Au2plus reviews

Au2plus reviews

5.1

Pas på med at bruge dette firma

Ringe service og elendigt udført arbejde. Brugte en masse tid og penge på at få lavet min bil... Bilen virker stadig ikke. Jeg er færdig med dem!

Ingen respons efter betaling og ringer ikke tilbage

Har for ca. 7 måneder siden fået sat et aftageligt træk på min bil af au2plus. Historien kunne nemt have fået en positiv afslutning, for det er mit indtryk at arbejdet blev gjort fint.
Men afslutningsvis da jeg skulle afhente bilen, aftalte vi at de efterfølgende skulle registrere trækket hos SKAT. De kunne ikke lige gøre det på værkstedet, da de manglede en digital signatur. Hvis bilen er ny og arbejdet er gjort hos et værksted med CVR, koster det ikke noget, hverken for værksted eller kunde.

Tiden gik og trækket blev ikke registret hos SKAT. Begyndte derfor at rykke værkstedet. Det ene opkald efter det andet samt emails.
Hver gang fik jeg at vide at NU skete der noget og hver gang ville de ringe tilbage. Men intet skete. Trækket blev ikke registreret og ikke én eneste gang ringede de tilbage, på trods af at de lovede at gøre det.
Har ringet ca. 10 gange til dem. Mit sidste forsøg var en email hvori jeg havde vedhæftet SKAT’s blanket til registrering af træk. Alt var udfyldt, skulle bare underskrives og sendes retur.
Ingen respons!

Er virkelig overrasket over at man kan være så ligeglad når først pengene er modtaget. Et godt råd til andre der vil benytte au2plus. Sørg for at ALT er på plads inden du betaler og forlader værkstedet.

Jeg har netop selv haft min bil til et registreringssyn til en pris af 450 kr.

Har egentlig fået god service til en rimelig pris og de har været meget fleksible med tider og afhentning.
Er rart sted at komme.
Et enkelt skår i glæden:
Da jeg ikke ville have udført senest foreslåede reparation, følte jeg mig ikke så velkommen og lygten som skulle sættes fast igen efter en tidligere reparation blev ikke lavet, kun tapet med gaffa.

Hurtig, effektiv og nemt

Fik lavet tandremskift og olieskifte på bilen..
Alt forløb efter planen, og fik skiftet 2 pærer uden at have bedt om det og uden beregning.
Ekstrem god service!!
Og de var billige...

Alt forløb efter planen

Og prisen var i bund.
Der blev oven i købet skiftet en pære og skiftet gearolie, uden jeg havde bedt om dette...
God service!
Meget positiv oplevelse!