CTI Party reviews

CTI Party reviews

8.8

Lige hvad jeg manglede!

+ Hurtig, korrekt og nem levering
+ Konkurrencedygtige priser
+ Konkurrenter kan ikke levere i de mængder, når man bestiller over nettet!
+ Bredt udvalg

- Kunne være en fed idé, hvis der et sted stod en sammenligning over hvad latex (metallic) og latex (alm) og folie egentlig er, altså så man vidste helt præcis hvad forskellen var. Dette skal dog ikke trække noget fra i bedømmelsen.

Tak for god service! Min kæreste blev så glad for heliumballonerne.

Flotte vare-Super service

Jeg skal holde fødselsdag for min datter i weekenden, og stod pludselig og manglede stort set alt hvad der skal bruges. Jeg fik anbefalet CTI Party af en bekendt, bestilte i går og kan se på min pakkesporing at min pakke er på vej til mit hus nu. Weekenden er reddet, og jeg sparede en masse penge :)

Hurtig levering, ærgerlig kundeservice

Bestilte 5 fjerboa'er fra firmaet, de var angivet til at være 180 cm lange. Jeg skulle bruge dem til et kostume og kunne konstatere, da de kom, at der reelt kun var 170 cm med fjer på, i enderne var en grå snor som udgjorde resten. Jeg manglede derfor pludselig noget, da jeg jo troede jeg havde 5x180 cm.
Jeg skrev til cti party og spurgte først, om de ville sende en ny uden beregning, da jeg jo syntes det var dem, der havde skrevet forkerte mål på deres hjemmeside. Det ville de ikke, selvom de medgav, at de sidste 10 cm ganske rigtigt var snor. Jeg spurgte, om de i det mindste ville sende en ny fragtfrit, men det ville de heller ikke, og det synes jeg er lidt dårlig kundeservice, da jeg jo havde bestilt 6 fra start, hvis jeg havde vidst, at de reelt set er 10 cm kortere.

Reply from Ballonteam ApS

Vi står dog uforstående overfor det du skriver. Ved din første henvendelse, tilbød vi med det samme at tage de omtalte Boaer retur, hvis de ikke levede op til din forventning. Men du meldte tilbage, at du allerede havde klippet dem alle i stykker, og dermed ladet reklamationsretten bortfalde. Derfor kunne vi ikke tilbyde at bytte dem, eller tage dem tilbage.
At vi ikke vil sende en ekstra uden beregning af fragt skyldes, at vi reelt set ikke har mulighed for at se hvad der var galt med dine boaer. Vi tager reklamationer meget seriøst, og gik derfor straks i gang med at tage stikprøver af vores boaer og måle efter. Ingen af dem gik under de 180 cm. Vi har heller ikke på noget tidspunkt sagt at snoren var 10 cm, men derimod at boaens total længde var minimum 180. Dertil har vi selv haft saksen fremme og klippet lidt i en boa. Der ryger 5-6 cm af en boa pr. klip man foretager, da afbruddet i måden den er sammensat på, giver lidt løse fjer og dermed spild. At bruge dem til kostumer er en super ide, men de er ikke beregnet til at blive klippet i, og man må derfor påregne spild. Vi kan henvise til vores reklamationsbetingelser der omtaler uhensigtsmæssig brug.
Vi mener at vi har handlet helt i overensstemmelse med gældende regler, og ydet korrekt service.

Dårlig kundeservice

Bøvl med funktionen for leverings/faktureringsadressen på hjemmesiden. Derefter sendte jeg en mail for at sikre mig at pakken blev sendt rette sted. Det gjorde den ikke. Var i telefonisk kontakt med to forskellige medarbejdere, og begge var ualmindelig ubehøvlede. Til gengæld var leveringen hurtig - desværre så på forkerte sted.

