Annettes favoritter reviews

Annettes favoritter reviews

8.8

God service - hurtig levering

Vil klart anbefale denne hjemmeside til alle, der er hurtig respons på mail og så fik jeg endda en mail da pakken var afsendt:-)

Super betjening og hurtig levering

Bestilte mine varer onsdag, overførte pengene torsdag og havde varerne lørdag med posten...
Ingen klager herfra

Gode varer og hurtig betjening

Jeg bestilte varerne sent fradg aften og havde dem tirsdag med Posten. Det bestilte var helt perfekt.

Super butik, hurtig levering og super service!

Jeg handlede gerne oftere hos Annettes favoritter hvis jeg kunne, hun har et skønt udvalg som vokser, jeg er særligt glad for de cupcake æsker man kan købe og putte sine cupcakes i som gaver.
Derudover lægger hun opskrifter ind som inspiration, skriver gode beskrivelser af sine produkter og små vejledninger, hvilket er skønt!
Hun sender hurtigt efter man har bestilt, man har mulighed for selv at vælge enten A eller B post og sidst jeg købte, fik jeg dagen efter en refusion på 10 kr fordi jeg havde betalt en smule for meget for fragten, hvilket tyder på ærlighed - skønt!
Jeg kan også anbefale hendes blog, annetteskager.com!

Super sevice og meget hurtig levering!

Jeg kan kun sige jeg glæder mig til at handle hos "Annettes" igen. Pris, service og levering - alt var i top! Super online shop, som klart kan anbefales til alle der ønsker at handle "kage - materialer/redskaber".

Skøn, hurtig service og lækre produkter til god priser :)

Hurtig leverig og fine produkter til gode priser :) specielt de fedtafvisende forme er rigtig lækre.

Jeg fik god vejledning via mail før mit køb. Da varerne var bestilt, blev de straks sendt. Varerne var fint pakket ind, så de ikke tog skade under transporten. Jeg er meget tilfreds og handler gerne hos Annettes favoritter igen.

Hurtig service samt afsending af ordre!

Igår over middag sendte jeg en ordre afsted, og allerede i formiddags kom den med på posten! Det havde jeg ikke forventet, med tanke på at det trods alt er midt i juletravlheden host post DK :-)

Det er første, men bestemt ikke sidste gang jeg handler hos Annette - billige priser - og så den hurtige levering - jeg er fan :-)

Dejlig butik, hurtig levering!

Jeg elsker simpelthen at shoppe rundt på hjemmesiden, og håber meget at sortimentet bliver udvidet i fremtiden!! Dag til dag levering er simpelthen perfekt her i juletiden!
Eneste minus var dog at jeg købte to omgange mini-muffinforme, og havde kun akkurat til 75 kager. Der skulle være 45-50 i hver pakke, så jeg følte mig lidt snydt der. Optællingen kunne godt lige checkes...

Kommer helt sikkert tilbage!

Varerne var billigere end i butikkerne og jeg havde min ordre under 24 timer efter bestilling. MEGET tilfreds!

Super service!

Jeg har endnu engang været tilfreds med min pakke fra Annette. Jeg tilføjede i bestillingen flere gange, uden dette var et problem. Hun var sød og hurtig på mailen, trods min "besværlighed". Og pakken kom hurtigt. Tak for god service og gode produkter. Glæder mig til at handle igen :)

super hurtig levering

Fik varen leveret dagen efter selvom det var afsendt som B post :-) super gode varer til en billig penge

Hurtig levering og god service

Rigtig hurtig levering, mine varer kom allerede dagen efter, selvom jeg valgte at få det sendt med B-post. God kvalitet og super service :)

Super god og hurtig service

Meget nemt og enkelt. Fragtgebyr er post danmarks og man har mulighed for at vælge A eller B post. Varerne er super gode og billige. Jeg valgte B post men fik alligevel varerne dagen efter

Vil bestille igen hos hende. Kan kun varmt anbefale at handle hos hende.

Super service :)

Rigtig god service, hurtig forsendelse!
Har handlet der et par gange og har været super tilfreds begge gange.

Rigtig god webshop

Meget nemt og enkelt. Fragtgebyr er post danmarks og man har mulighed for at vælge A eller B post. Varerne er super gode og billige. Vil bestille igen hos hende. Kan kun varmt anbefale at handle hos hende.

mine bedste anbefalinger

Super service - top kommunikation - hurtig levering.

Nem og hurtig handel

Bestilte varerne sent torsdag aften, varerne blev leveret med Post DK mandag. Absolut en nem og hurtig handel.
Varerne ser ud til at være af god kvalitet, klart et sted jeg gerne vil handle igen.

annettesfavoritter.dk Details

Visit Annettes favoritter