Alletiderskogebog reviews

Alletiderskogebog reviews

7.5

Altid godt

Der er altid den opskrift man lige står og mangler. Jeg har tilmeldt mig en service så jeg får opskrifter hver torsdag, som gælder en uge frem, har jeg haft meget nytte af, og det er altid sjovt og prøve noget nyt.

en god side

der er mage gode opskrifter til vis man ikke lige ved hvad man skal have at spise så er det en god side

"tøm køleskabet" funktion er guld værd

Fin hjemmeside, der hjælper mig med at tømme køkkenvarelageret og give ny inspiration til køkkenet

Nem inspiration og nemme opskrifter

Det er enkelt både at lave maden og finde rundt på alletiderskogebog. Et facelift vilde dog være tiltrængt.

Fin inspiration til hverdags- og festmad

Nem side at finde rundt på - og opskrifter, der er til at gå til.

Is Alletiderskogebog your company?

Visit Alletiderskogebog