Reply from Ballonteam ApS

Vi forstå jo godt at det ikke er sjovt at ens pakke ikke bliver sendt til den adresse som man ønsker sig, men du har selv taste din adresse ind i vores system og det er den som kommer på pakken.
Det hele sker fuldstændigt automatisk og du skal jo selv acceptere at du har skrevet rigtigt adresse på og dette kvitteret du også for da du købte.
Det ser jeg nu at du ikke har, kunne gør i det du jo selv ikke har handlet hos os, dit navn er ikke i vores system.
Så din anmeldelse tilhøre sikkert en anden butik på nette

Hurtigt og som aftalt

Bestilte to balloner som dukkede op inden for 2 dage, fuld valuta for pengene

Levering allerede dagen efter

Jeg bestilte mine varer og allerede dagen efter stod postbudet med dem til mig - det synes jeg er ret flot. Det eneste jeg kan sætte fingeren på er at jeg fik købt mig nogle bordløbere i organza, og de var alt for smalle til formålet.

Jeg kunne selvfølgelig have tjekket målene, men tjekkede kun længden, da jeg andre steder kun er stødt på bordløbere med fast bredde (vel en standard). Så det var lidt ærgerligt, men egentlig ikke helt butikkens skyld...

Leverede et godt indslag til mit bryllup

Bestilte nogle kinesiske lanterner og de kom hurtigt.
De var et rigtigt godt indslag til mit bryllup, især de røde hjerter var en oplevelse at se svæve i natten udover markerne.

Udemærket service, dog 4-5 dages leveringstid.

Udemærket service, dog 4-5 dages leveringstid.
Bestilte for tusind kr. og alt var i kassen som det skulle være.

Hurtig

Bestilte søndag aften og fik pakken tirsdag formiddag.
Masser af fine balloner :-)

Ubrugeligt og kæmpe spild af tid

Først var betalingsfunktionen nede. Da jeg skrev og gjorde opmærksom på det, fik jeg en mail tilbage hvor de skrev at betalingsfunktionen ikke fungerede i det øjeblik. Den havde jeg dog godt luret før jeg skrev min første mail, og det betød at det var mit eget problem at holde øje med hvornår siden kunne bruges igen.
Da jeg fik betalt dagen efter, gik der 10 dage uden lyd. Her ringede jeg så for at høre hvor langt min pakke var - jeg havde heller aldrig fået en mail med tracking nummer eller en besked om at den var afsendt. Jeg får at vide at DHD der leverer for Ballonsalg.dk havde forsøgt at aflevere, men at ingen havde været hjemme. De havde dog ikke lagt en seddel som de skulle i følge ballonsalg.dk, men blot sendt pakken retur med det samme. Herfra var pakken bare blevet krediteret og sat tilbage på hylden - altsammen uden at informere mig om det. Da jeg opdager hvad der er sket, får jeg at vide at min eneste mulighed er at genbestille, men at den ene af de varer jeg skulle bruge i øvrigt er blevet solgt til anden side. Derudover har jeg ikke tillid til DHD, og min eneste mulighed ville nu være at komme til Sorø efter varer der ikke var som jeg skulle bruge alligevel. Jeg er endt med at finde et andet sted at handle. De krediterede penge er ikke gået ind på kontoen endnu, og jeg har ikke fået svar på min mail til kundeservice. Jeg synes deres manager var sød og kæmpede en brav kamp for at hjælpe, men det løste ikke de oprindelige problemer, og jeg har spildt for meget tid til at fortsætte med at handle hos dem.

