Andando reviews

Andando reviews

9.8

Spændede produkter og god service

Jeg søgte en pung der var ret svær at opspore, specielt hvis jeg ville have den fra en dansk udbyder. Da jeg fandt den var det fra et sted som jeg aldrig havde hørt om. I de tilfælde jeg skal handle fra et sted som jeg ikke føler mig 100% bekvem med, undersøger jeg altid virksomheden rating via trustpilot. Andando havde en fin rating, så hvorfor ikke. Jeg bestilte pungen med gravering og havde i den forbindelse nogle spørgsmål før bestilling. Alle mine henvendelser blev prompte responderet og varen, som i øvrigt var fejlfri, blev leveret med den ønskede gravering næste dag. Andando tilbyder "anderledes" produkter og tilbud om gravering gør at man kan købe en gave som bliver ret personlig. Det bestemt ikke mit sidste køb hos Andando og jeg håber de udvider deres sortiment i fremtiden. Jeg er nødt til at trække en stjerne fra vurderingen, da jeg ville have købt et andet produkt samtidig med pungen, men fik at vide at der var 4 ugers leveringstid på dette produkt. Dette fremgår umiddelbart ikke ved bestilling (andet end at der står: UDSOLGT - kontakt os for leveringstid). Jeg vil stadig gerne have produktet, men er nu nødt til at betale dobbelt fragt og give gaven efter deadline. Så bør man have et større varelager; tænker jeg bare...

fint udvalg med god information

jeg havde givet 5 stjerner hvis jeg havde fået lov til at betale med mit forbrugsforeninskort.Jeg aner ikke hvorfor det ikke blev accepteret.Jeg fik heller ikke mulighed for at oplyse om gravering!

Reply from -

Hej Else

Nu kan jeg ikke umiddelbart se at du har lavet en bestilling for nyligt og kan derfor ikke tjekke op omkring betaling med Forbrugsforeningskort!

Ang. "mulighed for oplysning om gravering", så skriver vi på varen ved bestilling: >> Ved bestilling med indgravering, mailes ønsket indgraveringstekst, samt ønsket skrifttype. Dette gøres lettest ved at besvare den ordrebekræftelse du modtager fra os, umiddelbart efter bestilling <<

MVH,
Michael Blankensteiner
Andando ApS

Fremragende service

Er virkelig overrasket over Andandos effektive service. Min bestilling blev øjeblikkelig besvaret, og den efterfølgende kommunikation forløb friskt og imødekommende. Produktet skulle indgraveres med et navn, og jeg fik straks forslag til hvordan navnet kunne arrangeres. Dagen efter bestillingen, stod jeg med et fuldt ud tilfredsstilligen produkt i hånden. Kan varmt anbefale Andando!

Rigtig god service!

Rigtig god og hurtig service! Er meget tilfreds over resultatet på varen. Bestilte varen mandag aften, og modtog den allerede onsdag formiddag! :-)

Meget tilfreds kunde

Super hurtig og effektiv service - og det bestilte er "lige i skabet" :-)

Hurtigt, nemt og bekvemt ;o)

Købte for en uge siden et stål etui med gravering. Og vupti... allerede dagen efter, havde jeg varen med posten. Super service ;o)

Mangel på information før køb.

Kære Armando.dk
Da jeg skulle købe et smykkeskrin manglede jeg information omkring indgravering før købet. Man får først afvide hvad man skal gøre bagefter. Det burde stå før købet så man er fri for at kontakte jeres firma.
Ellers god servise etc.

Reply from -

Hej Marc

Den information står skam på alle varer der kan indgraveres !

Citat:
Ved bestilling med indgravering, mailes ønsket indgraveringstekst, samt ønsket skrifttype. Dette gøres lettest ved at besvare den ordrebekræftelse du modtager fra os, umiddelbart efter bestilling.
Citat slut.

Det står også i menuen (ude i venstre side) under "Gravering" !

