blomster med et kort, hvor Hans beklager min oplevelse af firmaet......altid godt med noget selverkendelse....så nu må vi håbe, at firmaet kan skrabe nogle gode anmeldelser til sig....det kan ALDRIG betale sig at give dårlig service.....PS: idag er det den 18. maj.....så han har alligevel tænkt over det længe....

4seasonsdesign Details

Kvalitets havemøbler og tilbehør samt ude spa. Havemøbler i bl.a. teak, Hularo flet, Ecolene flet, stål, aluminium, keramik, fiber cement, Smart stone m.m. Desuden stort udvalg i læsejl, solsejl, parasoller og krukker.

Visit 4 Seasons Design

We live here: H.C. Ørstedsvej 17