Atmosphair reviews

Atmosphair reviews

7.5

Fantastisk!

Har været og er MEGET glad for denne frisør. Har været kunde hos dem igennem længere tid nu, og er altid 100% tilfreds. Der er bare et højere service niveau, og man er i særdeles kompetente hænder.

Dårlig service

Jeg havde ringet ca. en måned før og bestilt tid. Da jeg så ankommer (og jeg kom helt fra Roskilde) var der lukket og ingen tog telefonen. VIRKELIG dårlig service, da jeg måtte tage tomhændet tilbage til Roskilde og havde spildt tid og penge.

Is Atmosphair your company?

Atmosphair Details

Visit Atmosphair