Citat:
Hvordan bestiller jeg en personligt graveret gave? På de gaveartikler der kan graveres, er der mulighed for at vælge "gravering?" i en drop-down boks. Vælg den ønskede gravering og evt. placering af tekst. Når bestillingen er gennemført, får du en ordrebekræftelse, som du så svarer tilbage på, med den tekst du ønsker graveret samt ønsket skrifttype.
Citat slut.

MVH,
Michael Blankensteiner
Andando ApS

Perfekt med smiley :)

Super hurtig levering (bestilte onsdag aften en vare med gravering og den kom allerede 2 dage efter).
God og pålidelig hjemmeside, med gode gaveidéer.
OG en rigtig god service. Efter jeg havde skrevet til dem ang. gravering, fik jeg svar med det samme (med smiley).
Indpaknignen var ligeledes i top.

Det kan være svært at se på nettet hvad man får, men fik lige det jeg ville have! :)

Ann Mie Christensen

Super hurtig levering. Bestilte onsdag aften og havde tingene fredag med posten, og en af tingene var endda med indgravering.

Super Service

Andando.dk er helt sikkert en pålidelig virksomhed! Jeg bestilte tirsdag aften en vare som skulle graveres, og bad dem om at svare på, om de kunne gravere den ønskede tekst. Onsdag morgen klokken 10 var der svar med smiley, onsdag eftermiddag fik jeg en mail om at varen var afsendt og torsdag modtog jeg varen! Super service, de holder virkelig hvad de lover!

5 store stjerner - bare helt perfekt

Rigtig god service og hurtig ekspedition. Handler garanteret her igen. Kan varmt anbefales

Hurtig og problemfri levering

Har haft den bedste oplevelse med andando.dk, ikke bare var de hurtige og hjælpsomme på mail, men service generelt og hurtig levering var helt perfekt....

Så mange stjerner det kan lade sig gøre

Jeg fandt det jeg søgte tak. T.A-Booking www.tabooking.dk

King and quins se her gratis bus 100.-kr i entre
LIVE/WIRE-KOPY band i Sønderborg, afg Randers, Aarhus mm.
joym os.

Handler gerne igen!

søgte efter en lille enkelt gave til kæresten, og havde ingen ide hvad gaven skulle være, lige indtil jeg fandt Andando.dk. Kunne næsten ikke vælge hvilket en produkt jeg skulle købe..
Men fandt det helt rigtige, og samme dag jeg bestilte den, blev den sendt. Også selvom det var en ting med gravering?!
Helt fantastisk service, og super god hjemmeside når man står og mangler en gave, køber gerne en her næste gang også!

DET VAR LIGE HVAD JEG VILLE HAVE :-)

God service. Hurtig service. Det kan være svært at se på nettet, hvad det er man får :-) men jeg fik lige hvad jeg ville have (ønskede mig).

Varen kom til den aftalte tid , og fungerer :)

Jeg er glad for min ordre , og den kom til tiden , intet at klage over ..

super handel

købte brevopsprætter med indgravering.kom i løbet af få dage. helt sikkert en shop jeg vil besøge igen.

super service

Skulle have nogle zippo ting fra andando og ville have en zippo black matte lighter med som de så ikke havde sendte en mail og fik at vide at de godt kunne få den hjem.
Dagen efter ringede jeg for at spørge om leverings tid på den og pris.
og fandt ud af at de først ville kunne få den hejm om 8-10 dage da de først fik en ny sending zippo ting der.
Besluttede mig for at bare bestille de andre ting og det gik som smurt, fik besked med det samme at det var bestilt og kunne følge at det blev pakket og sendt af sted.
Samtidig kom der en mail med sporings nummeret og link direkte til post dk hvor man skal søge efter pakken.

-hurtig svar på mail og nemt at komme igennem pr telefon.
-Super nemt at bestille og følge pakken til døren.

5 af de store stjerner her fra :)

- Details

Visit Andando