Alienware reviews

Kan klart anbefales :D
Alienware

Reply from Alienware

Hej Daniel

Hvor er det dejligt at høre at du er tilfreds med din nye Alienware. Din feedback betyder rigtig meget for os, og vi takker for at du tog dig tid til at dele dette med os.

Vi håber du får mange gode år med din nye maskine.

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLytter og Facebook

DEN VÆRSTE SERVICE I DK

Hej

Jeg har aldrig oplevet en dårligere service fra et firma end Alienware

jeg ville købe en m18x til ca. 26000 og bestilte den

man det var en stor fejl for efter en uge kunne se at den var sat ned

på hjemmesiden med 2000 kr så jeg ringede til alienware/Dell for og få dette tilbud da men beskeden fra dem var at de ikke kunne give mig de

2000kr med mindre jeg slettede min ordre og her med mistede de 7 dage jeg

allerede havde ventet på min computer .

For 2000kr ville jer gerne slette min order og lave en ny til den pris.

så da jeg bestiller den på ny hopper prisen op på det samme som jeg gav til

og starte med så jeg ringer til dem igen og bliver stillet om til kunde service

og tænker YES nu er mit problem løst men NEJ en svare siger jeg skal skrive til

kundeservice på hjemmesiden det prøver jeg så men det kan man ikke før man

har et ordere nr. og det har jeg jo ikke da den er slettet ???? jeg ringer ind igen

og forklarer mit problem hun stiller mig om til en anden hvor der bliver lagt på

så nu bliver jeg lidt sur og går ind på deres hjemmeside og bestiller igen den

samme computer for og få et ordre nr. det får jeg så først efter en uge og der har

jeg valgt at droppe dem hvis de ikke vil give mere service til en kunde der er ved at

bruge 26000 kr. så har de ikke fortjent mig som kunde så jeg skriver ind og får

slettet min ordre af Mai. Den første rigtig gode service er når man ikke gider dem

mere det er lidt komisk.
Alienware

Reply from Alienware

Hej Paw

Jeg er rigtig ked af at høre om din oplevelse med vores kundeservice, og det besvær du har haft med at komme i kontakt med dem.

Vores kunders mening og oplevelser betyder rigtig meget for os, og jeg vil derfor naturligvis sørge for at videregive din feedback til den rette afdeling, for at forebygge lignende i fremtiden.

Med hensyn til tilbuddet, så kan vi beklageligvis ikke give rabat med tilnbagevirkende kraft, og kan aldrig på forhånd vide, hvornår der vil være rabat på diverse produkter. Dog skulle du ved at lave en ny ordre have fået den korrekte pris med rabat, såfremt rabatten stadig var gyldig. Jeg kan beklageligvis ikke give en forklaring på hvorfor du ikke har fået rabatten ved den nye bestilling. Det kan eventuelt skyldes at du har ændret på konfigurationen, da rabatten i visse tilfælde udelukkende gælder særskilte konfigurationer.

Karina Hansen
Dell | Social Media & Communities Professional
Følg os på Twitter: @DellLytter og Facebook

latterligt dyrt

det er da helt vildt dumt at betale så lorte meget for en pc som man kan få meget billige som for eksempel hos extremegaming,dk!

Dårlig Service

De lange vente tider på kundeservice og chat gjorde simpelthen at jeg fik min computer repareret hos en pc butik! Overvejer hvorvidt at jeg skal sende regningen til dem

Gode pc'er men åndssvagt køb når man kan samle en selv meget billigere!!!

Gode gaming pc'er god costumuzzing, men åndsvagt at give 20.000 kr. Når man kan samle en bedre til 6.000 kr.

ELENDIG service

Fik en ny Aurora stationær i julegave d. 24, og efter 9 timers brug gik den ned, og nægtede at starte op igen. Måtte vente til d. 27 på at support linjerne åbnede op igen, og gennemgå deres hjernedøde process af "Hiv kabel ud, genstart, tryk power-on", hvoraf INTET virkede selvfølgelig. De lovede da at sende en tekniker ud dagen efter, som deres service også skriver, og da der intet var hørt ved en to tiden, den efterfølgende dag, måtte man ringe til dem, blot for at få et stort "Fuck you" i ansigtet, da de ikke havde sendt en tekniker ud, og ikke havde tænkt sig det før engang i det nye år, og ville derefter ha' en til at gennemgå standard-hjernedød-procedure nr. 1 endnu engang.

