A Styl reviews

A Styl reviews

6.8

Plads til forbedring

Har handlet smykker hos a-styl.se. Bestilte bl.a. et par øreringe, som der var 7-14 dages leveringstid på så jeg var forberedt på ikke at få mine varer med det samme.

Men pludselig en dag var der en pakke til mig fra dem, jeg åbnede den spændt og fandt alt på nær førnævnte øreringe. Tænkte at der måtte være sket en fejl og kiggede på kvitteringen som fulgte med. De stod ganske rigtigt på den, men prisen stod som 0kr så de var ikke regnet med i det endelige beløb.

Jeg gik ind på deres side og fandt øreringene. Nu stod de som udsolgt.

Er skuffet over manglen på kommunikation! Men ellers har jeg intet at sætte en finger på, priserne var OK og de andre varer jeg havde bestilt er jeg blevet meget glad for.

Is A Styl your company?

a-styl.se Details