Activeaid reviews

Activeaid reviews

8.2

God service, hurtig levering - Alt i alt super.

Jeg bestilte mit TRX Pro Suspension Training Kit efter jeg havde fået svar på de spørgsmål jeg havde til produktet via email forespørgsel. Jeg bestilte det om Mandagen, og modtog det Tirsdag på posthuset.

Tak for en god online shopping oplevelse!

/Mads

Hurtig og billig

Sendte dem en mail klokken 22 for at høre om de sendte varer fra dag til dag, da jeg skulle bruge en TRX inden for få dage inden et længere udlandsophold - og at varen er på lager, ikke betyder helt det samme i alle webshops! Klokken 05 næste morgen lå der et svar om at det gjorde de, så jeg bestiller med det samme. Ordrebekræftelsen, der så kom, var inklusiv en personlig hilsen om at vi måtte have en god tur til udlandet, og min TRX kom dagen efter som lovet!

Kan kun anbefale dem, god service og pris :)

Perfekt service og produkt!

Jeg har handlet ved ActiveAid i nu to omgange. Hver gang har købet via deres hjemmeside, leveringen og handelsoplevelsen som en helhed været fejlfri.
Firmaet virker absolut professionelt og dedikeret til de produkter som de forhandler. Der er tale om god kvalitet, og du får hvad du betaler for.
ActiveAid er hurtige til at svare på mails og grundige i deres forsøg på at give en god købsoplevelse. Ydermere sendes varekøb over 1000 kr. uden opkrævning af porto. Samtidig sker forsendelsen via PostDanmark og med SMS service til at følge pakken. Nemmere bliver det næsten ikke.
ActiveAid kan kun anbefales!

Perfekt handel

Bestilte min TRX, og dagen efter havde jeg den med posten.

Vil til hver en tid anbefale ActiveAid til andre :-)

Hurtig og effektiv!

Købte min TRX Force hos Activeaid, og har intet at udsætte på oplevelsen!

De var hurtige til at svare på mail med spørgsmål ang. produkter, og valg af produkt.

Derudover kom varen hurtigt, og selve produktet er super fedt:)

Is Activeaid your company?

activeaid.dk Details

Visit Activeaid