mai / by Ann Mari Mai reviews

mai / by Ann Mari Mai reviews

9.5

Meget tilfreds , og utrolig god til at give løbende meddelelser på SMS om arbejdet som skal udføres . Kan kun anbefale Ann Mari Mai.

Reparation og oplægning.

Reparation af godt brugt motorcykel jakke og oplægning af 2 stk. motorcykel bukser. Samt reparation af alm. cowboy bukser. Det er alt sammen perfekt ordnet.
Man føler sig rigtig velkommen. Det er helt klart der jeg skal hen igen, næste gang jeg har noget tøj der skal ordnes. Stor anbefaling herfra.

Fantastisk service!!!!

Jeg har lige købt tre jakkesæt hos Ann Mari og har fået den mest fantastiske serviceoplevelse.

Opmåling og tilretning af sættene sent om aftenen, da det var det eneste der kunne passe i min kalender - alt foregik på mine præmisser.

Jakkesættene er super flotte og i en rigtig god kvalitet!

Jeg kan varmt anbefale Ann Mari - det er absolut ikke sidste gang, at jeg bestiller hos Ann Mari Mai!!!

Rigtig dygtig skrædder.....

Kan varmt anbefale Ann Mari, har brugt hende til indsygning af 14 skjorter, tilpasning af 1 frakke og indsygning af 2 par bukser. Alt blev lavet i fineste håndværk og med sans for detaljerne. Ville havde givet 4,5 stjerner da en af opgaverne desværre ikke blev færdig til tiden, men 4,5 runder vi vel op til 5 :-)

Bruger klart Ann Mari til fremtidige skrædder opgaver.......

God og hurtig service til tiden

Hurtig respons på forespørgsel, god service ved aflevering og afhentning og altsammen til tiden!

Imødekommende, professionel og overgår forventninger :)

Mandag fik jeg at vide jeg kunne hente mit tøj om fredagen, men blev kontaktet tirsdag om at jeg kunne hente det samme dag :)

Perfekt arbejde.

Hurtig service perfekt arbejde lige til perfekt service rart sted at handle

Hurtig billig og dygtig

Hun er sød hurtig, dygtig og meget rimelig i sine priser

Super arbejde

Super arbejde. Billigt. Hurtigt udgørt

Super god og hurtig service, og opgaven lyst til UG. Sådan skal det være

Jeg kan kun anbefalde at benytte Ann Mari Mai, og vil helt sikkert henvende mig igen, såfremt jeg får andre opgaver.

Personligt og dygtigt håndværk

Jeg kan varmt anbefale Ann Mari Mai - jeg fik min brudekjole syet her og fik ikke andet en roser for den smukke kjole hele dagen og aftenen med. Ann Mari Mai er fleksibel, en dygtig syerske, god til at finde de rette løsninger med respekt for kundens egne ønsker.

Fantastisk service

Sønnens jakke er hullet i ribkanterne, og jeg ringer til Ann Mari Mai , som jeg har fundet på nettet. Super venlig stemme , som møder mig i telefonen. Vi aftaler at jeg skal komme forbi samme dag med jakken. Bliver mødt af Ann Mari , det virker allerede som om at vi har mødt hinanden før. Dejligt med sådan en velkomst. Jeg spørger om hun har en ide om hvor jeg kan få renset en jakke med pelskant . Kort tid efter at jeg er kørt modtager jeg en mail med et link til et renseri. Det er den bedste service jeg har fået meget meget længe. Bruger helt sikkert Ann mari Mai næste gang jeg har noget som skal repareres eller skal have syet noget .

Kære Ann Mari
Jeg var meget glad for, at du kunne skifte lynlåsen i mine bukser så hurtigt.
Jeg vender gerne tilbage med andre (og større) opgaver.
mvh
Søren

Fantastisk service

Fantastisk service, hurtighed og resultat. Kommer bestemt igen

Fantastisk oplevelse at få syet brudekjole hos Ann Mari - Og resultatet blev super godt

Det har været en dejlig oplevelse at få syet sin brudekjole hos Ann Mari. At være medbestemmende indtil sidste klip ! Ann Mari er fleksibel, kreativ og dygtig. Hun kan virkelig omsætte dine ønsker til stof. Jeg kan kun sige, at jeg ser frem til at blive inviteret til den næste store fest, som giver mig en anledning til at få syet en kjole hos Ann Mari.

Ann Mari er sød og dygtig. Rigtig smukt arbejde :o)

super dygtig og behagelig betjening

Alt gik nemt og hurtigt. Og til priser der er til at betale

Fantastisk sød, tålmodig og dygtid skrædder.

Ann-mari er meget sød og rar. Hun gør alt for at efterkomme sin kundes ønsker. MEGET tålmodig og imødekommende.

Hurtig, god op rimelig

Dette er en rigtig dyktig skrædder som kan løse alle opgaver og kan derfor anbefales.

mai / by Ann Mari Mai

Hos mai / by Ann Mari Mai får du

Personlig service i trygge rammer

Gratis konsultation

Professionel rådgivning og vejledning af høj kvalitet

Skræddersyet til din økonomi

Skræddersyet designertøj koster mindre end du tror

Om mai / by Ann Mari Mai

mai / by Ann Mari Mai er et lille, personligt skrædderi og systue på Amager i København. Vi startede i 2006 under navnet PrivilegiuM Brudekjoler, hvor vi primært satsede på brudekjoler og festkjoler til pluspiger. Idag skræddersyr vi meget mere end det. Vi tilbyder blandt andet: Skræddersyede brudekjoler Skræddersyede brudepigekjoler Skræddersyede konfirmationskjoler Dåbskjoler Dåbstøj Skræddersyede festkjoler Skræddersyede dimittendkjoler Accessories Til manden (gom / gæst / business): Skræddersyede jakkesæt / habitter (med og uden vest) Skræddersyede skjorter Skræddersyet smoking Skræddersyet kjole & hvidt - sæt Skræddersyede frakker I nærmeste fremtid kommer der ligeledes: Skræddersyede jakkesæt til kvinder (med bukser eller nederdel) Desuden tilbyder vi også: Professionel måltagning Tilretninger Omforandringer Reparationer af tøj Hos mai / by Ann Mari Mai sætter vi en ære i at yde god service - som i gamle dage, hvor kunder blev behandlet som mennesker og ikke som omvandrende pengeautomater. Skal du have et skræddersyet sæt tøj er du med i hele forløbet, og bliver naturligt opfordret til at sige din mening undervejs i processen. På den måde kan vi forventningsafstemme opgaven og undgå misforståelser. Så kom trygt ind til en personlig konsultation, og hør hvad vi kan gøre for dig. Du kan også bestille skræddersyede jakkesæt, skjorter, frakker mv., i vores webshop. Vi glæder os til at høre fra dig.

Visit mai / by Ann Mari Mai

Write to: mail@annmarimai.dk