Baitngear reviews

Baitngear reviews

6.4

Rigtig god sevice.

Har brugt Baitngear to gange indtil videre. Første gang gik det hele glat, men anden gang var der lidt problemer med lagerstatus på min ordre - hjemmesiden er vist blevet rettet til siden. Alt blev dog ordnet efter en samtale med indehaveren, som var utrolig imødekommende og serviceminded, så tak for god behandling. Jeg vil ikke have nogle reservationer i forhold til at benytte Baitngear igen.
Baitngear har et stort sortiment til fornuftige priser, og nogle gange har de også nogle virkelig gode tilbud. Godt at se en dansk butik tage kampen op med de udenlandske grejpushere.

/J

Uprofessionel og masser af fejl

Har bestilt varer en enkelt gang og gør det aldrig mere. Bestilte ca 20 forskellige varer. Halvdelen var byttet ud med andre varer som var noget i samme stil (men som jeg ikke kunne bruge) - det var en helt anden kvalitet end det jeg havde bestilt og jeg gætter på at det var nogen ting de gerne ville af med... Det tøj jeg bestilte kom i helt forkerte størrelser. Og nogen varer blev slet ikke leveret, men hele ordrens beløb blev hævet.
Jeg kontaktede butikken og de tilbød at sende mig noget andet for de ting jeg manglede at få. Igen fik jeg noget helt andet og tøj i størrelser jeg ikke kan passe.
Nu gider jeg ikke bruge mere tid på reklamationer. Jeg vil ikke anbefale nogen at bruge denne uprofessionelle butik.

Helt kanon oplevelse!

Super oplevelse med baitngear.dk (aka. ccmoore.dk) fik endda 3 forskellige slags gratis popus med i kassen... + dvd og div. brochure!

Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg handler der!

Is Baitngear your company?

baitngear.dk Details

Visit Baitngear