Bakkely Kattepension reviews

Bakkely Kattepension reviews

9.6

Endnu engang Bakkely

Vi kører gerne 2 x 65 km for at få Sofus og Samson passet på Pension Bakkely, når vi tager på ferie. De har det rigtig godt der og det er altid glade katte vi får hjem, som er passet og plejet. Det er snart 7 år siden vi første gang afleverede Sofus, som blot var en stor killing dengang, og vi har altid fået en super behandling i alle årene.
Bukholt, Oksbøl

rigtig hyggeligt og trygt sted for kattene

Det er et godt sted, hvor der er fokus på kattene velbefindende.
det er helt sikkert et sted jeg vil bruge igen.
Marie-Louise

Super god pension for katte

Der var bare styr på tingene og vores kat havde det rigtig godt. Vi fik sågar et julekort med et billede af vores kat og de små tøjdyr den havde med på "ferie" Det var guld værd. Burerne er store og der er rig mulighed for at få forskellige størrelser både inde og ude. Vi anbefaler stedet varmt og har bestilt plads til vores kat igen til sommer.

Dejligt kattehotel

Bakkely Kattepension kan klart anbefales. Vi havde vores kat i pension i 2 uger mens vi var på krydstogt, og selvom vi blev passet op i alle ender og kanter er det lige før jeg tror vores kat havde det endnu bedre på Bakkely.

Vi har brugt Bakkely Kattepension i flere år og vi har aldrig haft noget problem. Vi kan varmt anbefale dem til alle.

Super kattepension

Jeg var både skeptisk og bekymret men det blev hurtigt vendt da jeg mødte Klaus og blev vist rundt på kattepensionen. Her kan virkelig mærke stor interesse og kærlighed til dyrene og pensionen er helt i top. Så hermed stor tak til Klaus for god pasning af min lille kammerat Miverkras. Vi vender helt sikkert tilbage næste gang jeg skal på ferie.

Fantastisk

Når vores kat, Figaro, har været passet hos Bakkely, har han ikke villet hjem igen. Vi har indtryk af, at Figaro har haft det rigtig godt under opholdene, da både billeder og beretninger til den bekymrede "mor" har vist dette

EEN gang Bakkely - ALTID Bakkely Kattepension

Vi søgte på nettet og fandt hurtigt frem til Bakkely Kattepension. Vores Milo er vandt til at færdes både ude og inde. Derfor var vi ikke i tvivl, da vi så billeder fra de store velindrettede bure med udgang til en lille have med græs. Helt sikkert ikke sidste gang vores elskede kat har været på ferie der.

Carsten & Anette
Vejle

great kattepension, comes highly recommended!!

We left our 16 week or little kitten with Bakkely Kattepension for a long weekend, and we were very happy with the whole experience from start to end. We were shown around the whole pension when we arrived, and our kitten were actually placed in a different cage than originally booked for her, due to her small size.
i was impressed by the size of the cages, and some of them had their own outside play area - all very secure and clean.

we will definitely be back as customers!!

Bakkely - et godt ry!

Bakkely i gode og landlige omgivelser, her kan du trygt sende din kat i pension. Her er en god og forstående holdning til, at det er familiens "barn", du overlader i pensionens varetægt.
Du har flere valgmuligheder ang. bur, bl.a.mulighed for mis til frisk luft i egen løbegård. Lilli Bai, Askov

godt feriebolig

Misser har det godt efter at ha været på ferie i Bakkely, hun var glad ved at kunne komme ud

RIGTIG god kattepension!

Vi havde vores kat Luna passet ude ved dem i 2 uger, for første gang hun skulle passes. Hun var rigtig ked af (eller vi var!) at skulle være der ude, men Klaus sagde at det var helt normalt og hun bare lige skulle falde til.
Han var endda så sød at sende os et par billeder et par dage efter hvor hun havde det rigtig godt. Det blev vi RIGTIG glade for! Det er rigtig god kunde service. Det hele forløb uden problemer, Luna blev glad for at være der, og blev forkælet. Selve bookingen, betaling og så videre var også helt smertefrit, og billigt! Vi kan VARMT anbefale at få sin kat passet ude ved Bakkely. Vi skal helt sikkert have passet vores prinsesse der ude igen.

Den bedste kattepension EVER

Mine katte bliver der nusset om, det er kærlige mennesker der driver kattepensionen, der ikke er blege for at give god råd med på vejen.
Jeg har det fint med at afleverer mine katte i pension efter at jeg har oplevet hvordan der kræses for den enkelte kat.

FANTASTISK katte-smitter :)

Jeg var fuldstændig tryg ved, at aflevere mit lille katte barn i 2 uger. Jeg var ude og se stedet inden og rammerne for kattene var så fine. Der var rent og velduftende, trods de mange kattebakker;), flotte, velindrettede og store bure..!
Da vi hentede Siam var han glad og ville gerne med hjem.

Bakkely kattepension kan varmt anbefales

Rare omgivelse og tryghed

Man efterlader gerne sine katte ved Bakkely. Der er gode, trygge omgivelser og masser af opmærksomhed til kattene. Det er dejligt at vide, kattene er i gode hænder, når man skal nyde sin ferie.

Kan varmt anbefales.

For første gang skulle vi aflevere vores kat i et pensionat , trods det at han er 14 år. Hele 3 uger skulle vi undvære ham, og mor her var jo lidt bekymret for, hvordan det nu skulle gå. Men vi kom hjem til en dejlig rolig kat, der så ud til at have hygget sig. Tak til Bakkely Kattepension for husly til Star. Med venlig hilsen Laila og Poul

INGEN KATTEPINE HER

Vi har 2 stk. British Shorthair, som nu 2 gange har været på "ferie" hos Pension Bakkely, mens vi var på rejse.
Vi gi'r stedet vores bedste anbefaling.
Rene og velindrettede lokaler og bure m.m., rettidig kærlig pleje og tilsyn - det kan ikke gøres bedre.

Kaare Lund

Dejlige bure med løbegårde og omhyggelig pasning - en god oplevelse!

Mine 2 katte, en ung på 3 år og en gammel mis på 13 år har for første gang været i kattepension. Jeg var selvfølgelig meget bekymret for, hvordan de ville tage det! Men vel hjemkomne igen er kattene glade og fuldstændig upåvirkede af at have været i bur i 8 dage :-) Klaus er rar og behagelig og giver kattene professionel og omhyggelig pasning. Burene med udendørs løbegård er i top både ud- og indvendigt, og alt er skinnende rent og fint. En god og af-mystificerende oplevelse for både misser og misse-mor. Vi skal helt sikkert på ferie igen med kattene trygt placeret i pensionen. Jeg kan varmt anbefale Bakkely Kattepension til andre omsorgsfulde katte-forældre :-)

Fremragende

Pænt, rent og ordentligt. Katten var i fin form da vi hentede den efter 12 dages pasning.
Jeg vil absolut bruge Bakkely igen.

Havde 2 Hellig Birma'r 15 dage i pension.
Er ikke et øjeblik i tvivl om at de har haft det godt og er blevet forkælet.
Kommer igen.. Selvom at vi bo 50 min væk..

Bakkely Kattepension Details

Visit Bakkely Kattepension