Adfair reviews

Adfair reviews

3.6

Afair betaler ikke

Adfair skylder meg et 5 sifret beløp fra juni 2011, som de ikke har betalt.

Se for mer info: http://rikosjett.blogspot.com/2011/10/stol-ikke-pa-adfair-de-betaler-ikke-ut.html

Betaler ikke til tiden og af og til slet ikke

Betaler ikke til tiden og af og til slet ikke - man skal maile dem 1-30 dage efter de skulle have betalt, før man får pengene, nogen får slet ikke pengene

SPAMFIRMA

Firmaet sender mails med bevidst vildledende overskrifter: "Vedr. dine billetter til Klovn the movie", som om man har vundet et eller andet. Firmaet drives af Henrik Sode Holm og minder meget om andre spamkarusseller som Mikkelsen Media eller lignende. Til eventuelle annoncører vil jeg oplyse, at man ved at google firmaet kan se, at tidligere kunder har haft problemer med at få deres penge fra firmaet....

Kan ikke melde mig ud!

Jeg er blevet træt af at man ikke kan vælge ikke at modtage deres mails der bliver sendt flere gange om dagen. Nu vil jeg så framelde mig som bruger men det kan man ikke. Jeg har flere gange forsøgt at komme i kontakt med dem, men jeg hører aldrig noget.
Hvem kan tage et firma seriøst som man ikke kan komme i kontakt med?

Dårlig service

Adfair udbetaler ikke det de skylder og det er stort set umuligt at komme i kontakt med dem for ikke at sige det er umuligt. Meget meget dårlig service.

Forholdsvis god behandling.

Jeg har brugt Adfair gennem 5 måneder nu. Jeg har pt. kun haft et par problemer med min udbetaling, men den kom så snart jeg ringede.

Kampagne udvalget er forholdsvis stort - ret tit med unikke kampagner.

Jeg har egentlig skrevet en anmeldelse, du kan kigge videre på linket nedenunder..

du bliver snydt!

jeg har surfet lidt rundt, og faldt over en side hvor der var meget negativ omtale af adfair og at de ikke havde udbetalt penge de skylder folk!

Så jeg hoppede ind på adfair.dk, for at tjekke min konto hos dem, og rigtig nok jeg har ikke fået noget udbetalt siden august 2008, jeg har et 4 cifret beløb tilgode hos dem, det kan da kun kaldes for dårlig service ,jeg har nu prøvet at kontakte dem via mail en del gange dog uden held

så kig jer godt for inden i falder for dem, der findes andre der betaler til tiden!!!

Is Adfair your company?

Visit Adfair