I korte træk: Et bundt pengegriske løgnere, med den absolut ringeste service. Køb ALDRIG et produkt fra disse svindlere, du VIL fortryde det før eller siden.

Bedste køb jeg har lavet

Servicen var fremragende hele vejen igennem. Jeg har været lidt uheldig med min computer, hvor flere ting er stået af, men måden det er blevet klaret på, ved en bestilling af tekniker indenfor få dage hvor de laver det på adressen gør at det er minimale irritationsmomenter.

Kundeservicen er altid venlig og hjælpsom og jeg har altid gået derfra med følelse af at få mere end jeg bad om.

Jeg har været utrolig tilfreds med produktet men især supporten hele vejen igennem.

God gaming maskine

Har en Alienware M17x R2 (juli 2010)
Hurtig levering og skøn maskine men den har nogle særheder. Fx. kan den ikke altid genkende sin stømforsyning... og pt kan jeg kun bruge den med ekstraskærm på da den ellers starter windows på den skærm jeg ikke har.

Men ellers en virkelig god maskine.

Kundeservice er dog et nummer for sig selv. De sender ikke en tekniker uanset næsten problemet før end du selv har formatteret dine harddiske og reinstalleret ALT.

De kunne dog godt stille med en tekniker da motherboardet stod af og jeg fik maskinen fikset on-site inden for to dage

Men alle mulige andre problemer må du hellere selv være i stand til at klare med mindre du er frisk på en reinstallation

LISTEN er Lang

Har først skrevet en anmeldelse af Dell. Og her er et uddrag derfra om Alienware.

Til føjet: Dell fik ødelagt en af verdens bedste spille maskiner, da Dell købte Alienware.

Dell. Skal holde sig fra Extreme Gamer bærbare.

Har nu nr. 2 af samme bærbar, som har samme problemer som nr. 1 (selvom jeg nu med nr. 2, sjældent gider at ringe til support)

Første Alienware jeg havde - Kom der en teknikker ud og skiftede grafikkort, motherboard & hvad ved jeg 3 (Måske endda 4) gange.
Plus at den også blev sendt til Holland i 1mdr.
Kom tilbage og havde kort efter de samme problemer . PLUS utallige opkald til Support.
Endte med at få pengene tilbage.

Dum som jeg var, da Version 2 af samme bærebare kom, købte jeg den. Og sidder nu med det samme skrammel, som allerede har været sendt af sted til service med de samme problemer som den første.
LISTEN er Lang.

Maskine Nr.2 M17x
Processor : Intel Core i7 Processor 940XM(2.13Ghz,8MB cache)
Graphics : Dual CrossFire 1GB ATI GDDR5 Mobility Radeon HD 5870
Memory : 8192MB (2x4096) 1333MHz DDR3 Dual Channel
Hard Drive : 500GB Serial ATA (7200RPM)

Maskine Nr. 1 M17x
Processor : Intel Core 2 Extreme QX9300(2.53GHz,1066MHz,12MB L2 Cache)
Graphics : SLI Dual 1GB GDDR3 NVIDIA® GeForce® GTX 280M
Memory : 6144MB (1x2048 + 1x4096) 1333MHz DDR3 Dual Channel
Hard Drive : 500GB Free Fall Sensor (7200RPM)

Super kundeservice!

Super kundeservice!. Jeg vil lige vide lidt mere om den computer jeg sad og kigget på, så ser jeg de har en online chat!. Fantastisk. Der går mindre end et min og der kommer en ind pg besvare de spørgsmål jeg skulle have besvaret! Det er lidt ringe der kun er svenske folk i kundeservicen men de gør hvad de kan så vi kan forstå dem!!

Latterlig ringe service

Dell som også er Alienware, har en den mest ringe kundeservice jeg nogen sinde har været udsat for. De kan ikke overholde aftaler, glemmer at skrive ned, og er helt utrolig langsomme til at reagere. Når de efter 3-4 uger finder ud af at de nok hellere skal sende en service tekniker, bliver der ikke installeret original Alienware software, men en standard windows 7 men deraf manglende funktionaliteter. Nu skal den igen til service og venter nu på anden uge hvornår der mon sker det de lover....
Selve proceduren men at sende varen til service er også ganske forfærdelig.... håbløst ringe service.!

Ganske enkelt fantastisk

Jeg bestilte en M14x hos dem, og fik den efter ca. en uge. Det er en lækker computer i god kvalitet. Alt gik som forventet.

Find din gaming-pc fra Alienware her

Visit Alienware

We live here: Denmark