www.army-star.eu reviews

www.army-star.eu reviews

8.6

This review has been reported to customer service by the company for missing proof of purchase.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Pas på køb af vintage varer

Jeg har netop modtaget en Mil-tac Original Vintage Army-jakke. På billedet på deres hjemmeside er den med inderfor samt løbegang i taljen. jeg har fået en jakke uden for og uden løbegang i taljen. Da jeg ringede ind for at kunne få lov til at returnere den gratis, fik jeg at vide, at vintage jakker kan variere i detaljerne. Hvornår er noget en detalje? For og løbegang mener jeg absolut høre med til en "hel"jakke. Nu må jeg så selv betale for returfragten. Desuden var deres leveringstid meget lang (bestilte 18/3 - modtager 11/4).

Hej Ine Rich,

Tak for din Anmeldelse.

Jeg beklager jakken ikke levede op til forventningerne.

I beskrivelsen af jakken skriver vi følgende

”Vær opmærksom på at jakken er brugt og standen kan variere! Features og detaljer kan variere fra jakke til jakke.
Dvs. ingen af jakkerne er ens, og du er garanteret et unikt stykke ægte italiensk brugt vintage army-design!”

Jakkerne variere meget i udseende og stand, eksempelvis kommer ikke alle jakker med lommer på fronten.

Vi behandler hurtigst muligt din returnering ved modtagelsen af jakken.

Mads Christensen
Army Star Service Team

Alt alt for langsom levering.

Jeg bestilte varer d. 15 marts og der stod at der var en leveringstid på 5-8 hverdage, hvilket i sig selv er længe, men får først varerne nu 25 dage efter. Jeg har haft ringet flere gange, hvor i har sagt at de ville blive sendt samme dag. Dette skete ikke. Ligesom i slet ikke svarer på mails. I skriver at i sender en mail, hvis varerne er mere forsinket end normalt. Dette skete heller ikke. På jeres hjemmeside reklamere i med "hurtig levering" synes ærlig talt at i skulle slette dette. Om jeres firma var det sidste på jorden der handlede med tøj, så ville jeg hellere gå med et figenblad.

Hej Jack,

tak for din anmeldelse.

Vi oplevede nogle problemer med et nyt system, og jeg beklager den lange leveringstid og fejlinformationen. Fejlen er nu rettet så vi undgår dette fremover.

Jeg håber du trods dette er tilfreds med de tilsendte varer.

God weekend :)
Peter // Army Star kundeservice

Fuld tilfreds

Hurtig ekspedition, under en uge. Størrelsen passer godt, pgr den udmærkede beskrivelse. Jeg har brugt dem to gange nu, og er 100% tilfreds.....;)

Tilfreds.

Jeg kan kun anbefale Army Star-god service,stort udvalg og lave priser.Vil bestemt handle der igen en anden gang..

perfekt information per telefon og mails.....

Jeg vil sige stor tak for hjælpen telefonisk og gode svar på mails.. Helt sikkert jeg vil forsat handle hos jer og har anbefalet jer til andre... Må sige en god behandling jeg fik telefonisk da jeg var i tvivl.... go vind frem over vi ses snart igen... hilsen yvonne post ...

God service, og gode vare men det er lidt træls at de blev sendt så sent.

Stort udvalg, god kvalitet og god service. Jeg er tilfreds med min betaling, og det er sikkert at jeg køber noget igen fra army star.
Men, det ville glæde mig hvis i ville sende det hurtiger, men det er små ting der ikke betyder så meget.

Super!

Hurtig levering, og super sejt baby army tøj!
Ville ønske jeg kunne få bukser i str. 3-6 måneder også :-)

Bestilte en gave så kan ikke skrive her hvad det er! Men forbavsende hurtig levering, nu håber jeg bare det passer. det finder vi ud af den 15.

Hej Inge,

Tak for din anmeldelse.

Vi håber det tilsendte passer. Hvis ikke bytter vi naturligvis gerne.

ingen problemer

Fuldt ud tilfreds, fine varer, med god størrelsesbeskrivelse, vender uden tvivl tilbage :)

Hurtig levering men størrelsen passer ikke

Har købt et par bukser i størrelse large der er for store. Både i længde og liv :).
Jeg returnerer dem, forventer hurtig ombytning.

God kvalitet...mindre god service...

Jeg har købt og modtaget en Brandit M65 jakke...i beskrivelsen står "store i størrelsen"...da jeg er stor i størrelsen, har jeg bestilt 3xl, den største størrelse....jakken er lækker, men for lille...jeg har derfor returneret jakken 20/2-2014...i dag d.25/2-2014 har jeg intet hørt fra firmaet...!? Det er ikke godt nok... Da jeg købte min vare, betalte jeg ved bestilling...!!

