Ampel24 reviews

Ampel24 reviews

4.4

Dårlig kundeservice og lang leveringstid

Vi har bestilt en trampolin via Ampel24. På ordrebekræftelsen fremgår leveringstid 1-3 dage. Online fremgår 2-4 dage til Danmark. I virkelighedens verden er leveringstiden flere uger. Pengene trækkes fra kontoen med det samme. Forhåbentligt leveres trampolinen en dag.

Kundeservicen har været dårlig og nedladende. Holdningen er, at trampolinen kommer jo en dag, så hvad er problemet? Leveringstiden er ifølge Ampel24 kundeservice et udtryk for, hvornår varen leveres, fra den kommer på lager - ikke leveringstid fra ordreafgivelsen.

Ingen service / dårlig holdbarhed

Vi købte en Trampolin for under 2 år siden, vi har kun opsat trampolinen fra maj til oktober, det vil sige at den samlet har været opsat i under et år nu. (til Oktober har den været oppe samlet i et år). Sikkerhedsnettet og kanten er total råddent, en af vores unger faldt igennem nettet. Vi har før haft en billig Bilka model. den var mere holdbar end denne.

Jeg skrev om dette til Ampel 24, de var total afvisende, jeg skulle komme med kvittering, ellers var der intet at gøre, den søgte jeg efter uden held. Derpå skrev jeg at jeg ikke kunne finde den, om de ikke kunne hjælpe alligevel. De svarede på min 3. rykker for svar.
SVAR
mange tak for din mail.
Det er desværre ikke muligt, når man vil reklamere noget har man brug for en kvittering eller regning.
Det er et reklamationsgrundlag.ß

Med vendlig hilsen

Ampel24 Team

Ikke noget med at man siger det er vi kede af, vi kan evt. hjælpe dig med at du kan købe en ny til halv pris eller lignede.

Handler ikke der igen.. og lad endelig være med at købe det med mindre I kun skal bruge trampolinen 1 år.

Dybt KRITISABELT!!!

Jeg har købt en trampolin ø430. hvor hoppedugen revnede lige inden den var 2 år gl. Der var hoppet på den med 80 kg og den burde kunne klare op til 200 kg. Vi bad om en ny da det måtte høre under garantien. Vi korsponderede over 2 mdr, da de havde svært ved at svare. De nægtede at give os en ny. Vi bestilte så en ny dug den 16/6 2013. Der stod den ville komme inden for 1-4 hverdage. Efter 1 uge kontaktede jeg dem da den ikke var kommet. De sagde så den ville komme fredag den 12/7. Jeg bad om at få den hurtigere, men det kunne ikke lade sig gøre. Den 12/7 kom intet. Mandag den 15/7 skrev jeg til dem igen og der sagde de den ville være der i starten af samme uge. Onsdag da intet var kommet kontaktede jeg dem igen. Jeg skrev torsdag og fredag. Fik først svar næste mandag den 22/7 at jeg skulle have fået en mail om at den først kommer i uge 33..... Efter skolesommerferien. Denne mail havde jeg IKKE fået. Jeg blev så gal da de har holdt mig hen fra april til slutningen af juli. Jeg bad om kompentation for det her lange og utilfredsstillende forløb, hvor de har frarøvet mine børn muligheden for at hoppe i de bedste "hoppemåneder" på året. Jeg får at vide jeg kan få refunderet forsendelsesomkostningerne. Det mener jeg ikke er nok for den dårlige behandling vi har fået. De er tilsyneladende ligeglade og siger jeg kan få mine penge retur. Det har jeg nu fået. Står her 3,5 mdr. efter vores hoppedug gik i stykker og har fortsat ingen, og skal til at bestille en ny et andet sted. Jeg synes vi har fået den dårligste behandling! Ingen service og ingen forståelse. De er ligeglade og kan ikke se det er en uacceptabel behandling og et langt og dårligt forløb. Vi vil ALDRIG igen bruge dette dårlige firma og Kan på INGEN måde anbefale det. Man risikerer at blive taget i r....!!!

