Altimobiler reviews

Altimobiler reviews

9.5

ergodttilfredshurtiglevering

Kan bare anbefale altimobiler
ogde er hurtig til at levere varen.

Levering

Fantastisk hurtig levering

Super ærlig og fair pris

Hurtig levering og nul problemos.

Perfekt!!!

Perfekt!!! Intet mindre. Altimobiler holder hvad de lover: Fremragende service, hurtig levering og godt sortiment til min gode gamle Sony Ericsson. Dejligt at sådanne steder findes! Kan varmt anbefales!!

Hurtigt nemt og lige til døren

Meget nemt, på 5 minutter havde jeg fundet mobil telefonen som svigermor havde ødelagt, ekstra 5 minutter var var den købt og betalt. 2 dage efter stod jeg med mobilen i hånden.
Hilsen Johnny :-) :-) :-)

Den bedste service til dato

Har aldrig oplevet så god service andre steder købte to Nokia 5110 til mine børn bestilte dem og dagen efter var de her men kunne ikke få dem til at lade så ringede til Nicolai en lørdag eftermiddag og tirsdag var der to nye med posten som heller ikke ville lade og ringede til ham igen hvor han sagde han hevede måske en idé om at det kunne være min lader der var noget galt med så han rådet mig i første omgang til at købe en ny også ville han sende en af de gamle Nokia lader og dagen efter var den her og nu virker mobilerne så super service meget bedre service end ved de etableret mobilselvskaber jeg bor på Bornholm og da der er normalt noget længer leveringstid her over fra teleselskaberne men ikke her. kan kun anbefales

Holder hvad de lover.

Kan godt lide konceptet med at man kan købe rimeligt velholdte udgåede telefoner fra dengang telefoner ikke skulle oplades hele tiden og man faktisk kunne høre og føre en samtale på mobilen. Overskuelig side, ret nem at finde rundt på og man bliver fulgt godt til dørs med evt. advarsel om at oplader osv ikke medfølger. Kunne måske godt tænke mig en bedre beskrivelse af varen, når den nu er brugt, da det kan være svært at se alt på billeder som fx dybde af ridser o.l. Samt måske også en prisforskel baseret på stand. Men dejligt at have en nyere udgave af min gamle telefon. Tak fordi I gider og jeg vender nok(ia) tilbage :-)

Super shop.

God service og hurtigt levering - gerne igen :o)

Det fungerer bare

Nemt og hurtigt

Kan anbefales

God og problemfri ekspedition

Retro med stil.

Jeg kan varmt anbefale denne virksomhed til alle. Jeg har lige købt en Nokia 5110. En mobil jeg længe har ønsket mig et få igen, men troede ikke at det var muligt indtil jeg fandt altimobiler.dk på nettet.

Har fået en super behandling.

Mobilen var hurtigt fremme. Dog var der lidt problemer med det batteri der kom med, da det drillede lidt. Men der var der råd for. Der blev hurtigt sendt et nyt batteri, uden beregning, dette batteri var hurtigt fremme. Det er en fantastisk god service.

Jeg kan helt klart anbefale denne virksomhed, og det er ikke den sidste mobil jeg bestiller. hos Altimobiler.dk.

Perfekt sted at handle

Rigtig god og venlig kundeservice, billigt, meget hurtig levering. Kan anbefales, og det er klart et sted jeg vil handle igen.

Perfekt.

Lynhurtig forsendelse, og varen er præcis som beskrevet.

Hurtig og perfekt

Meget tilfreds

Hurtig og nem ekspedition.

Jeg bestilte mobiltelefonen om eftermiddagen og modtog den allerede med posten dagen efter. Prisen var desuden fornuftig.

den er fin køber een mer. :-)

Det er bare min ønglings telefon!

Jeg er lidt overrasket over så fin behandling, man kan få over nettet, ved køb af en gammel mobil, så Nicolai! stor tilfredshed fra min side, og det bliver ikke sidste gang, jeg handler med dig. Næste gang bliver den en del nyere

perfekt

100 pct troværdig - alt som aftalt,handler der helt sikkert igen

super og hurtige firma

det er ikke første gang jeg handler med denne firma

Fantastisk hurtig og prof. levering

Fantastisk hurtig og prof. levering

Altimobiler.dk support

FRAGT & LEVERING

Alle mobiltelefoner fra altimobiler.dk leveres med Post Danmark og bliver sendt direkte til din adresse. Du vælger selv, om det skal være som pakke med track and trace eller som ”maxibrev”.

KUNDESERVICE

Vi er klar ved telefonen ml. kl. 10.00 og 16.00 til at besvare dine spørgsmål omkring vores varer på altimobiler.dk. På grund af travlhed kan vi dog misse dit opkald. Derfor er du også meget velkommen til at sende en mail til info@altimobiler.dk, hvorefter vi besvarer din henvendelse så hurtigt som muligt.

Om altimobiler.dk

Vi er eksperter i brugte mobiltelefoner fra Nokia og Sony Ericsson. Siden 2010 har det været vores mission at gøre købsoplevelsen på altimobiler.dk så god og nem for dig som muligt – lige fra rådgivning og bestilling til levering og kundeservice.

Vi sætter selv telefonerne i stand på vores værksted i Kolding, hvorfra de kommer direkte til salg på hjemmesiden. Du kan komme direkte til vores varer her:
Nokia
Sony Ericsson