Hej Johnny Stilling Karlsen,

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager forvirringen i beskrivelsen af varen, teksten er straks blevet fjernet fra produktet.
Vores produkter har forskellige mål, og derfor anbefaler vi et kig i vores størrelsesguide inden bestilling.
Størrelsesguiden er tilpasset den enkelte model, så du kan være sikker på om den passer.

Din returnering er nu behandlet, du burde have modtaget en kvittering på e-mail.

Jeg håber trods dette at se dig igen på Army-Star.dk

Mads Christensen / Army Star

Nem bestilling og levering men fejlagtig størrelses reference

Ved køb af en camouflage body til sønnike på 13 måneder vælger jeg størrelsen 12-18 måneder/months. Jeg overser muligheden for at kigge på størrelses guiden (min egen fejl), så bliver noget skuffet, da det viser sig at den kun er knap 50 cm fra skulder til fod. Et barn på 12 måneder er i gennemsnit ca. 80 cm fra top til tå så selvom hoved og nakke ikke skal med i beregningen og at varen er produceret i udlandet, vil jeg vove den påstand at størrelses referencen er meget ved siden af.
Ved et nærmere kig på størrelses guiden (da jeg jo gerne vil have varen i rette størrelse) står der at str. 2 år er samme længde som 12-18 måneder og at størrelserne 3 og 4 år kun er 1 cm længere end de tidligere nævnte størrelser. ØV - ville jo bare gerne have varen i en realistisk størrelse.
Skal dog bemærkes, at jeg har fået en udemærket kundeservice med hurtigt svar på min henvendelse.

Hej Sanne,

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager forvirringen omkring størrelser og mål på baby tøjet.
Vores system kan desværre kun angive størrelsen, som den amerikanske leverandør har givet det oprindeligt.

Vi kommer inden længe med en ændring på siden, så der gøres tydeligt opmærksom på de anderledes størrelser.
Derudover er vi i dialog med leverandøren omkring de meget små størrelser. Så forhåbentlig kan vi få nogen med europæiske størrelser.

Perfect

Easy to order, opportunity to follow the order all the way, fast delivery and cheap delivery. Bought 2 times already and definitely will continue buying more.

Fuldt tilfreds..

Hele processen forløb uden problemer - fra bestilling på hjemmesiden og til leveringen herhjemme. Og produktet som var et par støvler levede op til forventningerne og beskrivelsen..

Super tilfreds !

Super tilfreds, varen kom som lovet efter en dag eller to, buks og trøje var i den lovede kvalitet, medsendt var god vejledning i bytte og retur ret hvis man ikke var tilfreds, god service..

Allan Moustgaard.

Upåklageligt

Havde brug for en balaclava, som helst skulle være mig i hænde inden weekenden. Men på den sorte stod, at der var 3-5 dages levering, og når jeg skiftede farve, ændrede leveringstiden sig ikke. Jeg ringede og en venlig kvinde hjalp mig frem til, at den olivenfarvede var på lager, hvilket også viste sig, når jeg klikkede direkte ind på den olivenfarvede. Jeg bestilte og havde varen allerede næste dag.

God oplevelse - som havde givet 5 stjerner, hvis lagerstatus havde opdateret sig ved skift af farve. Jeg vil helt sikkert handler der igen.

Ingen problemer

Jeg fik det jeg havde bestilt inden for den tid de havde lovet, det kan man jo kun være tilfreds med.

Køb af jakke - god handel

Jeg har købt en jakke hos Army-Star.com. Jeg er tilfreds med handlen. Grunden til at firmaet "kun" får 4 stjerner ud af 5 stjerner er, at jakken/forsendelsen var forsinket i forhold til den leveringstid som blev opgivet på hjemmesiden.
Skulle firmaet ha haft den 5 stjerne med, skulle de ha kontaktet mig på mail, og oplyst af de ikke kunne overholde leveringstiden - det skete ikke.
Men eller er jeg glad for jakken og handlen. :)

Army-Star.eu Details

Army-Star.com har Nordens største udvalg af armytøj, -gear, og armyvarer. Shoppen har alt i army-bukser, -jakker, t-shirts og army gear til rigtigt gode priser. Har du smag for army wear, er Army-Star.com med garanti noget for dig.

Visit www.army-star.eu

Call us on: +45 88 27 67 87