bad.no AS reviews

About

Kjempebra

Levert frakrfritt på døren etter 2 dager. Og VELDIG konkurransedyktige priser
Review by confirmed purchaser

Hurtig uproblematisk handel og levering på døren.

Hurtig uproblematisk handel og levering på døren. Eneste forbedringspotensial kan være at sjåfør burde ringe minst en halv time før levering.

Kjapt, effektivt og billig

Det tok kort tid fra jeg bestilte varen til jeg mottok den

Elendig

Måtte etterlyse min pakke (ordre) fra Bad.no.Det viste seg at de hadde forlagt min ordre.Selv om de beklaget dette , må deres rutiner være elendig.De hadde mye spennende som jeg hadde til hesikt å se nærmere på ved modernisering av badet.Etter dette blir dette min siste ordre fra Bad.no.
bad.no AS

Reply from bad.no AS

Hei Herbjørn,

Pakken du hadde bestilt var en bestillingsvare som ble bestilt direkte fra leverandør.

Små reservedeler som dette blir ofte sendt som brevpost uten sendingsnummer fra leverandør og er derfor ofte ikke skikkelig merket.

Vi hadde fått bekreftet fra vår leverandør at varen var sendt.

I utgangspunktet skulle varen sendes direkte til deg fra leverandør, men dessverre hadde de sendt denne til vårt hentelager i stedet.

Ettersom konvolutten ikke var merket ble varen liggende på vårt hentelager, og ble oppdaget ved en tilfeldighet like før du kontaktet oss ang. dette.

Dette bør selvfølgelig ikke skje og vi vil derfor se nærmere på våre rutiner sammen med våre leverandører på slike småforsendelser, for å unngå lignende tilfeller i framtiden.

Mvh
bad.no
Kundeservice
Review by confirmed purchaser

Godt produkt, god pris og grei leveranse.

Med grei leveranse mener jeg at den var relativt kjapp, men jeg savnet statusoppdateringer under veis.

Plettfri service, plettfrie produkt

Opplevde en god kundebehandling når det ble forsinkelse på bestilt produkt pga skade. Produktene i seg selv var over all forventning, både på pris (sammenlignet med andre), samt kvalitet. Anbefales til alle som har planer om noe nytt til sitt bad.
Review by confirmed purchaser

Stort utvalg, men roter med ordrer.

Stort utvalg, men roter med ordrer og bruker veldig lang tid på å sende dem.

Raskt og greit

Kjøpte et badekar etter jobb en dag, og neste dag kl 11 kom det på døra. Godt fornøyd.

Raskt og billig levering

Rask levering. Gratis frakt. Er veldig fornøyd med leveransen. Anbefales.

Flott kundeservice!

Hadde ikke på lager det jeg bestillte, men med super og rask kundeservice ble det ordnet alternativ. Rask levering.
Review by confirmed purchaser

Hele kjøpsprosessen fungerte akkurat slik jeg ønsket

Dette var første gang jeg har kjøpt VVS deler på nettet. Fant bad.no på et søk, gjorde så en bestilling. Alt fungerte slik jeg ønsket. Blandebatteriet jeg bestilte kom fort, alt stemte og det ble installert på minutter. Her bestiller jeg gjerne igjen.

perfekt timing,god pris

perfekt ,bred asortment,god pris,avtalt tid og best webside

Helt topp

Raskt levert, smidig og vare som beskrevet. Ingenting å utsette.
Review by confirmed purchaser

Meget bra og seriøs forhandler.

Kjapp levering og bra kundeservice.

Rask levering

bad.no er en fin nettbutikk. Lett å bestille, god oppfølging på e-post og rask levering.
Review by confirmed purchaser

God service - nesten umulig å montere, - men resultatet ble bra.

