Alida Marstrand reviews

Alida Marstrand reviews

6.3

Arrogante og SKOD service!

Jeg købte en deal via Tipster på en æske chokolade til halv pris hos Alida Marstrand. Dealen havde en meget kort frist, og jeg nåede desværre ikke at indløse den i tide. Jeg var nede i butikken dagen efter fristens udløb, men da var der ferielukket.
Jeg ringede til dem, så snart de havde åbnet igen og forklarede situationen og spurgte pænt til, om jeg ikke nok kunne få lov at indløse værdibeviset alligevel. "NEJ" lød det kort og kontant fra Alida Marstrands indehaver :( Hun synes åbenbart, at det er helt ok at stjæle folks penge sådan uden videre.

Hverken Tipster eller Alida Marstrand var særlig behjælpelige i denne situation, og jeg er mildest talt i CHOK over at de helt kynisk og arrogant skider på alt hvad der hedder god forretningsførelse og god service.

Sådanne folk burde slet ikke have lov til at være forretningsdrivende og jeg lægger ALDRIG mine penge hos nogen af dem igen :(

Skøn butik.

Jeg havde købt en deal på nettet, hvor der i en kort periode kunne købes værdibevis, så jeg kun skulle betale det halve af, hvad chokoladen normalt koster.

Så var jeg af sted forleden, skøn gammeldags butik, for før verden var af lave, og hvis der findes en chokoladehimmel, så må det være Alida Marstrand.
Sød og venlig ekspedient, der lavede en meget flot æske med de skønneste håndlavede chokolader, man kan jo selv vælge præcis, hvilket indhold æsken skal have, ikke noget færdigpakket der..

At det så også er Dronning Margrethes yndlingsbutik, man kan altså ikke få at vide hvad hun kan lide, det er en hemmelighed, men det er altså hyggeligt. :)

Jeg indrømmer gerne at jeg slet ikke kendte butikken, før jeg købte denne deal, men det gør jeg nu, og der skal aflægges flere besøg.
Den rare ekspedient spurgte også om jeg ville have nyhedsmail fra dem i fremtiden, og det vil jeg bestemt, så mit navn blev skrevet på en liste.

Butikken kan varmt anbefales at besøge, og se en smuk butik fra "gamle dage", med al den håndlavede chokolade, som hjertet kan begære. Chokoladen smager også himmelsk.
MVH Susan H.

Is Alida Marstrand your company?

alida-marstrand.dk Details

Visit Alida Marstrand