Amazon reviews

Amazon reviews

7.0

Suverænt den bedste webshop!!

Har aldrig haft problemer med Amazon.co.uk, Amazon.fr eller Amazon.de i de mere end 6 år jeg har handlet der. Hurtig levering, en del billigere end i DK - fantastisk kundeservice når man for en gangs skyld har brug for den. Kan kun anbefales!!!

Fup-firma

Efter en række indkøb hos Amazon.uk opdagede jeg, at de beløb, som firmaet trak på mit visakort ikke svarede til de beløb, som stod på mine fakturaer. Det drejede sig om flere tusind kroner, som Amazon havde snydt mig for. Jeg henvendte mig naturligvis, men firmaet var helt ligeglade. For mig at se er der tale om kreditkort-fup, så jeg handler ALDRIG mere hos Amazon.

For det meste OK

Har efterhånden handlet en del gange på amazon.co.uk.
Kun én enkelt gang har jeg oplevet at få en defekt vare. Denne var dog så billig at det ikke kunne svare sig at sende den retur til england.
Rigtig gode priser og ind imellem fri fragt til DK! Super!

Jeg har brugt Amazon.co.uk i flere år. Har bestilt alt muligt, især bøger. Tingene er for det meste betydelig billigere der, end i DK. Synes at de har fantastisk leveringstid. Vær opmærksom, at det er deres egne produkter du bestiller, hvis det er deres samarbejdspartnere, så kan der forekomme fejl.

Blev ringet op af GLS kl. 5.57 vedr. levering

Havde bestilt en bog, og varen er helt perfekt. Men leveringen var under alt kritik. Jeg blev vækket af telefonen kl. 05.57 en morgen, da varen var bestilt til Post Danmarks døgnpost, hvortil GLS ikke kan levere. Derfor var der behov for en alternativ leveringsadresse.
Varen nåede frem afslutnings, men kontaktformen er ikke ok, og GLS sagde ikke engang undskyld eller beklagede at de havde vækket mig.
Dette er muligvis ikke Amazons skyld, men det er dem som vælger deres forsendelsesform.

Bedste service af alle webshops!

Super priser på amazon UK + gratis fragt, ca. 10% billigere end det billigste i Danmark.

Ekstremt venlig kundeservice. E-mail åben alle tidspunkter - endda om natten i weekenderne! De er også meget åbne for at hjælpe, hvis man har et problem med sit produkt.

Hele 30 dages gratis returret på varer, der ikke levede op til det forventede. Og de forlanger ikke, at alt tilbehøret og original-indpakningen bliver returneret.

De eneste bargateller er, at der kan mangle lidt i produkt-beskrivelsen, og at leveringen til Danmark, hvis den skal være gratis, kan tage op til 10 dage, men det er jo forståeligt nok.

Hurtig leverance

Har lige modtaget leverance, ovenikøbet før det aftalte tidspunkt.

Gode og billige bøger

Har efterhånden købt en del bøger hos dem. Både skøn- og faglitteratur og synes deres priser er noget bedre end den lokale bogbutik. Med deres Super Saver koster det ikke noget at få bøgerne tilsendt.

Amazon.co.uk er min bedste ven på nettet!!

Som læsehest, musikelsker og computernørd er der for mig intet der kommer op på siden af Amazon! De kan tilsyneladende skaffe ENHVER bog, der nogensinde er udgivet på engelsk (mit primære 'læsesprog'). Enten som nye eller som brugte fra tilknyttede antikvariater. Og deres service er super! Jeg har handlet ganske meget hos Amazon.co.uk, og har ikke tænkt mig at stoppe. I dag forhandler de næsten alt mellem himmel og jord, men det er nu bøgerne, der er det allervigtigste for mig.
BTW, hvad er Amazon.dk? Findes det? Prøv at taste det ind i din browser og tryk Enter.

Ikke køn, men ellers næsten perfekt

Jeg må ærligt indrømme, at jeg elsker amazon. Siden er ikke køn, og slet ikke overskuelig, men udvalget er gigantisk. Det er samtidigt let at handle, og deres datamining er second-to-none, så når du har handlet og browset et stykke tid, så kommer den med virkeligt fornuftige forslag til varer du kunne være interesseret i. Dette er naturligvis ikke så meget en service som et forsøg på mersalg fra deres side, men jeg er ofte blevet inspireret til nye indkøb.

Great

Handler meget på Amazon, dette kan virkelig anbefales.. gode priser

Alt

Alt kan findes på Amazon. Effektiv levering og fine priser.

Fantastiske priser

Jeg købte en Bones dvd box sæson 1-5, og jeg blev ikke skuffet! Før jeg købte den, havde jeg forsøgt at købe boksen hos forskellige danske internethandler, men de fleste havde udsolgt og deres priser var dobbelt så høje som dem på Amazon. Så i sidste ende valgte jeg Amazon, selvom jeg måtte undvære danske undertekster. Tilgengæld skulle jeg kun af med 420 kr inkl. porto!! Det er halv pris af samtlige danske forhandlere. Da jeg tog hul på DVD-boksen, fik jeg dog en glædelig overraskelse - den indeholdt ikke blot engelske, men også danske og andre nordiske undertekster! Jeg føler at jeg fik virkelig god værdi for pengene, og vil helt sikkert købe Sæson 6 samme sted!

En virksomhed efter mit hjerte! Billigt, stort udvalg og hurtigt.

Elsker amazon! Købt for tusindsvis af kroner hos dem, især bøger, film, spil og musik i deres engelske afdeling.
Brugte tidligere play.com, men efter jeg blev opmærksom på at deres afdeling lå på øen Jersey, og der ikke blev lagt told på deres produkter, gik jeg over til amazon. Har ikke fortrudt mit valg, og vil ALDRIG gå tilbage til play.com!
Amazon er måske minimalt dyre end play.com på nogle områder, men har et gigantisk udvalg og har ALDRIG haft nogle problem med deres service, dette gælder såvel handel som levering.
Efter jeg har bestilt, går der normalt 7-10dage før jeg har produktet mellem mine hænder. Hvilket jeg opfatter som tilfredsstillende, og hurtig levering.
Har oplevet at dele af mine bestillinger ikke var på lager alligevel. Så fremsender de en mail omkring ulejligheden, og fremsender uden mer' beregning resten af bestillingen.
Det eneste man skal være opmærksom på at det er engelske produkter man køber, og derfor nogle gange ikke er danske undertekster på film, men denne oplysning kan man altid finde under produkterne på deres hjemmeside.
Og deres service niveau over mail synes jeg er fair, taget i betragtning af virksomhedens størrelse.
Kan kun anbefales!

Elendig behandling af Amazon

Bestilte en fødselsdagsgave til min kone på Amazon - men pakken kom aldrig frem. Når du handler hos dem, kan det være, at du i virkeligheden handler med en underleverandør - og min var totalt useriøs, og svarede ikke på mine henvendelser eller klager. Og da jeg endelig gav op, var Amazon urimeligt længe om at behandle mine klager og give mig pengene igen. De kom dog tilbage - langt om længe...

Is Amazon your company?

Low prices on digital cameras, MP3, sports equipment, books, music, DVDs, video games, home & garden and much more. Free UK delivery on Amazon orders.

Visit Amazon