Baanchuanchom Pattaya reviews

Baanchuanchom Pattaya reviews

7.4

Super godt lille hotel

Baan Chuan Chom er et rigtig godt lille hotel lige i midten af Pattaya by.
Har brugt hotellet sammen med min kone, og min svigerfamilie. Personalet er virkelig søde, og vi har altid fået en super god betjening.
Selve værelserne på hotellet er rummelige nok, med et lille thekøkken, med et lille spisebord med 2 stole til. Der er et godt badeværelse med gode toilet og badeforhold, samt gode møbler og god balkon til værelset. Der er pænt og rent på hele hotellet og på værelserne.
Det eneste lille minus er, at der er ikke nogen swimmingpool på hotellet, men tilgengæld ligger det max 5 min gang fra Pattaya Beach. På deres webside oplyser de godt nok en pris for værelset, men hvis man enten ringer eller skriver til hotellet, kan man sagtens få det til en helt anden og billigere pris, det har vi fået :o)
Selv om hotellet ligger lige midt på 2. Road, midt i Pattaya er der faktisk temmeligt roligt og ikke ret meget trafik støj.

Vi har prøvet flere hoteller i Pattaya, men de sidste par gange er vi endt på Baan Chuan Chom. Det et hotel der virkelig godt kan anbefales...

Is Baanchuanchom Pattaya your company?

Baanchuanchom Pattaya Details

Visit Baanchuanchom Pattaya