AutoUncle reviews

AutoUncle reviews

8.8

Overblik over biler til salg - genialt og enkelt

Her er det overblik over alle de biler der er til salg på nettet i Danmark som du har brug for. Giver et lyn hurtigt overblik, og med muligheden for at lave søgeagenter på nettop den bilmodel du ønsker, får du tilmed en mail når der kommer nye til salg eller prisen bliver ændret. Samtidig giver de en vurdering af om prisen på den enkelte bilen er rigtig i forhold til andre af samme model.
Support også ud over det sædvanlige: De ringede mig op og hjalp med at finde annoncen på den bil vi havde købt selv om den var taget af nettet. Vi skulle bruge den i forbindelse med en uenighed om hvilken årgang den bil vi havde købt var annonceret til. Sådan - brugeren i centrum.

Great product, simple to use and provides a really useful tool when car searching

If you are looking for a car and Autouncle covers your country they should be top of your list for online search tools.

Foarte încântat de acest serviciu.

Un portal excelent care oferă informații de bună calitate. Foarte ușor de folosit, iar recenziile cu privire la prețul din ultimii ani și erorile tehnice ale mașinii în decursul timpului sunt mai mult decât binevenite
pentru buna informare a clientului.

Fantastisk service

Brugte siden, da jeg skal sælge brugt bil og ikke har et klap forstand på biler og prissætning. Har fået en service, - langt over hvad man kan forvente. Det kan bare ikke gøres bedre og jeg vil anbefale siden til alle der skal købe eller sælge brugt bil.

UBETINGET den bedste søgemaskine til bilkøb

Denne side må simpelthen være brugtbilforhandlerens værste mareridt !!

MEN FOR FANDEN hvor er den god for os der skal købe (0:

Giver et fantastisk overblik over hvad der er til salg og hvad det burde koste, og om det er en bil som forhandleren har haft stående i for lang tid ( så han er villig til at forhandle )

Det bliver ikke bedre.

Bedste værktøj ved køb af en ny bil!

Super overblik over de mulige køb der er på markedet. Samtidig er der en rigtig fin respons, hvis du oplever fejl eller mangler i systemet eller ved en bil.
Stor ros!

Super overblik over bilmarkedet

Super overblik over bilmarkedet, og supporten er upåklagelig. :)

Rigtig god side!

Jeg har brugt Autouncle.dk en de på det sidste, da vi er på udkig efter ny bil. Det er dejligt, at man kan søge på alle anerkendte bilsalgssider på ét sted!

Der er rig mulighed for at specificere sin søgning, så man kan indsnævre søgningen til præcis det man leder efter. Der er dog én ting der bliver ved med at irritere mig. Det er den geografiske søgning! Jeg bor på fyn, men det nærmeste jeg kan komme det er "Syddanmark". Jeg ville gerne, at man kunne søge på postnummre og/eller en evt, afstand til det enkelte postnummer.

Derfor bliver det til 4 store stjerner fra min side!

Rigtig god service

Jeg oplevede, at billederne fra min annonce i Bilbasen ikke blev ført med over i Autouncle. Tanja hos Autouncle var meget hjælpsom og selv om problemet skyldes annoncen på Bilbasen, hjalp hun ved at overføre billederne manuelt. Meget flot service.
Derudover er Autouncle supergod til at give et godt overblik.
Venlig hilsen Lasse

Fantastisk søgemaskine!

Mere overskueligt og brugervenligt end alternativerne

Herlig lille hjælper

Jeg købte en Kia Ceed i sensommeren 2012, og AutoUncle sikrede mig den rette version til en super pris.

Det var vildt fedt, at jeg bare skulle sætte mig ind i, hvad jeg ville have, og så oprette en søgeagent. Da der blev sat en bil til salg til spotpris, gav AutoUncle mig besked før alle andre, og gæt hvem der fik bilen (endda med lidt extra afslag pga. hurtig handel)

Teknikken var ikke helt perfekt dengang, men de er godt nok hurtige til at komme med opdateringer og udvidelser. Jeg har allerede anbefalet AU til alle, der kigger bil, og jeg kommer helt sikkert til at bruge AU igen.

NB: Jeg mangler bare, de gør det samme til motorcykler også :)

Super søgemaskine og gode funktionaliteter ved køb/salg

Den bedste hjemmeside for bilkøbere, som samler salgsannoncer fra de mest anvendte hjemmesider som formidler bilsalg. Derved sparer man utrolig meget tid.
Søgeagenten virker også upåklageligt.

Uundværlig - ved bil køb

Check din næste bil gratis for Rest gæld eller få en GRATIS vurdering af egen. Check barometeret på markedsprisen på en bil - SUPER KONCEPT - Bilbasen - byebye

www.autouncle.dk Details

AutoUncle er en intelligent søgemaskine, der skaber gennemsigtighed ved at samle og rydde op i junglen af bilannoncer og vurdere prisen på hver enkelt bil.

Visit AutoUncle

Call us on: 7199175