AM Alarmsystemer reviews

AM Alarmsystemer reviews

7.1

Fin service

Jeg ledte efter mere udstyr til mine Marmitek X-10 apparater. Jeg fandt nogle hos AM-Alarmsystemer men ikke alle dem, jeg var ude efter. Jeg sendte en mail om, hvad jeg ønskede, og de nye varer kom i løbet af kun et par dage med på hjemmesiden.
Da jeg bestilte, fik jeg straks en bekræftelse pr. mail, hvor der stod, at varerne ville blive fremsendt indenfor 2-3 dage.
Efter 6 dage havde jeg ikke modtaget noget, men pengene var forlængst hævet, så jeg skrev en mail. Dagen efter blev jeg ringet op, og de undskyldte meget, at jeg ikke havde hørt noget. Der var en af delene, der var i restordre. De tilbød endda at komme personligt forbi og aflevere de varer, de havde klar. Nå, men det tilbud endte på min telefonsvarer, og da jeg ikke kunne svare tilbage hurtigt nok, havde de i stedet skyndt sig på posthuset med pakken - og en lille bonus.
Siden fulgte de også op med en mail.

Selv om de nok lige skal lære at informere lidt bedre ved forsinkelser og restordrer og også følge den generelle regel om, at pengene først hæves, når varerne er sendt, så synes jeg de fik glattet fint ud og fulgt godt op. Alt i alt en god oplevelse, og stor vilje til god service.
Her vil jeg ikke være bange for at handle igen.

Is AM Alarmsystemer your company?

am-alarmsystemer.dk Details

Visit AM Alarmsystemer