antennegrossisten aps reviews

antennegrossisten aps reviews

8.6

Hurtig, korrekt og som lovet

Leveringen skete i henhold til de lovede terminer (lidt hurtigere endda). Indholdet var pakket forsvarligt. Varerne var endelig de rigtige.

Fin handel, dog kunne servicen være lidt bedre

Bestilling og levering gik problemfrit, men da kassen blev åbnet, skulle jeg bruge nogen tid på at tjekke om indholdet stemte med det der står på hjemmesiden. Og her fandt jeg følgende:
- Yousee godkendt antennekabel som står nævnt sort på hvidt på hjemmesiden som en DG2-3ZH, viste sig at være en Triax Koka 500 modellen. Kablet i sig selv er sådan set af lige så god kvalitet, men: det er en anden model, som er 6.8mm frem for 6.6mm som DG2-3ZH er. Jeg skulle nu bruge tid på at finde ud af, om kablet kan bruges med de tilhørende F-stik, som også blev bestilt og som passer kun til 6.6mm (+/-0.1mm) kabel.
- F-stikkene så også noget anderledes ud end de så på billedet på hjemmesiden. Efter nogen tid og nærmere undersøgelse, viste det sig, at her var der tale om nye modeller. De nye stik, er sådan set også gode nok og lever op til kravene, men her skulle man igen bruge tid på at finde ud af om de var optimale (yousee-godkendte) og egentlig kunne bruges sammen med 6.8mm kablet.
Jeg bestilte udelukkende Yousee-godkendt udstyr, hvor alt skulle passe sammen, som skulle fungere helt optimalt og uden at man skulle bruge yderligere tid på at undersøge om produkterne matchede.
Jeg vil foreslå, at butikken i fremtiden opdaterer sin hjemmeside med de rigtige specs og billeder af deres produkter. I det mindste, kan man give en besked til kunden om, at man har afsendt nogen matchende, dog anderledes modeller af produkter end der stod på hjemmesiden.

Langsom levering

Bestilte varen fredag og onsdag er den stadig ikke ankommet ! Bestil din vare hos AV-cables eller AV-connections og du modtager varen dagen efter !!!!!

God og hurtig service

rigtig god oplevelse at handle med Antennegrosisten

perfekt

Køber gerne derfra igen

Billigt og hurtigt, alt ok!

Havde brug for lidt yousee-ready antennegrej. Super lækre stik og kabel til meget overkommelig pris. Dog var visningerne af yousee-ready ikke helt skarpe i de forskellige grupper, fandt dog nemt det jeg skulle bruge.

Fin shop :)

/Dansk NDT Teknik A/S

Hurtigt og god pris.

Det var nemt og hurtigt, og til en god pris!

dårlig

jeg har fået min pakke og der mangle en ting i min pakke
så ringer jeg til dem og hver gang får jeg ders telefonsvare
og indtaler min navn og nr
de ringer ikke tilbage
har sendt en mail
man høre ikke fra dem.
så jeg vil ikke handle der mere.

Reply from Antennegrossisten ApS

Hej Orla

Jeg kan ikke helt forstå din anmeldelse da vi da vi ikke har nogen ordre i dit navn og ingen besked i dit navn på vores svare, mangler vores kunder noget i deres pakker efter sender vi det naturligvis, da postDanmark desværre ikke altid er søde ved vores pakker.

Antennegrossisten aps
Else Rantzau

godt & hurtigt

det var det jeg skulle bruge

fin oplevelse

alt gik som det skulle, varen var her efter 2 dage og fungerede tilfredsstillende

hurtig og effektiv

Der er ikke så meget at sige, hurtig levering.. Og ingen problemer

god service - selvom jeg selv bøffede med ordreafgivelsen!

velopbygget web med masser af producter og gode links til andre sites som hjælper med product udvalgelse og anvendelse. Bestilt forkert og opdagede først efter order var afsendt, men skrev straks - rettelsen blev hånderet smertefrit og uden problemer første gang. Dejligt!

Sådan!

Brug dem bare.... Perfekt og lige efter bogen

Superfænomalistisk...det er bare service

Super service, har godt nok ikke talt med nogen medarbejder, men bestilt min vare inden 12,00 - svar tilbage på mail at varen er pakket og afsendt,, modtaget næste dag som aftalt.
Kan ikke gøres bedre eller hurtigere.

Helt perfekt og lyn hurtig levering

Helt ok. Gode links til manualer og god og hurtigt service og pris.

Hurtig levering!

Levering som lovet!

God digital antenne

Kom som lovet på 2 dage. Virkede perfekt, dog manglede der en omløber til at sætte antennekablet fast med,men havde en anden som passede.

hurtig

dejlig hurtig leviring ,, lige efter bogen

ikke et sted jeg vil handle igen

Dårlig info om produkterne og ved henvendelse for hjælp og support måtte der 3 mail til, før jeg hørte noget. Nu venter jeg så på en del, der skulle have været bestilt med i første forsendelse og har ventet en uge uden held, så jeg vil aldrig selv handle der mere .Håber at produktet dukker oppå et tidspunkt! og så også virker, ellers er fristen for tilbagelevering overskredet og jeg er blevet 800 kr. fattigere.

Reply from Antennegrossisten ApS

Hej Susanne
Da du bestilte din antenne står der nedenunder varen at vi anbefaler en 5v strømforsyning og du kan også tilvælge det lige ved siden af hvor du ligger den i kurven så du have set det, de mail du har sendt er der svaret på og strømforsyningen er sendt til dig som aftalt pr. tlf, hvis det ikke virker kan du sende varen retur hvis det ligger i original emballage som aftalt pr. tlf så kan ikke forstå din anmeldelse af os.

Antennegrossisten ApS

Hurtig levering som lovet, selv om jeg bor på en Ø. Dejligt at i bruger Post Danmark for de kommer her hver dag. Andre firmaer kan ikke leverer til ikke brofaste øer fordi de sender ud med vognmand der ikke vil bruge færgen trods det kun tager 5 minutter.

Antennegrossisten ApS Support

Om virksomheden info@antennegrossisten.dk

Viasat og Canal Digital samt Boxer forhandler Digital kvalitet med DVB-T reciever, Yousee ,antenner,paraboler samt tilbehør

Visit antennegrossisten aps

We live here: Munkeageren 19