Allsizeshop reviews

Allsizeshop reviews

8.3

Genialt koncept - endelig en tøjbutik hvor jeg ikke nærmest skal undskylde at jeg er større end gennemsnittet

Man får altid en god behandling, kompetent hjælp og fornuftige forslag. Endelig en tøjforretning, hvor jeg kan købe tøj i min størrelse, uden det behøver at være lægbukser og andet, som måske ikke lige er sidste mode - og så har de ovenikøbet ind imellem tilbud! Her er ingen salgsfolk som med desperation i øjnene for femte gang forsøger at finde en størrelse, som jeg ved, de ikke har.

Den bedste tøj butik for os som er stor

hvorfor jeg kan i at handler der, er for de har det bedste tøj til os som er stor end almindige mennesker, og kvinder samt mænd kan handler der, der for kan jeg godt li butik og personale er meget hjælpsom lige så, og det er nu lige meget hvilke åres tid man komme på, så vil personale hjælpe, og selv hvis du er handicap kan handler der lige så,. Med mange venlige hilsen Verner Sørensen
Dato den 12.3.2014.klokken 07.05 fra Kolding

Nem hjemmeside, hurtig levering og for det meste kvalitetsvare.

Handlet tøj til min kæreste uden problemer, og varen svarede til forventninger.

Super!!!

Bestilte 2 par shorts torsdag eftermiddag, og modtog dem fredag morgen.

Sådan!

Jeg brugte deres størrelsesguide, og den ramte lige i plet.

Dem kan jeg anbefale ud fra min oplevelse.

Hurtig levering og go kvalitet

Har modsat Simone, aldrig oplevet problemer med kvaliteten. Altid hurtig levering. Eneste minus er at hjemmesiden ikke altid passer overens med deres lager status desværre. Har handlet der mange gange de sidste 4-5år og vil forsat gøre det fremover

Meget dårlig kvalitet

Har handlet der nogle gange og tøjet er virkelig ikke noget at skrive hjem om.. Efter blot 3 dage ryger knapperne af, efter 2 måneder begynder tøjet at gå op fordi det er så tyndt stof.. De burde finde en anden tøjproducent. Min kæreste stopper ihvertfald med at handle hos dem..

Is Allsizeshop your company?

allsizeshop.dk Details

Visit Allsizeshop