Auto Pris reviews

Auto Pris reviews

Very low
1.3

Ren svindel

Ren svindel, betal ikke deres krav.

Fusker firma - hold dig væk!

Ingen oplysninger man ikke sagtens kan finde selv. Og forretningsmetoden er i følge kontant m.fl. På kant med loven. Hold dig væk!

Stop dette Fuskerfirma

Jeg kom ved et tilfælde ind på deres hjemmeside, og i første omgang så det ud til at man kunne få en gratis uvildig vudering af din bil, det kan man iøvrigt få gratis mange andre steder, men da jeg så at de ville have betaling for ingenting, og ikke kunne se på siden hvordan man kom væk fra siden, ja så gjorde jeg som altid jeg lukkede siden ned, så opdagede jeg at de aligevel havde aktiveret vuderingen, jeg brugte meget tid på at kontakte dem for at gøre dem opmærksom på at jeg ikke havde bestilt noget hos dem, men de sagde så at man ikke bare kunne lukke siden ned, jeg sagde til ham at jeg ikke havde tænkt mig at betale for noget jeg ikke havde bestilt, de køre lige nu chikane på mig og mange andre, med trusler om incasso og retsag, via et advokatfirma i estland, mærkelig nok på nøjaktig samme brevpapir, det er jo til GRIN

de største svindler...

Jeg har modtaget 3 breve fra de biiiiib uden at ha bestilt noget som helst.. jeg har ikk oplyst noget reg nr på min bil som jeg ikk har haft længe nu.. skal man betale eller ej?

Snyd og bedrag se link i teksten nedenunder

Advarsel fra forbrugerombudsmanden:

Fup-fup og svindel det hele

Nu er de også startet på at sende regning på vurdering af en bil jeg aldrig har ejet.
Nemlig en Citroen C1 1,0i kørt 19000 km.(ZK47179) De har vurderet bilen som jeg aldrig har ejet til 59.900kr
Hvor ringe kan de blive.?
Vil stærkt fraråde at tage kontakt med dette svindelfirma.
Agter selvfølgeligt ikke at betale.

SVINDEl PAS PÅ DETTE. FIRMA AUTO-PRIS.COM

Min mand har modtaget en faktura med 3 betalingspåmindelser. Har aldrig modtaget nogle faktura, ej heller betalingspåmindelser før nu? Det sjove er at han ikke har bil og de skriver at det er en vurdering på en BMV. Har aldrig haft en BMV, HAR aldrig bedt om en vurdering. Hvor får de ens navn fra.

Vi anmelder firmaet til Forbrugerstyrelsen

Svindel og humbug

Har dags dato modtaget et brev fra dette useriøse firma, om at jeg skylder dem 699,00 kr. De skriver også at jeg skulle have fået 3 betalingspåmindelser. Har aldrig set nogen påmindelser.
Jeg anmelder dem nu til forbrugerombudsmanden.
Jeg betaler ikke en krone til dem, og så kan de sende det til inkasso, hvis de vil.

Total useriøst

Jeg var så dum på en vagt og kigge på bilpriser og så dukkede dette Bil-priser op, udfyldte skema de havde, enden jeg viste af det , skulle jeg havde jeg købt en ubrugelig vurdering, straks prøvede jeg på at stoppe det, og henvendte mig gennem mail til Bil-com, som sendte mail 15 min efter et standart brev at de ikke kunne stoppe vurderingen, da den var gået i produktion, der efter svarede de ikke på yderlige henvendelse, de sendte flere rykker uden jeg nogen sinde har modtaget nogen vare eller ligne, de har holdt ca. et år pause,nu vælter rykker ind igen,
Godt råd luk endelig siden hvis i skulle være så uheldig at den dukker op.
det er bare en karl smart der skal stjæle penge fra folk.
Hilsen Ryan Sørensen

Et svindel firma

Har igen modtaget en opkrævning fra auto-pris. En meget mærkelig firma det kræver penge af folk, uden fortrydelses ret!
Jeg betaler naturligvis ikke min opkrævning fra dem!
Så til alle andre, pas på, og lad selvfølgelig være med at betale!!!!