Fremragende service

Nettet på vores trampolin var mørnet i solen, og da vores datter røg ud gennem nettet, pillede vi det ned og troede, at vi skulle ud og købe nyt. Men så fik vi et brev fra Ampel, at nogle net var mørnede, og hvis vi sendte billedmateriale, ville vi få et nyt omkostningsfrit. Kort tid tid efter fik tilsendt omtalte net.
Også da vi købte trampolinen, fik vi det, vi bestilte - og det med kort leveringstid.

Over al forventning

Vi købte i 2010 en trampolin med sikkerhedsnet. Nettet holdt indtil sidste sommer, hvor der kom en revne i pga mørhed. Vi tænkte at vi på et tidspunkt måtte skaffe et nyt net, men gjorde ikke noget ved det.
For en måned siden fik vi et brev, hvor de tilbød os et nyt net, hvis det var mørnet. Gratis! Der havde været en fejl i nogle net. Vi mailede tilbage med to fotos. Og to uger efter fik vi et nyt net, uden nogle omkostninger. Det er jeg meget imponeret over, da vores net jo var fra 2010.
Meget højt service niveau!

Fantastisk kundeservice

Kun de bedste anbefalinger.
Super fed trampolin, masser sjov og nem og sætte op er glad for jeg bestilte en eksta fjeder strammer det er så nemt og hurtigt når man er 2 til og spænde dugen.
Efter et år var vi så uheldige at nettet gik itu, ingen problemer jeg skrev til Ampel.dk kl.12.00 med billede af skaden kl.18.00 fik jeg en mail retur med at de ville sende mig et nyt.
DET KALDER JEG KUNDESERVICE PÅ HØJT PLAN.

Tæt på perfekt

Bestilte en 430 cm trampolin med sikkerhedsnet og stige på tilbud - med 12 stolper (ikke de sædvanlige 6 stolper) + 3 jordspyd torsdag (lige under 3000 kr. med fragt for hele molevitten). Mandag kommer trampolin + jordspyd - tirsdag (også 7.30 om morgenen) kom pakken med nettet. Hurtig levering og fuldstændig som lovet (Ampel24 skriver selv, at det kan komme i 2 pakker). Ved opstilling er der kun beslag til 6 stolper (skal 2 på hver) - skriver til Ampel om aftenen - næste morgen svar, og 12 ekstra beslag sendes samme eftermiddag vederlags frit - fin service, når nu der var en lille fejl i første levering.
Jeg er så også lidt forundret over, at man betaler 75 kr. ekstra i fragt for jordspyd (som koster 157 kr = så nu ærgrer jeg mig lidt over jeg ikke bestilte 6 stk. ;-)). Produktet er af god kvalitet 6 ben (ikke 3) - 12 stolper (ikke 6 stk) og inkl. fragt kun marginalt dyrere end det, vi skulle have givet for en dårligere Trampolin med samme specifikationer i f.eks. byggemarkeder etc. (her skulle vi så også selv have hentet det ).
Konklusion:
4½ stjerner herfra (4½ for at signalere, at hvis det gode skal blive endnu bedre, så kan Ampel24 se om de kan få lavet, så det hele pakkes samtidigt og dermed lette modtagelse + mindske fragt omkostningen for køber, har ellers svært ved at se, hvad de skal gøre bedre ....)

Noget tæller for 2 stjerner - andet tæller for 4½ stjerne

Jeg er i syv sind mht. min anmeldelse af Ampel24 - dels har jeg (næsten) fået det, som jeg bestilte (Deluxe; Ø 396 cm), og dels er der bare noget, som bare ikke er i orden.

Først det gode:
- Det er en god og overskuelig hjemmeside Ampel24 har. Man finder nemt det, man søger.
- Leveringstid er kort (henset til, at tingene sendes fra Tyskland)
- Kvaliteten af trampolinen er god (væsentlig bedre end byggemarkedernes tilsvarende)
- Trampolinen er "pæn" med sorte rør og grøn kantpude (ikke "øjenbæ" som mange andre trampoliner, man ser i de danske haver).

Så langt så godt ...

