AzeHosting.net reviews

AzeHosting.net reviews

9.3

Super gode priser og en fremragende service.

Azehostings system er yderst godt optimeret. Deres service er fremragende, og yderst professionelt.
Vi har på nuværende tidspunkt en 2 hjemmesider hos Azehosting og alle fremtidige hjemmesider kommer også til at blive hostet hos Azehosting.

Jeg kan ikke andet end anbefale dem til alle der har brug for professionelle løsninger til webshops og lign.

Michael Steffensen
AM Websolution

Fantastiske priser, kvalitet og support

Priserne er presset i bund, men det er absolut ikke gået ud over kvaliteten.
Når jeg har haft problemer med min side, som selv har været selvforskyldt hjælper de med det samme. Kan kun anbefales!

Super kvalitet - Kundeservice i top - Billig priser

Har prøvet en del udbydere i gennem tiden men jeg har aldrig modtaget så super god kundeservice og hurtigt svar på henvendelser og til så gode priser!
Jeg har nu flyttet ALT mit webhosting & mail hosting over til AzeHosting

Hej Kenn,

Tusind tak for din fine anmeldelse! Vi vil gøre alt for at holde den stil :)

God. Hurtig. Billig. Personlig.

Jeg har ikke andet end gode erfaring med AzeHosting. Når jeg har haft spørgsmål har jeg modtaget svar indenfor kort tid, hvilket er både god service og betryggende.
Mine varmeste anbefalinger går denne fine og personlige udbyder.

Azehosting.net er pengene værd!

Jeg plejer ikke at lave anmeldelser uden en særlig årsag - hvilket er tilfældet med Azehosting.net. Jeg har været kunde i lidt under et halvt år, og kan varmt anbefale dem. Azehosting yder en super service; de er hurtige til at svare på spørgsmål og jeg har fået den support, jeg har brug for. Desuden virker webhotellet hurtigt og stabilt.

Jeg har været kunde hos flere danske og udenlandske webhotel-udbydere og indtil videre virker Azehosting klart som det bedste valg - også når det handler om prisen.

Fremragende service!

AzeHosting ydede super-service i forbindelse med flytning af domæne og oprettelse af webhotel.
De er lynhurtige til at svare på spørgsmål og hjælper hellere end gerne. Det er især rart, hvis man ikke er helt inde i de tekniske termer eller ved, hvad man skal gøre.

Jeg kan kun varmt anbefale AzeHosting!

Super service - Bedre end prisen antyder!

Jeg har været hos Azehosting i en del år, faktisk siden før de blev til Azehosting.

Hvis jeg skal starte med det negative, så har de haft en del nedbrud igennem årene. Der har været to store som har varet flere dage, og en del mindre hændelser som har været højst et par timer.
Man i alle tilfælde, har Azehosting tilbudt forlængelse af abonnement som plaster på såret.
Det sidste filælde, hvor de måtte lave en måneds rollback blev jeg ikke berørt af, da jeg selv har en lokal backup, der bliver lavet dagligt, af både databaser og filer. Men som de har for vane, tilbyder de et års gratis forlængelse af hosting, samt gratis backup til ektern partner.

Det gode:
-Supporten svarer altid inden for et par timer. Det er stort set ligegyldigt hvornår på døgnet. Også i weekenden. Supporten har indtil videre løst alle mine problemer. Hurtigt.
- Jeg har mulighed for gode tillægsprodukter, som f.eks. dedikeret IP og ekstern backup.
- Prisen. Den er faktisk helt til grin, men når nu jeg ikke har de store behov for, dels oppetid, men også trafik og ressourcer, så vil jeg ikke betale for meget.
- cPanel. Jeg har mulighed for at indstille mit hotel akkurat som jeg har løst.
- 1 Click installers. Blogs, CMS, portaler - You name it..

Alt i alt, et latterligt billigt produkt, som (når deres underleverandører ellers kan finde ud af det) leverer en fantastisk oppetid, pakket ind i rigtig god service.

