Agnescupcakes reviews

Agnescupcakes reviews

7.0

En ny start

Jeg kan se at folk har skrevet om medarbejder forholdene i agnescupcakes, de var ikke gode. De har fået en ny ejer. En seriøs foretningsmand.

Lad os gleme tidligere ejers dårlig håntering og nyde de dejlige cupcakes og gode betjening.

God service og lækre cupcakes

Efter at have set på deres hjemmeside at der var åbent søndag fra 12-17 gik vi ned efter Cupcakes i Sværtegade en søndag eftermiddag. Men da vi kom derned var der desværre lukket og vi fandt ud af at butikken kun havde åbent den første søndag i hver måned. Jeg skrev til Agnes at de lige skulle huske at opdatere deres hjemmeside med de korrekte åbningstider og de kvitterede med 4 gratis Cupcakes. Lækkert! Betjeningen i butikken var god og deres Cupcakes er virkelig lækre!

Overpriced!!

Deres cupcakes er ok, men sindsyg dyre. Og når man høre hvordan de behandler deres medarbejdere, får man virkelig dårlig smag i munden.

Deres direktør som har tyv stjålet conceptet fra Sprinkles Cupcakes tror virkelig han kan gå på skyerne med de udtalelser som har været i medierne.

Køb ikke noget hos agnes cupcakes

Jeg læste dette i politiken idag og derfor fraråder jeg alle at smide penge i sådan en fupbiks.

Arbejdsmarkedsforsker Henning Jørgensen fra Aalborg Universitet: "Jeg har aldrig set noget lignende. Det er det første eksempel, jeg har set på en slavekontrakt i Danmark"

Bageri truer mindreårige med bøde på kvart million: http://politiken.dk/erhverv/ECE1457650/bageri-truer-mindreaarige-med-boede-paa-kvart-million/

Super lækre cupcakes

Vi købte 6 cupcakes i torvehallerne.
Og der var en venlig betjening og kagerne var simplenhen så gode.

Vi fik kagerne med og indpakningen var praktisk og flot, så en god oplevelse herfra.

Is Agnescupcakes your company?

agnescupcakes.dk Details

Visit Agnescupcakes