Autopristjek.dk - Få et godt tilbud - nær dig! reviews

Autopristjek.dk - Få et godt tilbud - nær dig! reviews

7.9

Servicen gav en kæmpe besparelse

Jeg har længe ledt efter en service, som denne og endelig fandt jeg den og endda den bedste på nettet. Derudover har de rigtig mange værksteder tilmeldt, som gør en sammenligning af priser meget nemmere.

Jeg er super glad for at have fundet Autopristjek, og endnu mere glad efter at have benyttet mig af den. Det tager ikke mere end 2 min at sende sin opgave ud blandt rigtig mange værksteder, og inden for kort tid fik jeg de første tilbud. Deres service er super, hurtige svartider fra deres support gør det kun endnu bedre.

Jeg er ovenud tilfreds og vil helt sikkert anbefale Autopristjek.dk til andre.

Gør livet nemmere for bilejere

Det er et frisk pust med en hjemmeside som denne. Den er flot, gratis og hjalp mig til at spare 1300 kr.
Kan kun anbefale autopristjek.dk til andre bilejere der skal indhente tilbud på deres bil reparation!

Ganske enkelt - Genialt!

Jeg fik Autopristjek.dk anbefalet af flere fra min arbejdsplads, som også selv har anvendt denne geniale og super gode service. Jeg skulle have skiftet min tandrem og fandt hurtigt ud af at dette var en dyr fornøjelse. Så jeg prøvede servicen på Autopristjek.dk og fik allerede inden for kort tid en hel del tilbud, fra værkstederne i min kommune. Jeg endte med at spare 900,- kr. Hvilket også er penge at spare :)

Kan varmt anbefale Autopristjek.dk og anbefaler glædeligt siden til alle jeg kender :)

Hilsen Lars H.
Hillerød

Autopristjek.dk Details

Visit Autopristjek.dk - Få et godt tilbud - nær dig!

We live here: Denmark

Autopristjek.dk - Få et godt tilbud - nær dig! is in category: Cars