Photoprintit reviews

Photoprintit reviews

7.1

Fine fotoprodukter

Dette er fotobutikken, der reklameres for på Nettos hjemmeside.

De har en række af fun-produkter, hvor jeg mest har brugt dem til at lave postkort ud af forskellige billeder jeg har taget.
Det tager en uges tid at få sine ting, men resultatet er som regel godt.

"som regel" kommer ind i billedet fordi der på det sidste har været nogen hvide kanter på mine postkort, og fordi billedet beskæres i forhold til fuld størrelse (så det skal man lige være opmærksom på).
Det med de hvide kanter fik jeg klaret via deres kundeservice, som svarede hurtigt tilbage på min mail, og nu har bestilt en ny omgang postkort til mig uden beregning, efter at have fået et digitalbillede af de hvide kanter som dokumentation.

EDIT (04.12.10):
Det ser ud til at hjemmesiden har fået sig noget af en opgradering inklusiv et program man kan downloade til sin computer og bruge, når der skal designes f.eks. fotogbøger. Det synes jeg, var noget af en hjælp.
Postkortene er også sluppet af med de hvide kanter og virker i det hele taget til at være en bedre kvalitet end før.

Is Photoprintit your company?

Visit Photoprintit