Autoled reviews

Godt Produkt
God Kvalitet
God Pris
Hurtig Levering

Alt var i top lige fra hurtig besvarelse på spørgsmål, nem bestilling via hjemmeside, en god pris, godt kvalitetsprodukt og hurtig levering.

Kan kun anbefales!

Gode Produkter - God KundeService - Super Hurtig Levering - Nem Montering

Hvis du skal bruge noget rigtig lækker LED lys til bilen så er det her STEDET !
Har nu prøvet på eBay og mange andre steder, det er bare IKKE af samme gode kvalitet som du får ved AUTOLED.DK! (-:
Så hvis du gerne vil handle nogle produkter af super kvalitet, god garanti, super hurtig levering og vejledning hvis man har brug for hjælp, så er det her stedet man skal købe sine vare. (-:
Priserne er også super, måske LIDT højere end på eBay og andre steder, men du får også bare en MEGET bedre kvalitet, samt service hvis der skulle opstå problemer :)

Martin Lauridsen

Fik mine vare rigtig hurtig.

Hurtig levering, men intet svar..

Sendte en besked til firmaet via deres hjemmeside for at få råd til hvilke produkter jeg skulle bruge til min bil. Svaret kom aldrig.
Jeg fandt selv frem til hvad jeg mente jeg skulle bruge og bestilte det. Der var lyn hurtig levering og produkterne passede fint.
Den sidste stjerne var kommet på hvis jeg havde fået svar på min henvendelse.

God pris og hurtig levering

Leverede hurtigt det bestilte uden nogen form for problemer.

Hurtig levering og god pris

Fantastisk hurtig levering og prisen var ikke dyr

Ustabile produkter

I forbindelse med købet af en samlet pakke til en varebil af mærket Volkswagen har det desværre vist sig at produkterne ikke lever op til forventningerne mht. stabilitet og levetid generelt. Sagen er listet herunder:

-Køb af LED-pakke i nov. 2012. Fin service, pakken ankommer allerede efter 2 dage.

-Montering af LED-produkterne sker en uge efter.

-Efter 3 ugers drift begynder den ene positions-pærer at blinke og efter et par timer stopper den med at lyse.

-Jeg kontakter Dawid som ejer Autoled.dk og forklarer ham om problemet. Han giver en god service og får sendt to nye positions-pærer min vej. De blev monteret og fungerede fint.

-Efter 1½ måned går den ene pære i nummerplade lyset ud. Jeg kontakter Dawid og fortæller ham om problemet. Der går denne gang 1 uge uden svar. Jeg følger op, og får svar efter 1 dag. Der bliver sendt 2 nye nummerpladelyskilder. I mellemtiden går en af positions-pærerne (en af de ny-afsendte) ud. Jeg kontakter Dawid for at fortælle om der kan gøres noget. Der går en uge, jeg følger op og får svar.

-Dawid: Vi kan desværre ikke yde garanti på en pærer der har været i brug i 13 måneder. Da der ikke er tale om fejl fra fabrikken men blot alm slidtage. Du ønskes en god jul.

-Jeg skriver tilbage at han modsiger sig selv: De skriver på deres webside: Reglerne for garanti er som dansk købelov forskriver (der står altså intet om 12 måneders garanti). Bemærk garantien dækker KUN fejl fra fabrikkens side. Så den dækker ikke skader, fejl eller slitage, opstået som følge af forkert betjening, installation, manglende vedligeholdelse eller uautoriserede indgreb (alle produkterne er installeret som foreskrevet).

Jeg skriver følgende: Nu ved vi begge fra tidligere mail korrespondancer, at lyskilderne ikke har været i brug i 13 måneder. De har før været byttet for 4 måneder siden.

Hvis vi skal snakke om fabrikationsfejl, skal jeg nok liste grunden til fejlen og lave analyser på komponenterne?

-Sagen er lukket fra Dawids side her og han mener ikke, at det er hans problem. Derfor kommer denne besked på trustpilot, som en note til jer der overvejer at købe produkter hos autoled.dk

-Jeg har senere taget målinger af Tj (forbindelsetemperaturen) på selve halvlederen i lysdioden. Denne er alt for høj – hvilket også siger sig selv, når kølingen består af en printplade – altså intet aluminium og ikke engang anvendelse af MCPCB (aluminiums PCB). Det betyder, at produkterne overopheder. Lysdioden(erne) kan simpelthen ikke komme af med deres varme.

-Nu kan man sagtens købe sådanne pakker på ebay til det halve af hvad Dawid sælger dem til, men jeg valgte at købe hos Dawid netop pga. sikkerheden for en garanti. Det fik jeg ikke.

-Derfor bedes i tænke jer ekstra godt om inden i ligger pengene hos autoled.dk. Produkterne er opbygget på samme måde, lige bortset fra de to nye nummerpladepærer jeg modtog for 3 måneder siden. Her kunne man med det samme se, at de var optimeret. Disse virker endnu, men alle pærer, og jeg mener alle andre, er gået ud. Hvad er formålet så med at anvende LED-lyskilder fra garage virksomheden her, når de nye glødepærer jeg nu har udskiftet til endnu fungerer fuldendt?

Jeg er bekendt med betingelser og persondatapolitik. Ovenstående er sagen givet 100 % uden nogle former for variationer.