God efterfølgende behandling

Jeg blev ramt af nedbrud og mistede lidt data - det tager et par timer og genopbygge. Det er træls.

Azehosting havde dog ingen skyld som sådan i nedbruddet, der skyldes en underleverandør, og har efterfølgende leveret god behandling med meget hurtig support og et plaster på såret.

Tak for det.

20 timers nedetid, ingen backup og svag forklaring

Vi har haft et par hoteller hosted hos Azehosting grundet deres udemærkede oppetid samt grundet valget af deres samabejspartner (Jay.net).

I går havde Azehosting.dk næsten 20 timers nedetid på vores hotel, og da det var relativt nyt, var der ingen backup. Alt som Azehosting.net forklarer deres problemer med er "nogle udfordringer med en leverandør".

På den ene side er det OK at der tilbydes et lavprisprodukt uden backup - så skal det bare fremgå meget tydeligere end det gør på nuværende tidspunkt (da det efterhånden er branchestadard at der som minimum tages ugentlig backup). Gerne som evt. tilkøb, hvor man mod et mindre beløb kan tilkøbe backup.

Hej Emil,

Her har du selve grunden til den lange nedetid. Så må du selv vurdere om vi har fortjent din vurdering derefter.

Da du kun har været kunde hos os siden 13. maj 2013, har du desværre ikke haft den store glæde af vores 99,99% oppetid som vi har haft i gennemsnit over de sidste 12 måneder.

Det webhotel du liger på er ikke vores Jay.net webhotel, men derimod vores billigere Netgroup løsning som indtil et par dage siden blev købt igennem en leverandør der forhandler Netgroup Cloud. De er desværre gået konkurs, og har ikke kunne betale deres regninger til Netgroup, som så nådesløst har valgt at suspendere og slette leverandøres ydelser. Heriblandt vores WEB1 server. Da vi også har en backupløsning igennem samme forhandler, som vel og mærke kørte ugentligt og i samme datacenter, så blev denne også nedlagt. Vi har siden 6. juni været i konstant dialog med forhandler som har forsøgt at redde vores data ud, Men Netgroup har ikke ønsket at samarbejde, ikke engang mod betaling.

Derfor har vi måtte tage vores sidste led af backup løsning i brug som var vores 1 måned gamle lokal backup som bliver smidt ned på vores server på kontoret. Da du ikke har været kunde i mere end 1 måned, så er dine data desværre helt tabt.

Hvis du har læst vores handelsbetingelser, som du i øvrigt har accepteret, så står der også at backup er kundens eget ansvar, på trods af at vi går langt for at holde backup selv.

Så her har du vores ærlige forklaring på den uheldige episode. Vi tilbyder alle kunder som har været i dialog med os 1 års gratis forlænget hosting, samt en gratis backup pakke, som dagligt tager backup af dit webhotel og sender til en ekstern server i et andet datacenter. Kontakt os venligt med en support sag, så vi kan tilbyde dig dette plaster. Og evt. en lidt mere fair anmeldelse.

Du kan læse mere her:

Ok service, men ikke professionel

Kan desværre kun give 3 stjerner til en webhost der ikke har styr på sin backup. Det er ikke professionelt... uanset prisen man tager. Et website og flere timers arbejde tabt.

Hej Mikael,

Jeg kan dog ikke finde dig som kunde i vores system, kan du evt. oprette en support sag, så vi kan give dig kompentation for din nedetid?

Normalt har vi 99,99% oppetid i gennemsnit over de sidste 12 måneder, så det er beklageligt at dette sker, som faktisk næsten er ude af kontrol for os.

Det webhotel du liger på er vores billigere Netgroup løsning som indtil et par dage siden blev købt igennem en leverandør der forhandler Netgroup Cloud. De er desværre gået konkurs, og har ikke kunne betale deres regninger til Netgroup, som så nådesløst har valgt at suspendere og slette leverandøres ydelser. Heriblandt vores WEB1 server. Da vi også har en backupløsning igennem samme forhandler, som vel og mærke kørte ugentligt og i samme datacenter, så blev denne også nedlagt. Vi har siden 6. juni været i konstant dialog med forhandler som har forsøgt at redde vores data ud, Men Netgroup har ikke ønsket at samarbejde, ikke engang mod betaling.