Jeg var innom butikken på Fjøsanger og fikk god hjelp til å plukke ut passende dusjvegger. Veggene , som er fra Vikingbad, ble levert på få dager. Monteringsanvinsingene var vanskelige å tolke. Små tegninger uten forklaringer. Da vi skulle ta på magnetlistene, ble det helt umulig. Vi var fire personer som forsøkte på skift, men det var for trengt. Måtte innom butikken neste dag og få hjelp. Fikk da en ekstra instruksjon via mail, som viste at listene måtte dunkes på med gummihammer. Da gikk det bra. Da jeg senere snakket med Vikingbad, sa de at dette partiet var noe marginalt i forholdet mellom tykkelsen på glasset og åpningen i listen. Etter monteringen skulle vi feste listen på gulvet. Det viser seg at denne var umulig å feste til vegglistene. I henhold til bruksanvisning hadde vi skjøvet inn det som skulle være knagger for dette helt i begynnelsen av prosessen. De kunne ikke langer taes ut når listene var montert. Kanskje noe vi misforstod her? Vi var 4 personer som brukte til sammen seks timer på å montere dusjveggen. Men resultatet ble bra!.)

Leverer ikke varene

Jeg har ikke fått levert varene jeg bestilte. De ble levert til en lokal rørlegger som ringte meg og fortalte at han har mottatt varene selv om min adresse sto i mottakerfeltet. Ikke bra.
bad.no AS

Reply from bad.no AS

Hei Olav,

Vi beklager så meget deres uheldige opplevelse med at varen ikke ble levert til din adresse her!

Angående deres kommentar om at varene er ankommet en lokal rørlegger, så stemmer ikke det - dette er leverandøren som har lager i deres nærområde hvor varene nå er blitt lagt inn.

Vi har i denne saken fått tilbakemelding fra leverandøren om at varene ble sendt med en lokal rute for bedriftskunder, og at denne ruten starter utkjøring fra lager kl. 04.00 og at de derfor ikke leverer til privatadresser - dette var vi faktisk ikke vi klar over før vi fikk undersøkt denne saken nå!

Sjåføren hadde derfor tatt med seg tilbake varene inn til leverandørens lokale lager, men dette burde vi selvfølgelig visst om, og derfor i stedet sendt dette som en vanlig postpakke til deg, så her har det rett og slett skjedd en glipp fra vår side!

Vi har dog nå fått tilbakemelding fra vår leverandør om at de hadde vært i kontakt med deg og avtalt at du kunne kjøre innom dem og hente varene der.

Håper dette derfor nå har ordnet seg og at du har fått varene i hende - hvis dette mot formodning ikke stemmer, send oss en epost på post@bad.no, så skal vi sørge for at du får dette levert til din adresse slik som opprinnelig burde ha skjedd!

Kan ikke annet enn å beklage det ekstra bryet du har fått med denne leveransen her da - dette er ikke vanlig!

Mvh
bad.no
Kundeservice
Review by confirmed purchaser

Ekstremt rask levering. riktige varer

Bestilte varer kl 1530, fikk de levert dagen etter kl. 1130. Raskt, billig og riktige varer.

Veldig raskt levering!

Stort badekar ble levert innen 48 timer. Veldig bra!
Review by confirmed purchaser

Levering 4 stjerner, transport 0 stjerner.

Levering skjedde raskt og i henhold til inngått avtale. Må ta det forbehold at skapet ikke er montert opp på badet ennå.
Det som er MEGET kritikkverdig var at transportøren til tross for melding fra meg som kunde og leverandør ikke ga beskjed om ankommet godt. Dette var meget viktig fordi den skulle leveres på en adresse som vi ennå ikke har flyttet til. Resultatet var at skapet ble stående ute i regnvær i lengre tid. Pakkseddel var meget godt merket med navn og mobilnr til mottaker uten at varsling skjedde på sms eller mobil. I og med at skapet ikke er montert ennå av håndverker tar jeg forbehold om eventuell skade.

Ellinor Langlete
Mobil 92490011

Details

About this company

Visit bad.no AS

Category

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.