Hej Peter.

Jeg finder det utrolig fascinerende at du kan få en periode på ca 13 måneder til at lyde som om den har taget 2 måneder.
Men lad os da lige komme med nogle konkrete datoer i stedet for:
November 2012: Ordren placeret
December 2012. Defekte positionslys - Byttet uden spørgsmål
Juni 2013: 1 stk defekt nr pladelys. 2 nye sendes uden spørgsmål.
Oktober 2013: Den anden nr pladelys pærer er defekt (selvom vi har sendt to i Juni sendes der alligevel 2 nye igen trods kun en defekt) Ny type fremsendes til kunde.
December 2013 sender kunde en mail med defekt positionslys.

Da vi snakker pærer der er et år gamle gør jeg klart at dette ikke dækkes, eftersom pærer er en sliddel (ligesom alm halogen og glødepærer).
Efter 12 måneder er der ikke tale om fejl fra fabrikken eller fejl af opbygning men blot alm brug.

Hvorefter jeg får denne besked. Og jeg citerer

"Siden jeg ikke har hørt fra dig siden min mail d. 20.12.2013, vil jeg give dig to muligheder: Du sender 2 nye positionspærer og overholder købeloven, eller anden mulighed: Jeg går ind på trustpilot og beskriver episoden for dine fremtidige kunder"

Dvs Trustpilot bruges som en slags blackmail hvor der ventes til en episode hvor det kan bruges imod os (i dette tilfælde 13 måneder efter købet er foretaget) i stedet for at beskrive den service han har fået flere gange inden.

Intet at klage over

Fik pakken 2 dage efter bestilling. Indeholdt det jeg bestilte... Intet at klage over...

Super hurtig service

Bestilte nummerplade led tirsdag og havde dem i hånden onsdag super service!!

Kanon produkt og hurtig forsendelse

Super lækkert produkt.

Umulig at få fat på Dem.

Har købt en LED pakke til min Polo.
Inden købet sendte jeg en mail til Autoled, da jeg havde nogle spørgsmål til pakken. Jeg fik aldrig noget svar retur, så jeg tog chancen og bestilte varen. Alt fungerede fint undtagen den specielle VAG pære til bagagerummet.
Jeg har så igen sendt en mail og ringet flere gange, uden respons. Jeg må finde en pære andetsteds, selvom jeg har betalt 35,- ekstra for netop at få denne pære med kraftigere lys.
Så hvis man har spørgsmål eller bøvl med varen, kan jeg ikke anbefale at handle med autoled.dk

Hej Morten.

Jeg ved ikke helt hvor det er gået galt men jeg har netop kigget mailen igennem og jeg kan ikke finde nogen mail fra dig.
Er det sådan at vi ikke tager telefonen, er du meget velkommen til at lægge en besked på telefonsvaren hvorefter der vil blive ringet til dig.

Vi har faste åbningstider og uden for disse besvares telefonen ikke. Ringer du fra hemmeligt nummer, har vi heller ingen chance for at vende tilbage til dig.

Dawid

God behandling fra Autoled

Fik en god rådgivning

Godt produkt - men underligt ikke at kunne betale med kreditkort

Købte positionslys i led og en kraftig led-pære til baklys - og der er faktisk tydelig forskel - væsentlig mere lys i! Produktet virker holdbart og pålideligt - selv om der selvfølgelig skal længere tids brug til for at vide det! :-)
Hjemmeside er nem - kun undres man over at der ikke er mulighed for at betale med kreditkort. Det giver en ekstra dag eller 2 medens pengene kommer ind via bankoverførsel. Faktisk har det tidligere afholdt mig fra at handle der. Men der oplyses hver gang der er behandling på ordren og pakken kom frem som forventet. Alt ok.

hurtigt handel

super service og levering

SUPER SERVICE!

Køb fra Autoled !!

perfekt

Billig og hurtig levering

Det spiller hundret. God og hurtig service :)

Vil klart anbefale det. Hurtig levering, og god kanon god service.

Hurtig og god service

Alt gik som planlagt og forsendelse var billig. Nem betaling med PayPal

Snakker og snakker der sker aldrig en skid

Blir lovet det ene og andet men nej..

Hej Nick.
Tak for din karakter. Dog er den lidt mangelfuld så dette skal jeg nok udfylde.
Kunden bestiller en LED pakke mens vi har ferielukket og denne bliver sendt så snart vi kommer retur fra ferie.
Beklageligvis modtager kunden en pære som er 8000K hvor resten er 5000K, til lyset under dørerne.
Det viser sig der udover at den pakke kunden har bestilt er forkert da hans bil har W8 loftlys og der er bestilt til normal loftlampe.
Grundet et par dags længere levering tilbyde jeg at sende 4 stk til lys under dører samt 4 stk til hans loftlampe foran (som normalt har en merpris).
Dette tilbyder jeg at sende med det samme og uden beregning.
Dagen efter det er blevet afsendt kommer den anmeldelse.

Men selv tak for servicen, jeg forventer ikke at modtage de pærer du har lovet at sende tilbage til os.

Mvh Dawid

Som det skal være ..

2 stk. H6W LED-autopære.
Fornuftig kvalitet til lav pris, billig og hurtig forsendelse.
AutoLED.dk kan anbefales

AutoLED.dk Details