Babywalz reviews

Babywalz reviews

5.3

Annulleret ordre, langsom levering og ingen kundeservice!

Købte en række produkter i weekenden og betalte med kort. Først den efterfølgende torsdag op ad dagen kom en mail om at der var sket en fejl med betaling (de kunne ikke finde ud af hvad) og de havde annulleret ordren!!
Jeg bestilte med det samme produkterne igen, betalte med præcis de samme betalingsinformationer som sidst og skrev så til dem, at jeg var lidt træt af den sene besked, for havde gået og ventet på produkterne! Men pga. situationen bad jeg dem afsende samme dag eller senest fredag, så vi kunne nå at have produkterne til weekenden. Der kom intet svar på mailen og i stedet fik vi en mail lørdag om at de havde afsendt ordren og der ville gå 1-3 arbejdsdage inden modtagelse! Dvs. jeg kan forvente at modtage 10 dage efter at jeg bestilte.... Det er sgu ikke godt nok!
Især synes jeg det er problematisk blot at annullere ordren! Hvis jeg ikke lige havde fanget mailen den dag, kunne vi havde ventet endnu flere dage!
Det er sidste gang jeg handler hos Babywalz - de tilsvarende produkter kan fås hos flere andre udbydere, som forhåbentligt har hørt om kundeservice!

Pengene trukket, varen kom aldrig trods mange henvendelser til kundeservice

Jeg lavede en ordre den 19/8 og modtog en yderst kryptisk mail fra Babywalz.dk hvor der stod at de indenfor 7 dage ville sende en mail med accept på min ordre eller leverer varen.

Den 22/8 trækkes pengene på min konto uden at jeg har modtaget en bekræftelses mail fra Babywalz eller varen.

Den 26/8 kontakter jeg fire gange Babywalz per telefon som påstår de kun kan tjekke min ordre efter kl 13 - og vil vende tilbage. Jeg i mit opkald tydeligt udtryk for at jeg ikke længere ønsker at modtage varen og derfor vil høre status på min ordre så jeg kan få alle mine penge tilbage. De vender aldrig tilbage og jeg kontaker dem igen den 27./8 og får samme svar. Varen er stadigvæk ikke kommet!

Fuldstændig uacceptabel behandling af kundeservice. De vender ikke tilbage på trods af at tre forskellige mennesker lover det. Synes og det virker grotesk, at man har en kundeservice hotline som ikke har adgang til ens ordre før efter kl 13.

Endnu værre er det jo fuldstændig ulovligt at trække pengene før man har bekræftet købet overfor kunden. Endnu værre at varen 5 dage efter pengene er trukket ikke er dukket op.

Jeg vil advare ALLE mod at handle hos babywalz.dk - det virker ikke som ikke et reelt foretagende hvor kunden og service er i fokus! Den dårligste online shopping oplevelse jeg har haft til dato.

Hurtig kontakt fra kundeservice

Vi bestilte nogle varer og blev efterfølgende kontaktet af kundeservice for at besvare diverse spørgsmål før varerne kunne sendes til os. De blev dog relativt hurtigt sendt og varerne var som de skulle være.

Ved anden bestilling var leveringstiden meget lang, men pris og vare var fin :)

Nogen lunde

Bestilte en masse over babywalz men deres leveringstid tid holdte sku ikke helt.
3 dage efter deres (leveringstid) men fik da det hele.. Derfor ikke top karakter..
Fik mails tit fra dem at nu var den så langt og så langt og nu var den afsendt osv så det var faktisk dejligt.
Vil gerne handle hos dem igen :)

Easy to order and cheap

We had ordered baby toilet seat 'toilettræner "Frø"" Mål/størrelse'
We had received the item in in 4 days and it is good quality. We can recommend it to friends.

Billigt og god kvalitet

Jeg bestilte mine ting i søndags, mandag var helligdag og jeg fik dem i dag fredag. Det var billigt og alle tingene var rigtig god kvalitet.
Vil absolut handle der igen!

lang leveringstid

bestilte lørdag en jakke - ifølge hjemmesiden var den på lager.
Lovet leveringstid 1-3 dage. mail mandag fortæller varen er afsendt, så forventet levering finder efter forventning sted mandag eller tirsdag. Rent faktisk kom varen næstkommende mandag. Når firmaet er hjemmehørende i Ikast forventes det ikke at have lager i Sydtyskland og sender med snailpost. Vi har ved en anden lejlig købt hos et firma beliggende i midt-USA torsdag aften og modtaget varen mandag morgen kl. 10 - det var imponerende hurtigt.

En reel leveringstid ville klæde firmaet og give et væsentligt bedre image.

Levering som lovet og god service

Fik læst diverse anmeldelser af denne side herinde, og var derfor noget betænkelig ved at bestille hos dem, men de havde nogle ting som jeg ikke kunne finde andre steder, og jeg valgte derfor at bestille alligevel. Jeg bestilte i alt 10 forskellige ting, og de kom som de havde lovet i deres mails, som forøvrigt var meget overskuelige i forhold til andre steder. Det viste sig at der var en produktionsfejl på en af tingene, og jeg tog derfor et billede og sendte en mail til dem. Jeg fik svar inden for et par timer med at de godt kunne se den var gal, og jeg kunne bare smide den ud, de havde bestilt en ny til mig, som også er kommet og er i orden. Alt i alt en god service og ingen problemer.