Det ikke helt så gode er der så desværre også noget af:

1) Fragtomkostninger pålægges hver enkelt lille del (fx. jeg bestilte to pakker jordspyd, som sagtens kunne være i trampolinens pakkasser, men blev opkrævet 2 * 75 kr. udover de 350 kr., som trampolinen koster. Ved kontakt til Ampel24 fik jeg at vide, at "de ekstra fragtkosterne kommer, fordi spydene sendes fra et ekstern lager". What? Er trampolin og spyd ikke på samme lager???!! Og er det virkelig kunderne, der skal betale for, at der ikke findes en kyndig person, der har fortalt Ampel24, at det ikke kan betale sig at have alt for mange lagre (omk. ved leje, transportomk., logistik, medarb.omk., kundeservice, osv.). Og er det kun jordspydene, som er på det "andet" lager? Summasummarum finder jeg det ikke rimeligt, at kunden betaler for, at Ampel24 ikke har alle dele af trampolinen ét sted.

2) Hjemmesiden svarer ikke til de faktiske forhold vedr. kantpude. Således loves, at Deluxe-kantpuden er 35-40 mm tyk. Det er den ikke. Den er præcis 30 mm, hvilket jeg selv har målt, fået dobbelttjekket hos en anden ejer af en Ampel24 deluxe-trampolin, samt bekræftet på den tyske udgave af Ampel24's hjemmeside. Sidstnævnte er da decideret pinligt: At have 2 hjemmesider, som sælger det samme produkt, men hvor man DK åbenbart sælger op til 1,5 cm ikke-eksisterende kantpude for samme pris. Enten burde Ampel24 meldes for forbrugermisvejledning eller kompensere alle de kunder, som ikke har fået dét de har bestilt ud fra oplysningerne på hjemmesiden. Da jeg påpegede dette overfor Ampel24's kundeservice kunne de heller ikke (bort)forklare de forkerte oplysninger på den danske hjemmeside. Jeg gav udtryk for, at jeg hellere enten ville kompenseres med en kantpude, som vitterligt var som anført på hjemmesiden, eller kompenseres kontant (fx på differencen ml. den alm. og deluxe kantpude). Dette afviste den ansvarlige leder hos kundeservice. De tilbød "generøst", at jeg kunne returnere trampolinen, hvis jeg ikke ville acceptere tingenes tilstand, hvilket naturligvist vil være meget bøvlet for mig eftersom trampolinen er sat op, brugt af ungerne og papkasserne ikke er åbnet lige pænt allesammen ;-)

Her 1½ uge efter er den danske hjemmeside stadig ikke tilrettet (de faktiske forhold vedr. Deluxe-kantpuden, som bekræftes af den tyske hjemmeside). Dette er på trods af, at det var det sidste kundeservice sagde de ville gøre, da jeg snakkede med dem.

3) Kundeservice sidder i Tyskland - ergo betaler man tysk telefontakst. Som kunde kunne man acceptere dette, hvis alt det andet var i orden.

--------------

Helhedsindtryk/kundeoplevelse: Jeg er en person, som går meget op i, at jeg får, hvad jeg betaler for, ligesom jeg går meget op i, at kvaliteten er i orden. Ift. mit trampolinkøb hos Ampel24 er der således noget, der trækker i hver sin retning. Henset til, at tid er penge, og jeg har brugt tid på at tale/skrive med kundeservice, så må dette desværre vægte højest, og 3 stjerner bliver derfor min dom. Ikke mindst henset til, at jeg 4 eller 5 stjerner vil kræve kompentation fra Ampel vedr. primært kantpude og sekundært fragtomkostninger (316,- + 2 * 75 kr. = 466,-). Når alt dette er sagt, så vil jeg stadig understrege, at det er en god trampolin, vi har fået, som jeg klart kan anbefale. Ungerne elsker den i hvert fald (ligesom os forældre + bedsteforældrene).

ikke ordentlig differentierede forsendelsespriser

Jeg har 'arvet' en ampel24-trampolin fra tidligere ejer af mit hus i et tykkere stel end man kan købe i dag. Jeg har så lige bestilt nye fjedre og kantpude og det hele fungerer egentlig fint. Dog undrer det mig at jeg skal betale 375,- for forsendelse, som er den pris de tager for at sende en hel trampolin. Dette spurgte jeg også deres kundeservice, som det trods 4-5 mails ikke har formået at komme med en forklaring på hvorfor fjedre (som selv. er tunge) og en kantpude koster det samme i forsendelse som en hel trampolin med alle dele. Dette på trods af at denne side http://www.ampel24.dk/content/1/Fragtgebyr---Forsendelse.html klart og tydeligt indikerer at reservedelsforsendelse koster 300,- mindre. Jeg har forsøgt mig på engelsk, dansk og tysk uden at få et svar inden varene blev faktureret og sendt. Hvis trampolinstellet nogensinde skulle gå i udu, så vi jeg på ingen måde handle via den virksomhed igen...det er deres fragtpriser og kunderservice ikke konkurrencedygtige nok til . Så godt nok er trampolinerne billige, men hvis du skal betale 375,- hver gang du skal have reservedele så løber det jo hurtigt op .