Hvis du har læst vores handelsbetingelser, som du i øvrigt har accepteret hvis du er kunde, så står der også at backup er kundens eget ansvar, på trods af at vi går langt for at holde backup selv.

Bedste webhost i DK!

Først og fremmest er deres service rigtig god, hurtig svartider, og på trods af deres vidensdatabase (FAQ) er lille, så står der faktisk næsten alt det du skal bruge.
Fantatiske servere, jeg oplever aldrig fejl, medmindre det er nogle jeg selv fremprovokerer ;-)

Jeg sælger løsninger til web og Aze hosting er klart det webhotel jeg kommer til at vælge til fremtidige kunder, eftersom det hele virker upåklageligt er det en fantastisk løsning.

Tilfreds kunde som vil være trofast kunde i lang tid!

Hurtigt og præcist

Jeg kontaktede AzeHosting og bad dem oprette mit hotel ved dem. Oprettelsen og transferen fra det gamle var hurtig, og jeg fik den hjælp med overflytningen jeg havde brug for.
Jeg er bestemt tilfreds.

Great competitive products, with the a customer service that sets this company apart from the rest. Excellent

Competitive offers with a very good, all round friendly support service - very fast, efficient help and no question is too trivial. A very satisfied customer!

Fungerer uden problemer!

Nu har jeg haft min side liggende her i et stykke tid, og det fungerer uden problemer. Deres server er hurtig, og har ikke oplevet nedetid i modsætning til One.com og andre store.

Kan helt klart anbefales.

Hurtigt og præcis

Hos AzeHosting er de hurtige og gør præcis hvad det skal - og så er det billigt!!

Evan Møller
Anpartsbasen.dk

Upåklagelig service og god support

Efter at have været kunde i en del år, har jeg aldrig oplevet dårlig service eller support. De gange hvor jeg selv har lavet fejl er de hurtige til at hjælpe med at rette op på tingene.
Det samme gælder hvis man skal have ekstra domæner eller andre ydelser, de er hurtige til at hjælpe hvis man har behov.
Deres administrationsmoduler er blevet forfinet gennem årene og fremstår nu enkel og lige til, det er nemt at være kunde.
Jeg kan varmt anbefale azehosting til alle jeg kender og ikke kender.

Både support og ydeevne lever bestemt op til alle mine forventninger.
Også tror jeg de er Danmarks billigeste:) Perfekt!

Super hjælpsom support!

Jeg skulle bestille en række billige webhoteller, og blev mødt af en super hjælpsom supporter da jeg brugte chattten! Fed stil, glæder mig til at få det live!

Perfekt service der virker!

Hos Office2go har vi brugt AzeHosting til at oprette en cloud løsning og oprette en microsoft 365 som email hosting produkt. Jeg kan kun sige at det har været en MEGET positiv oplevelse at arbejde med AzeHosting - alting fungerer og de går det lille ekstra for at få alting til at fungere. Denne service er jeg ikke vant til hos IT firmaer. Jeg kan på det varmeste anbefale AzeHosting.

Alt gik efter planen

Alt gik som planlagt. Fik aldrig brug for at kontakte kundeservice. Det virkede bare out of the box.
Billigt og reliable :D

AzeHosting I/S Details

Vi har en pakke til alle behov. Både private- og erhvervsløsninger. Klik på fanebladet Webhosting, for at finde den pakke der passer til dine behov. Eller kontakt salg, for en skræddersyet løsning. Vi er dedikeret til at bevise, at vi er vores slogan værd. Vi udfører kompetent support i en venlig og uformel tone.

Visit AzeHosting.net

We live here: Nørre Voldgade 6, 2 sal