Ros til Babywalz

Jeg har nu handlet to gange via deres hjemmeside. Og jeg har været fuldt ud tilfreds med deres service. Varerne blev leveret til tiden og var som de skulle være. Jeg kan godt se, at andre har haft dårlige oplevelser med firmaet, men mine er kun positive.

Dårlig kundeservice

Jeg må desværre tilslutte mig skaren af utilfredse kunder. Min ordre, som blev afgivet for 7 dage siden, er nu anulleret af Babywalz, fordi jeg i mellemtiden har skiftet kreditkort, og betaling med mit gamle kort derfor er afvist. Dette var jeg ikke opmærksom på, fordi der på deres hjemmeside står, at varen afsendes i løbet af 3-4 dage (og nu er der gået 7), hvorfor jeg forventede at betaling havde fundet sted, da jeg skiftede kreditkort.

I stedet for at kontakte mig har de annulleret ordren, og jeg skal derfor lægge en ny ordre med fornyet lang leveringstid. På det tidspunkt hvor jeg kan forvente at modtage min vare (hvis det da ellers er det rigtige man får, jfr. de andre dårlige anmeldelser med fejlleverancer) er sneen vist væk for i år...

Kælketuren i weekenden er nu gået i vasken og jeg tør ikke handle hos Babywalz en anden gang.

fortjener nul stjerner

Jeg bestilte to par gummistøvler, super flotte i design og jeg har ikke set ligende gummistøvler andre steder.
Jeg bestiller begge par i str 26.
Da jeg får dem efter nogle dage, får jeg gummistøvler i str 20. Begge par vel at mærke.
Jeg kontakter dem og de er rigtig søde, jeg skal blot sende dem retur, så vil DE sende nogle nye i den rigtige størrelse. Jeg sender støvlerne retur og høre intet fra dem.
Jeg ringer og mailer til dem, og de fortæller at der er 14 dages ventetid på retur varer. Så om 14 dage vil jeg modtage mine støvler.
Dette sker ikke! Og jeg mailer til dem, men der går flere dage før jeg høre fra dem. Så ringer jeg til dem, men får af vide at hende der ved noget om sagen ikke er der i øjeblikket.
I løbet af nogle uger opstår der blot mere og mere forvirring og de kan ikke sende nogle nye gummistøvler til mig.
Jeg skal gå ind på deres hjemmeside og genbestille dem.
Altså jeg skal betale for 4 par gummistøvler, som jeg ikke aner om jeg får igen og om jeg så kan få pengene retur for de to andre.
Jeg skriver en grim mail til dem hvori der står at dette er en fejl DE har lavet, derfor må de kunne sende nye støvler uden at jeg skal betale for 4 par.
Dagen efter gik pengene ind på min konto.
Så det er fis at der er 2-3 ugers behandlingstid på retur varer. De er blot ude på at snyde sig til penge.
Dette firma må være et fusk firma!

Elendig kundeservice og rod i varerleveringerne

Vi har bestil en hel masse hos babywalz og det meste af det vi har fået er efter beskrivelsen. Dog fik vi nogen sutteflasker forkert. De skulle være +3 mdr, men var +0 mdr, og så starter der ellers et virvar af misforståelser og dårlige oplevelser med kundeservice.

Min kone skriver en mail til dem, men de er længe om at svare (2-3dage), så jeg ringer til dem og får afvide jeg skal sende flaskerne retur, men at behandlingstiden er 3 uger. Nåh jeg sender dem retur, og kan se dagen efter at pakken er modtaget (via trackandtrace nummeret), men jeg hører absolut ingenting om det fra dem, og har stadigvæk intet hørt!

Jeg aftaler at vi skal bestille nogen nye flasker, og at de så selvfølgelig sender de rigtige, som sagt som gjort. Men igen kommer der +0 sutteflasker. Ind imellem alt det her har jeg flere gange rykket for refundering af sutteflaskerne selvom der først er gået 3 uger idag. (Vi modtog først de nye flasker igår) og det er ca. 1 mdn siden vi bestilte den oprindelig pakke. Bemærk lige at suttehovederne kun kan bruges i max 3 mdr.

Når jeg ringer til dem igen, og prøver at forklare dem at jeg ikke kan bruge sutteflaskerne, og at hun snart bliver for gammmel til dem. Er deres service medarbejders argument for at deres arbejde er godt nok er satme at man kan få sutteflasker så mange andre steder, og hun kan ikke se problemet i det. Og ja der røg jeg op i det rødefelt og gav hende en ordenlig sviner. (Undskyld for det) Men jeg synes simplet ikke det er godt nok, jeg bestiller selvfølgelig ikke sutteflasker hos dem, for bagefter at skulle betale for nogen andre i babysam?!

Is Babywalz your company?

Visit Babywalz