28/03/2012 - har givet et nøk op fordi jeg har modtaget 222,- retur fra virksomheden...de bør dog stadig kigge på en bedre differentiering af deres fragtpriser på deres webshop-løsning

Trampolin - hurtig og fin kvalitet

Stor havetrampolin leveret som set på hjemmesiden. Alle dele med og pakningen fin. Sat op og alle er glade...
Efterfølgende køb af reservedele - igen hurtig levering... intet at sætte fingeren på!

Hurtig levering og god service

Bestilte den om torsdagen og fik levering om mandagen som er indenfor den tidsramme som der er lovet af Ampel24. Da jeg havde flere forskellige spørgsmål blev de besvaret indefor samme dag. Det føles godt når der er en relativ kort svar tid. Mht deres Deluxe Trampolin er den af samme standard som en Berg Favorit, men blot med hoppeeffekten af en Champion. Der skal informeres at jeg har arbejdet med trampoliner fra Berg så jeg ved hvad der tales om.. Den eneste ulempe der er ved Ampel er at man skal skrue dem i og der ikke findes kliksystem som hos Berg... Men for halv pris kan jeg godt bruge 20 min. extra - på at skrue dem i. Min vudering er givet på både service og en rigtig god trampolin til pengene. Kan kun varmt anbefales.

Benjamin

Useriøst og ingen service

Bestilte en trampolin via www.ampel24.dk.
Det viser sig så at den bestilte trampolinen er udgået af ampel24.dk's sortiment, hvor man i stedet tilbyder mig en større trampolin, hvilket jeg takker nej til.
1) Ampel24 trækker alligevel pengene på mit VISA-kort 2 dage senere.
2) Ampel24 lover (pr. mail) at sende pengene retur, men det eneste der sker er en række mail udvekslinger over en periode på omring 1 måneds tid, hvor de får mit kontonummer mv. og jeg spørger til hvad der sker i sagen,
3) Umuligt at få fat i den afdeling, som skal håndtere denne "reklamation", ligesom man ikke kan få at vide, hvornår transaktionen er tilbageført.
4) Underligt at Ampel24 ikke selv kan finde ud af at tilbageføre en fejlagtig hævning på et VISA-kort.
5) Efter 1½ måneder har Ampel24 endnu ikke tilbageført beløbet, hvorfor jeg bliver nødt til at kræve pengene retur via mit pengeinstitut. (Som en ulovlig hævning på mit VISA-kort).

Konklusion: Absolut ringeste service jeg til dags dato har haft med internet handel.

Hurtig levering - god kvalitet

Fik pallen leveret til mit arbejde. 2 dages leveringstid - super. Kasserne var noget medtaget. Men de var s.. også tunge. Ingen skader på indholdet. Gode samlevejledninger (dog på tysk).

Jeg fik min vare meget sent.

På trods af adskille mails og telefonsamtale fik jeg mine varer efter 20 hverdage. Ampel24 lover 2-4 hverdage. Ampel24 undgår dialog og vil ikke vedkende sig fejlen.

Ampel 24 kan ikke anbefales til nogen.

Thomas Pedersen

Hurtig service

Meget fin og hurtig service ved levering af nyindkøbt trampolin som ser ud til at være af rigtig fin kvalitet.

Super service og vare

Vi måtte købe en ny trampolin i år da den anden smuttede i stormen. Vi valgte at købe den på tilbud ved Ampel24.dk som er et tysk firma. Vi betalte 350 kr. for leveringen.
Den kom med det samme og kvaliteten var væsentligt bedre end den sidste trampolin vi købte i DK.

Is Ampel24 your company?

Visit Ampel24