Andando reviews

Andando reviews

9.8

Helt perfekt

Alt gik lige efter bogen, og varen var så flot

SUPER GODT!

Købte en gave derfra og den lever fuldstændig op til mine forventninger, og blot få dage efter købet, havde jeg varen i hånden :))

Det var en perfekt oplevelse - jeg bestilte 2 ordrer til samme addresse, og da Andando kunne se det, sendt de begge pakker sammen og jeg betalte kun for én fragt. Varen var ellers lige som den skulle være:)

Super hjemmeside.

det er kun positivt at handle ved dem :) hurtig bevarelse på mail, hvis de er i tvivl eller man ikke udfylder ordenligt i hvad man skal have graveret.

Super service og hurtig levering

Svar på mails samme dag og holder aftale om efterspurgt mål på vare - fra varen blev bestilt til jeg modtog den gik der ikke engang 2 døgn - super kvalitet - alt er bare tip top :-)
Bestemt anbefalelsesværdig :-)

fin personlig gave

Super hurtig og dejlig betjening... har lige bestilt min 2 ordre og glæder mig allerede... Min første pakke levede helt sikkert op til forventningen....

Nemt og hurtigt

Jeg er virkelig overrasket over hvor hurtig betjening der var, nåede jo nærmest ikke at bestille før jeg modtog pakken, og så var det en smuk indgravering, stor cadeau for serviceniveauet!

Levede op til alle forventninger!!!

Fint produkt! Fin indpakning! Hurtig levering! God service! POSITIV KUNDE

Super hurtig service

super hurtig service. fik varen dagen efter jeg havde bestilt den. det kan man da ikke klage over.

Perfekt - gnidningsfrit! Kunne ikke være bedre! Og godt udvalg iøvrigt.

Rigtig god kundeservice. Rigtig lækkert produkt

Jeg har købt og fået graveret på en kortholder. Jeg skrev sammen med indehaver for at finde ud af om min forespørgsel kunne lade sig gøre og jeg fik hurtig svar og rigtig venlig betjening. Jeg bestilte søndag og det kom med posten tirsdag. Jeg blev meget positivt overrasket da jeg modtog produktet. Det var udført virkelig flot og præcist. Min mand blev meget glad for gaven. Jeg kunne bestemt finde på at handle her igen og vil bestemt anbefale til andre.

køb af zippo lighter

super hurtig levering og utrolig flot gravering, ingen problemer overhovdet, kan klart anbefales.

5 stjerner

Super hurtig betjening, dejligt at få vist et evt. resultat af eks. indgravering før den færdiggøres. Flot arbejde. alt i alt super super!

Høj kundeservice

Henvendelser via nettet og telefon blev omgående besvaret og aftaler overholdt. Dernæst et højt informationsniveau hele vejen fra ordre til levering.

Hurtig levering og fin vare

Varen levede op til forventningen i og lidt til.

Eneste problem var at den blev sendt til privatadresse, hvor jeg havde ønsket levering et andet sted.

Nem bestilling og hurtig levering

Nem bestilling, opfølgning på mai log super hurtig levering. Og så er varen skøn!

Super dod forretning

Købt Bezzerwizzer. Super handel. Super hurtigt. Det er dejligt når man glæder sig til et nyt spil ;-))

Altid god service

Jeg har altid fået en rigtig god sevice.

Perfekt handel

Varen kom dagen efter som lovet.

Meget flot og hurtig levering

Jeg købte julegaver i jeres webshop den sidste uge op til jul,jeg var lidt nervøs for at jeg ikke nåede at få dem,der gik 3 dage så kunne jeg hente dem på det ønskede leveringssted.
Jeg kunne følge pakken hele vejen så det var bare perfekt.

Jette Damgaard

- Details