AV Lavpris reviews

AV Lavpris reviews

7.7

De billigste og hurtig levering

Der er vel ikke mere at sige, end at de var de billigste og de leverede inden for 48 timer.
Hvad mere kan man bede om.?

Update har nu handlet ved dem flere gange siden mit første indkøb, der har aldrig været nogen form for problemer.!!
Der har hver gang været hurtig levering, så kan varmt anbefale AV Lavpris

God ærlig forretning

Bestilte nogle DVI kabler lige før jul.
Fik dem efter to dage og havde forinden fået mail om hvorfor de ikke blev sendt samme dag som ordren kom. Fin info.
De kom så som lovet den 23. december.
Jeg opdager så 2. juledag at det er de forkerte DVI kabler JEG har bestilt. Jeg havde pakket de to op INDEN jeg opdagede fejlen.
En mail afsendt 2. juledag blev besvaret inden et par timer. Vi bytter dem var svaret. Jeg så så at AV-Lavpris ikke havde dem jeg skulle bruge. En mail tilbage om at jeg var nødt til at sende retur. Ingen problemer var svaret. "Jeg har haft de to kabler pakket op skrev jeg og jeg kan ikke rulle dem pænt sammen". Ingen problem var svaret. Jeg sender penge retur når jeg har modtaget kabler retur var svaret. To dage efter at AV-Lavpris havde modtaget dem retur var pengene tilbageført.
God kommunikation med kunderne. billige priser. Helt sikkert et firma jeg handler med igen.

Is AV Lavpris your company?

av-lavpris.dk Details

Visit AV Lavpris