Andresens Bioenergi reviews

Andresens Bioenergi reviews

5.0

Dårlig dårlig service

De er flinke i starten. Jeg har lige fået et pillefyr instaleret 34000 kr den køre godt, men så begynde min øvre radiator at danne vakum, jeg ringede til dem for at høre hvad der er galt. Deres svar var at min trykeksplantions beholder sad for lav,,,derfor. De vill derne komme og lave det mod mere beregning, men det vil jeg ikke for jeg synes at det burde de da vide da de instaleret fyret.Det tyder da på de ikke ved hvad de laver. Nå men jeg har et fyr til 34000 kr der kun funger halv. De er pisse ligeglad....Det er sidste gang de kommer ind for mine dør. Lad vær med ar bruge dem........Mit råd
Andresens Bioenergi

Reply from Andresens Bioenergi

Hej Lasse.

Da vi installerede pillefyr ved dig, fik du en rådgivning om at lade den åbne ekspansion hænge, for at få en bedre drift i anlægget.
Ifølge aftale med dig gjorde vi dette.

Det viser sig at FØR vi stater installationen der er problemer med den åbne ekspansion sidder for lavt, som giver problemer med radiator. Dette problem har ligeledes været der før vi laver vores installation, og oplyses ikke ved installationen.

Ved at skifte fyret løser det ikke evt. problemer der er på resten af varme systemmet. Jeg står 100 % bag installationen fortaget af os, men jeg kan ikke være ansvarlig for installationer der er lavet forkert før vi kom til.

Da vi talte sammen sagde jeg ligeledes vi var villige til at finde en god og fornuftig løsning, men det havde ingen interesse fra din side.

Dennis Andresen.
Indehaver af
Andresen's Bioenergi A/S

Super service fra interesserede professionelle

Jeg købte en Scotte med Opop kedel i et sæt i efteråret 2010 og fik et godt tilbud på montage, men valgte dog selv at montere. Til trods for dette har alle medarbejdere været mere end velvillige til at hjælpe og give gode råd både tidligt og sent. Da jeg efter ca 13 måneder, havde en defekt blæser, fik jeg tilbudt en ny og jeg kunne bare afhente den når jeg havde tid. Det blev en fredag aften kl. 18.45 - de ventede så jeg kunne få varen udleveret - har ikke set dette niveau af service tidligere.
Jeg anbefaler Andresen Bioenergi til alle jeg kender - de fortjerner det!!

Fleksibel og gode priser!

Jeg fik demonteret oliefyr, flyttet fastbrænselfyr og herefter monteret pillefyr og solvarme, alt blev udført som aftalt og ikke mindst til de aftalte priser.

I forbindelse med min efterfølgende finjustering af anlægget har jeg flere gange, uden beregning, fået kyndig vejledning fra dem, og det er jo langt fra en selvfølge.

Spild af min tid & dårlig kundeservice.

Jeg skulle have sat et pillefyr op og henvendte mig til Andersens-bioenergi i foråret 2011 for at få et tilbud på en ikke standard installation.

Vi aftalte at tidspunkt hvor Andersens-bioenergi skulle komme forbi for at se på forholdende for at beregne en pris. Jeg justerede min arbejdstid for at være hjemme til dette møde - men intet skete da Andersens-bioenergi ikke mødte op ej heller ringede for at fortælle at de var forhindret.

Et par dage efter blev jeg ringet op fra Andersens-bioenergi at de havde været forhindret (den opringning ville jeg gerne have haft samme dag/tid hvor jeg ventede forgæves).
Vi aftalte et nyt møde og jeg justerede igen min arbejdstid for at være hjemme for møde med Andersens-Bioenergi.

Til dette møde udeblev Andersens-bioenergi også og jeg har ikke siden hørt fra dem.

Sammenfatning: Jeg har spildt 2 arbejdsdage med at vente på at Andersens-bioenergi kom til de møder vi havde aftalt kun et par dage forinden.

Jeg har nu et velfungerende fyr opsat men dette er IKKE købt eller opsat af Andersens-bioenergi men af en forhandler der har holdt sine løfter/møder.

Visit Andresens Bioenergi