BETAL IKKE!!!

Samme oplevelse som alle andre herinde.
Jeg har afbestilt vurderingen på mail inden fortrydelsesrettens udløb og har gentagne gange gjort firmaet opmærksom på dette.
Da jeg netop i dag modtog min 2. rykker med 2 gange rykkergebyr og trusler om endnu en rykker og incasso, kontaktede jeg forbrugerstyrelsen. (Forbrug.dk)
Jeg fik her oplyst, at de kender omtalte firma og deres metoder alt for godt, da de får rigtig mange henvendelser fra frustrerede forbrugere.
Forbrugerstyrelsen afviser klart at man skal betale og oplyser at en sådan sag IKKE vil kunne gå til incasso. De henviser til fortrydelsesretten ved e-bestillinger, som omtalte firma IKKE er undtaget.
DERFOR: betal ikke eller kontakt Forbrugerstyrelsen på 70131330, for at få bekræftet anbefalingen om ikke at betale.
V.H. D.Christensen.

Dårligt www.auto-pris.com

Sådan betaler man ikke sige vare på nettet ... BETALT ALDRIG FUP FIRMAER PENGE ....

Penge først Vare efter ...... ingen penge ingen vare

Nu har de lavet deres hjemme side om til grin af

Tryk aldrig på knappen START - det koster penge og bordet fanger !

Plumpede osse i med begge ben og bestilte en vurdering af min bil på auto-pris.com. Forsøgte som flere andre, at stoppe den igangværende bestilling, da jeg fortrød, men det kunne jeg ikke. Fik så tilsendt en mappe med vurdering af min bil og fik osse en sms. Så efterfølgende på trustpilot (som jeg jo nok skulle have tjekket inden), hvor dårlige erfaringer andre har med dette firma. Flere opfordrede til ikke at betale, men det er nok en dum ide. Det er bedre at benytte sig af den 14 dages fortrydelsesret man har og skrive til dem, at man har fortrudt (husk at gemme den sendte mail, som dokumentation). Jeg valgte desværre at ignorere dem og hørte ikke noget før 4 mdr. efter, hvor jeg fik en rykker på 100,- kr. Valgte at ringe til forbrugerstyrelsen, som sagde, at jeg skulle ringe til forbrugerombudsmanden. Tilfældigvis handlede udsendelsen Kontant lige netop den aften om bla dette firma, men osse lignende firmaer.
Jeg ringede så til forbrugerombudsmanden dagen efter, da min "sag" var lidt anderledes end andres (rykker 4 mdr. senere og det at jeg ikke havde mailet og fortrudt). Det var ikke megen service jeg fik der. Fik bare at vide, at jeg kunne kigge på deres hjemmeside under det, der hedder: "Uventede regninger for bestillinger og køb på internettet - hvad skal jeg gøre?" Men det handler overhovedet ikke om det. Ellers skulle jeg sende en skriftlig klage. Og mens den verserer - det kan godt tage lang tid, så vil jeg jo bare få rykker på rykker og beløbet stiger. Jeg har så valgt at betale hvad jeg skylder. Osse fordi man i kontant viste, at det nærmest var umuligt at komme i kontakt med firmaet og ej heller forbrugerombudsmanden kunne finde dem.
Så PAS PÅ derude.

