Adventure Odl reviews

Adventure Odl reviews

5.3

Ubeskrivelig dårlig service og lagerstyring

I forbindelse med adventure-odl's ophørsudsalg bestilte jeg d. 28. maj i alt 7 varer og modtog umiddelbart efter en ordrebekræftelse herpå. Efter en uge ringede jeg flere gange (i deres 1-times åbne telefontid) for at forhøre mig om muligheden for at afhente ordren frem for at få den sendt - men uden held! Intet svar på telefonen og intet svar på efterfølgende mail med samme spørgsmål.
Jeg kunne følge med i udvalgte på hjemmesiden og se at flere af varerne fra min ordre fortsat var tilgængelige i halvanden uge efter jeg afgav ordren. På trods af det modtog jeg d. 12. juni en mail om at ingen af de bestilte varer kan leveres! Det er helt okay at gøre opmærksom på længere leveringstider og risiko for hurtigt udsolgte varer - men så skal lagerstyringen også følge med så der ikke vises tilgængelige varer på siden som alligevel ikke kan bestilles! Vanvittigt dårlig (og i øvrigt ikke eksisterende) service. En skam at et firma, som indtil ophørsudsalgets start ellers lader til at have fungeret tilfredsstillende. Netbutikken lukker pr 1. juli, så måske virker anmeldelsen her ligegyldig, men alligevel synes jeg indehaveren og de ansatte bør få at vide at måden udsalget er blevet håndteret på langtfra er tilfredsstillende!

Ingen kontakt

Jeg bestilte mandag d. 28. maj i alt 5 varer til en værdi af over 1000 kr, hvilket ifølge adventure-odl.dk godtgjorde gratis fragt. De annoncerede med leveringstider på 1-5 hverdage. Jeg hørte intet udover den automatiske ordrebekræftelse, så da jeg efter et par dage blev utålmodig chekkede jeg igen adventure-odl.dk, og kunne til min overraskelse se at de nu havde 'LANG' leveringstid
Fredag d. 8. juni ugen efter (!) modtog jeg så mine varer. Eller rettere, jeg modtog 1 vare. Ingen forklaring eller andet, blot en printet udgave af min ordrebekræftelse hvor 1 ud af de 5 varer var chekket af, og der efterfølgende var skrevet i hånden at der var lagt fragt oveni. På min netbank kunne jeg så se de havde trukket den ene vares pris + fragt.

Jeg sendte med det samme en mail til kundeservice for at høre hvad der foregik, men har intet hørt - retfærdigvis må det påpeges at det har været weekend.

Antageligvis har de ikke haft nogen lagerstyring og det eneste der var på lager var den ene vare. Det er ikke til at vide. Men at de så lægger fragt oveni uden først at spørge om jeg fortsat er interesseret i at købe en vare som dermed pludseligt bliver 20 % dyrere synes jeg er ualmindeligt frækt. I øvrigt annoncerer de stadigvæk med at 1 af de varer jeg bestilte, og ikke modtog, er på lager.

Jeg vil opdatere denne anmeldelse, såfremt jeg får en forklaring på hvad der er sket, men at dømme efter den seneste anmeldelse sker det ikke i den nærmeste fremtid.

Indtil videre kan jeg kun fraråde på det kraftigste, at man handler hos adventure-odl.dk.

Håbløs elendig

Ingen information i processen, svarer ikke på telefonhenvendelser. Skulle forestille at have supporttelefon - har nul og en hatfis. Eneste man møder er "Alle vore medarbejdere er optaget, læg nummer så kontakter vi dig" - og det gør de ikke.

Firmaet er den ringeste shop jeg har handlet hos til dato - både i ind- og udland!!

Gudskelov er skidtet ved at lukke jf. deres hjemmeside - og det kommer da ikke bag på nogen med det serviceniveau.

HURTIG LEVERING OG SERVICEMINDED PERSONALE

Bestilte for en uges tid siden mine nye og rigtig fede Inov8 løbesko.
Efter min bestilling så jeg via min ordrebekræftelse om aftenen at jeg havde valgt forkert størrelse og fik kontaktet kundeservice dagen efter og det var intet problem at få rettet min ordre og de var samtidig rigtig gode til at vejlede om den rigtige sko mht pasform, teknik osv.
Jeg fik skoen leveret dagen efter og alt var perfekt.
Vil helt sikkert handle der en anden gang!

Hurtig Levering

Bestilte min nye fede fiskejakke, og modtog den daten efter!

Leveringstid på max. 5 dage overholdt

Jeg modtog en canadisk skovmandsskjorte på tilbuds-pris, og det var en vare af høj kvalitet - så jeg er ganske godt tilfreds.

Dog kunne jeg ønske her, som på så mange andre web-steder, en nærmere beskrivelse af varens sammensætning og kvalitet inden købet.

Alligevel kvitterer jeg med 5 stjerner.

For lidt information

Min vare er ankommet, og jeg er yderst tilfreds, men processen kunne godt være mere informativ.

Fx ville jeg gerne have vidst at varen ikke var på lager, og at den først skulle bestilles hjem.

For det andet blev jeg i tvivl om jeg fik jakken i den rigtige farve, da feltet farve var tomt.

Is Adventure Odl your company?

Adventure Odl Details

Hos Outdoor Living finder du et bredt udvalg af udstyr til en aktiv fritid. Vi har alt i vandretøj og vandrestøvler samt friluftsudstyr som rygsække, soveposer og telte. Køb Fjällräven bukser, jakker og andet friluftstøj billigt her.

Visit Adventure Odl