Abeungen reviews

Abeungen reviews

9.7

Gode priser og hurtig levering

Kan varmt anbefales. Priserne er gode og levering hurtig. Der var også en sød hilsen med i pakken :)

Hurtig levering af ynglingsbamse

Vi var i krise, vores havde mistet sin ynglings kanin ved et hospitals besøg. Søger hurtigt i de nærmeste butikker efter en erstatning, men intet er som den gamle. Går lidt i panik og søger på nettet. Yes! Abeungen har en præcis magen til. Den søde kanin Alf med den blå og hvid stribede dragt. 1,5 dag efter har vi den med posten. Vores lille dreng lyser op i et kæmpe smil af 'gensyns' glæde. Tak, der reddede I os lige:-) fin service med et lille personligt kort med en hilsen i pakken. Perfekt!

Super service!!!

Hurtig, præcis og lige efter aftalen!!!

DE leverer hvad de lover og følger op på min ordrer

DE leverer hvad de lover og følger op på min ordrer, dvs. skriver personligt ud om alt som det skal være.

Super service - gode produkter

Abeungen giver god service. De var hurtige og fleksible ift. afhentning af produktet.

Lidt skuffende oplevelse

Jeg bestilte nogle ting til min venindes søns barnedåb og vidste godt jeg var lidt i bekneb med tiden, men valgte abeungen fordi der stor at de havde dag til dag levering, men det kunne de ikke leve op til desværre...
abeungen.dk

Reply from abeungen.dk

Hej Louise. Tak fordi du tog dig tid til at lave en anmeldelse på trustpilot. Jeg er rigtig ked af at høre, at vi ikke levede op til dag til dag leveringen. Det er meget vigtig for os, at vores kunder trygt kan bestille indenfor de rammer, der er sat op - og efterfølgende modtage ordren som forventet. Vil du ikke kontakte mig på malene@abeungen.dk med dit ordrenr, så jeg kan undersøge, hvorfor du ikke har modtaget din ordre som forventet. Mange hilsner Malene

Meget fint

Meget fint....

Bedste kundeservice EVER !!

Jeg kan 100% stå inde for denne side, de besidder den fedeste kundeservice.

Jeg bestilte et rullebræt og en kylling fra bobles hos dem.

Min datter i alt sin hast åbner så begge dele uden at tænke over hvad farver hendes mor har bestilt

Hvilket så resultere i at vi har fået den forkerte farve kylling. Skriver så til abeungen.dk at det er den forkerte og jeg er så trist over det er den forkerte farve.

De siger lad din datter beholde den lilla og vi sender dig en rosa i næste uge, det var jo os der lavede en fejl.

Meget kan man sige, men det er sørme sjældendt at man støder på så gode webshops.

Kun 100% ros herfra

Super handel

Bestilte mine vare - og de levede 100% op til forventningerne - varerne er super fine og ja, det har bare været en perfekthandel. Kan varmt anbefales
Dorte Bodal

Hurtig levering -rigtig god service .

Kan varmt anbefales .
Abeungen har fået en ny kunde :-)

Fuldt tilfredst med Abeungen

De har ydet en yderst god service de leverede varen hurtigt og i god stand. Kan varmt anbefale andre at bestille vare der fra.

god service

Havde bestilt og betalt 2 vare, modtog kun 1 vare, så jeg ringede og fortalte abeungen omkring fejlen. Med det samme jeg nævnte det, var de klar over fejlen, de beklagede meget og sendte med det samme min 2 vare. Oveni havde de sendt en ekstra ting med som beklagelse :) god service og dejligt man ikke skal forklare og bevise en masse når man ringer ind med en fejl :)

høj service, uden problemer

Harvkun handlet en gang (indtil videre) og modtog desværre en tong med fejl på, efter en lille mail til dem, fik jeg hurtigt svar, vi bytter og du bruger bare den fu har indtil du får den nye.
Let at bestille
Hurtig svar
Helt sikkert et sted jeg vil handle en anden gang

Abeungen er et godt sted at handle

Det er nemt og så går det hurtigt med levering

Hurtig levering, ingen slinger i valsen.

Leveringen var perfekt, og produktet ligeså.

Nemt ordreafgivelse - gode priser - hurtig levering - godt informatiosflow fra ordre til levering.

Fantastisk service

Jeg bestilte varen sent onsdag aften, allerede torsdag får jeg besked om, at varen er klar til afhentning..
Varen levede op til forventningen og det er i hvert fald ikke sidste gang jeg har handlet hos abeungen.dk

den bedste service jeg har fået ved handel over nettet.

de er meget imødekommende og hjælper med alt også når man ringer, de sender billeder når man er i tvivl, har aldrig oplevet en bedre betjening på nettet end her hos Abeuungen, og deres ting er kvalitet, man får virkelig luksus

Alt levede op til forventningerne.

Hurtig ekspedition, gode produkter til rimelige priser og en fin gaveindpakning.

Fantastisk

Rigtig god betjening, hurtig levering. Kan klart anbefales. Og dejligt med personlig kort. Hander der helt sikkert igen.

Abeungen Support

Vi ønsker at give dig en god oplevelse

Abeungen er en online butik med et bredt udvalg af gaver og legetøj til børn i alderen 0 - 4 år. Vi leverer dag-til-dag, og pakker gerne dine gaver ind gratis. Hos Abeungen har du 30 dages fuld returret. Vi står klar til at hjælpe dig.

Visit Abeungen

We live here: Jacob Sørensens Vej 55