FUP OG SVINDEL SÅ DET BASKER

Jeg havde lige installeret tredjeparts sms-program på min HTC-mobiltelefon og ser en reklame i bunden af skærmen, som tilbyder at man kan få vurderet sin bil.
Jeg indtaster de nødvendige oplysninger og har på intet tidspunkt fået oplysning om evt. omkostninger herved, hvorfor jeg troede, at det var en gratis tjeneste.
Når man har afsluttet indtastning, sidder man i fælden, for først dér forstår man, at man skal betale. Problemet er blot, at når man er nået så langt i forløbet, kan man ikke bakke ud.
Jeg sendte straks sms til svindelbutikken om, at jeg ikke agtede at betale, hvorefter jeg pr. sms modtog kvittering for deres modtagelse af min sms.
Hændelsen fandt sted i slutningen af december 2012 og først den 02.04.2013 modtager jeg pr. e-mail en betalingspåmindelse til trods for, at jeg aldrig har set nogen faktura fra firmaet.
Desværre tillader www.trustpilot.dk ikke at give NUL stjerner :-(
FDM, politi, retsvæsen, Kontant, osv. har en oplagt opgave her.
HOLD JER LANGT VÆK FRA DETTE SVINDELFIRMA!

Bondefangeri

Det er samme oplevelse som Mette, som jeg blot gentager, da jeg også røg i fælden.

Bondefangeri!!!!

Det største bondefangeri EVER!! Jeg har lige som mange af jer andre indtastet mine data for min bil for at få en vurdering af den. Efterfølgende har jeg modtaget en faktura for denne ydelse på 399 kr. Jeg har på intet tidspunkt set at det vil koste mig 399 kr. Jeg har kontaktet dem adskillige gange og gjort dem opmærksomme på dette, men de mener stadig jeg skal betale. Det har jeg dog ikke i sinde. Har nogle af jer andre oplevet at modtage rykkere eller andet efterfølgende fra dem? Jeg er selvfølgelig bange for hvad der kan ske hvis jeg ikke betaler. Så modtager gerne jeres råd. Mvh. Mette

STOP TYVEN - BONDEFANGERI

Hej - jeg hoppede på den i sidste uge - og jeg opdagede ikke at de skrev, at de ville være så frække at forlange 399 kr for en vurdering, som foretages GRATIS på andre internetsider samt hos diverse forhandlere.
Jeg har pt skrevet til dem to gange - og som der er en der skriver - lad være med at betale. Jeg er medlem af FDM, og de råder mig til IKKE at betale - de har mange henvendelser fra andre som er røget i fælden.
Herudover skal man bemærke - at de vurderinger de sender - er helt hen i vejret - jeg fik to biler vurderet - og begge lå ca 30% højere end hvad andre på markedet siger - så der er ikke engang tale om seriøse bud. FUP OG SVINDEL.

BONDEFANGERE/Svindlere

FUP og Bondefangeri! Har haft nøjagtig samme oplevelse som I andre. Hvad sker der, hvis man ikke betaler?
Der vil ikke ske noget.
Betal endelig ikke!
De vil aldrig få medhold i hverken retten eller Forbrugerstyrelsen.OBS: Forbrugerstyrelsen og ombudsmanden har udsendt pressemeddelelse om en retssag mod dem. Betal ikke!

Svindel brug ikke dette site

Hvis i giver mig 399 så skal jeg også nok sige hvad jeg tror din bil er værd jeg er indehaver af 4 synshaller i København jeg har været værkføre hos Bmw og bedrageri konsulent hos automobilteknisk institut og kan garantere alle at dette site intet er værd betal ikke deres regning jeg har lige lavet en forbruger test på det...... Fusk og svindel kan jeg sige med 20 års erfaring i branchen...

Meget tvivlsomme forretnings gange

Som skrevet før, så virker det i den grad som om denne virksomhed kun har et formål, at få penge ud af uvidende forbrugere.
Jeg blev også lokket i fælden med deres AdWords, der lovede en uforpligtende vurdering. I min verden forpligter 399,-
Ringer man til dem, er der ikke nogen der tager telefonen og på trods at flere beskeder, er der ikke nogen der ringe tilbage.
Jeg har forhørt mig hos en ekspert og vil komme retur med hans vurdering, så snart jeg hører fra ham.

Is Auto Pris your company?

auto-pris.com Details

Visit Auto Pris