Arena Assens reviews

Arena Assens reviews

7.8

det er det bedste center jeg har været på

jeg er så til fred med cente pænt rent glade rengørefolk og jane med et stor smil når hun se en hilsen lene

Fremragende multihus med plads til alle

Arena Assens er et fantastisk sted med masser af muligheder og med plads til alle. Personalet er altid hjælpsomme, servicemindede, lydhøre og imødekommende. Fitnessinstruktørerne er dygtige og faciliteterne gode. Saftstationen laver fantastisk mad og lækre smoothies til meget rimelige priser.

Godt og professionelt samarbejde om afvikling af arrangementer

Arena Assens er også i kraft af de ansatte et godt sted at placere sine arrangementer. Mine erfaringer går på afvikling af indtil nu 8 teaterforestillinger i teatersalen. Alle i personalegruppen inkl. Saftstationen er positive, lyttende, hjælpsomme og indstillet på at skabe de bedst mulige betingelser for såvel publikum som de turnerende teatre, der, da de typisk kommer i en stor lastbil med en masse grej, lægger beslag på teatersalen med tilhørende faciliteter i 10-12 timer.

Konfirmation med action

Konfirmation maj 2012 i Arena Assens med mange børn og unge. Med de skønne udenomsfaciliteter havde alle mulighed for at få brugt kroppen imens de "gamle" fortsatte med kaffe og hygge i de lyse lokaler. God mad, Gode lokaler inde og ude - alt i alt en dejlig dag - Tak til alle

Særdeles god idræts- og kulturhus

Godt hus, fine lokaliteter, dygtige og servicemindede medarbejdere, der gør en flot indsats for at det lykkes.

mærkelig måde at have fitness træning på

Jeg synes egentlig det var fedt at min arbejdsgiver fik en god aftale med arena assens så jeg kunne komme til at styrketræne billigt (var ellers i fitness world). Men efter at have kommet der i godt et halvt år er jeg nået dertil hvor jeg slet ikke bryder mig om at komme der.

Der er intet personale til bare at holde et lille vågent øje med hvad der foregår.

Lokalet til fitness/styrketræning er meget lille, og der er kun eet styk af hvert træningsmaskine, og kun 2 stk. af hver kondimaskine. Og jeg har desværre oplevet, at andre der kommer der "holder" på fx det ene løbebånd til hendes veninde kommer daffende 10-15 minutter senere. Så er det ikke særlig sjovt når man er i den situation at man faktisk selv grundet rygproblemer ikke kan tåle, at bruge andre kondiredskaber. Derudover er ét redskab af hver altså ikke nok. Man skal ikke være ret mange, der skal bruge de samme redskaber før man er nødt til at stå i kø. Noget jeg personligt ikke har lyst til at bruge tid på. Så jeg håber hver gang på at jeg kan have det nogenlunde for mig selv....

Derudover tillader man åbenbart at folk sætter deres egen medbragte musik til anlægget. Det benytter alle de mange teenage drenge der kommer der sig af i stor stil. Så ca. 50 % af gangene jeg træner er det et diskotek jeg træder ind i og får blæst hjernen ud. Og har en gang oplevet en ung mand, der havde spændt jeg ved ikke hvor mange ledninger gennem lokalet over til en kondicykel, så han kunne sidde derovre fra, og styre musikken med sin ipod eller hvad det har været...
Det synes jeg simpelthen er uacceptabelt, at det kan foregå på den måde.

Andre 50 % af gangene er der låst ind til damernes omklædningsrum i den ende af bygningen hvor jeg kommer ind (nordlige ende). Og kan man finde et personale når man skal bruge et?? Nej det kan man ikke. Men de kunne jo for fanden også bare sørge for der var låst op i åbningstiden!

Rengøringen af omklædningsrummene er efter min mening under al kritik. Der er altid beskidt uanset hvilken dag og hvilket tidspunkt man kommer på. Der ligger ofte tyggegummi og andet lækkert i brusekabinerne, og der har samlet sig en uhyggelig masse skidt og snavs omkring udluftningskanalerne. Fugerne imellem fliserne er mange steder ved at være sorte af noget der ligner skimmelsvamp. Og væggene i brusekabinerne bliver i hvert fald aldrig gjort rene for de samme hår, skidt og sæberester sidder der stadig.

Det opleves at der render små børn ind og ud af omklædningsrummene uden at have noget som helst ærinde der. Jeg har en kollega der slet ikke tager bad der mere fordi hun ikke bryder sig om det renderi der indimellem er.

Nogle af de skoleklasser der kommer der burde mildest talt ikke lukkes ind sådan et sted. Jeg har oplevet mens jeg tog bad, at de (i raseri??) hamrede og bankede på døre og vægge, vel at mærke uden at de medfølgende pædagoger gjorde noget som helst for at stoppe det. Meget ubehagelig oplevelse.

Så hvad der før i fitness world var en nogenlunde afstressende fornøjelse er faktisk for mit vedkommende ved at blive til en stressfaktor, og jeg skal virkelig hive og slæbe mig selv derned bare et par gange om ugen. Jeg overvejer kraftigt at trække tilbage til fitness world og betale det ekstra. Træne det er jeg nødt til grundet rygproblemer, der ellers ikke ville gøre det muligt for mig, at beholde mit arbejde.

Så forventer de oven i købet at man kan fremvise sit medlemskort på befaling?? Altså mit kort ligger i min pung venner, og så kunne i iøvrigt overveje samme system som man anvender i fitness world, hvor man per definition SKAL køre sit kort igennem en kortlæser INDEN man kan gå i omklædningsrummet...! Jeg har i hvert fald ikke planer om at rende rundt med mit medlemskort oppe i træningslokalet!

arena-assens.dk Details

Vi bringer fortiden ind i fremtiden! Det ny Arena Assens er beliggende på Daniscos tidligere produktionsområder. Gennem nybygning, ombygning og renovering har vi skabt et spændende multihus, der har noget at byde på til borgere i Assens-området såvel som til gæster fra resten af landet. En vigtig del af det spændende byggeri er den tidligere saftstation – i dag omdøbt til ”SaftStationen” – med kulinariske tilbud til både motionister, idrætsforeningens medlemmer,teaterbesøgende, koncertgæster og gæster ved erhvervsarrangementer. Arena Assens rummer et væld af aktiviteter til idrætsudøvere, et helt nyt og moderne fitnesscenter, en stor og meget smuk teatersal til teater og koncerter. Teatersalen er samtidig meget velegnet til mødeaktivitet og konferencer.

Visit Arena Assens