Ahw Shop reviews

Ahw Shop reviews

7.3

Super godt sted

Kan klart anbefales at handle her. Jeg fik godt nok i første omgang ikke min pakke derfra, da GLS havde ment jeg var ukendt på min adresse. Pakken blev så efterfølgende sendt med det samme igen, og anden gang kom den til mig som planlagt.

Nemt hurtigt billigt

bestilte nogle pedaler frontgrill og andre ting og sager. dog er jeg ikke ret skap i tysk.
men det lykkedes mig og få afgivet min ordre. og varen kon ca 2 dage efter.
5 sjerner da siden er brugervenlig nem og har en fint design

Not reliable

I ordered a spare part for my car. According to the description, the part was expected to be compatible with a Golf V, however, it was not.

I sent an e-mail to the shop enquiring about the possibility of exchanging the part for a compatible one.

No answer.

Super!

Gode priser, og hurtig ekspedition!

Klasse Shop

Die Teile sind zwar sehr teuer aber der Versand ist schnell und die Ware war gut verpackt.

Udmærket på alle måder

Har handlet en del gange her efterhånden, hvor det altid har drejet sig om originale dele til min VW. Fragtprisen er rimelig lav, de afsender varerne hurtigt og priser kan man ikke finde bedre!

Super godt sted, som VARMT kan anbefales

Is Ahw Shop your company?

ahw-shop.de Details

Visit Ahw Shop