Opdatering: Selvfølgelig kan Ballonsalg.dk ikke være ansvarlig for at DPD ikke leverer, men DPD's anmeldelse på Trustpilot taget i betragtning, samt beskeden på telefonen at de godt vidste at der ikke altid blev lagt en seddel, kan det vist ikke komme som en overraskelse at de ikke er pålidelige. Og nej, DPD og Post Danmark er ikke det samme, selvom de samarbejder under PostNord.
Selvfølgelig kan I ikke gøre noget ved at PBS er nede - men I kunne måske svare med andet end en bekræftelse på at den var nede - som jeg ikke kunne bruge til noget - og i stedet give et estimat på hvornår det var fornuftigt at forsøge igen.
Vi får ikke reklamer, så der er ingen steder en seddel kan være forsvundet hen. Der er heller ingen mails i spamboksen på min gmail, og ordrebekræftelsen nåede også frem - så hvor trackingnummeret blev af, ved jeg heller ikke. Tid er meget dyrebar for mig, og det er urimeligt at skulle bruge så meget af den på noget der bare burde fungere.
At varerne ryger til salg igen - selvfølgelig gør de det. Men at Kundeservice ikke kontakter mig, synes jeg er ubegribeligt. Så bør man udvide kundeserviceafdelingen, så en kunde ikke spilder ti dage på ens firma og får så dårlig en oplevelse. Og den bliver endnu dårligere af at I ikke bare tager ansvaret på jer, fordi uanset hvad, er enderesultatet bare ikke godt. Jeg opdagede KUN dette her, fordi jeg, efter 10 dage, ringede selv. Det er manglen på omtanke for kunderne og service den er galt med her. Nethandel skal være let og hurtig, og ikke noget man skal bruge flere timer på at følge op på.

Reply from Ballonteam ApS

Først vil jeg sige tak fordi du tog dig til at give os en anmeldelse!!
Men ret skal også være ret.

At PBS bryder ned, kan ske for alle firmaer i DK, det er ikke noget vi er herre over, det er PBS, og jeg har selv prøvet at stå i Fakta men kurven fuld af varer og kun betalingskort også bryder PBS ned, dette er kun PBS fejl ikke min eller Fakta, og jeg tro det er når deres sikkerhedssystem bryder sammen.

Jeg kan jo ikke fortælle de 1600 besøg jeg har på min side i gennemsnit at nu virker alt igen, da jeg ikke må gemme de oplysninger og hvem der besøger min side og jeg må ikke spam folk med mail,, dette er lovgivning.

Vores system udsender en mail når vi sender og 98% af vores pakker afgår inden for 24 timer efter de er bestilt, dog skal der siges at vi ved at denne mail vi sender i nogle spam filter bliver fanget,, ikke noget vi kan ændre på det er modtageres mail system der smider de mail væk.

Vi bruger DPD og ikke DHD og DPD er også Post Danmark og vi har haft møde med Post / DPD og de ved godt at den lille seddel de smider ind den forsvinder i mange postkasser med reklamer m.m. og det er igen ikke noget vi er herre over her.

Når vi modtager en pakke retur der ikke er afhentet sætte vi de varer til salg igen, og sætte vores system til at tilbagebetale dine penge, og i henhold til den Danske lovgivning har vi op til 30 dage til at gøre dette, dog vil jeg sige at vores kontordame gør det noget hurtigere.

At den så er udsolgt når du vil bestille igen er jeg meget ked af, men lige nu er det bryllups og konfirmations tid og det betyder, at vi sælge på fuldtryk, men over 300 pakker om dagen ryger der ting igennem og det er ikke altid at vi kan nå at få ting hjem inden de er solgt.

Og ved DPD som du ikke har tidlig til så vil det sige at du ikke vil bruge Post Danmark mere..???

Og ja vi prøver altid på at hjælpe vores kunder det bedst vi kan, vi er kendt for at have de laveste priser, bedste varer, hurtigt salg,, så jeg er kun stolt af vores system, og kan kun sige at vi har gjort vores som vi skal og er igen ked af du ikke fik din pakke men jeg ser ingen fejl i vores butik.

Så at PBS som er de eneste i DK bryder sammen ikke min fejl

Post Danmark ikke kan få pakke afleveret til dig ikke min fejl

At vi sælger vores varer igen ,,, det lever vi jo af..

Virkelig sørgeligt...

En ellers fed idé hvis du vil overraske en du holder af. Bare ærgeligt at gaven aldrig når frem og kundeservice ikke svarer på alle de mails jeg sender :(

har stadi ikke fået min pakke !!

jeg bestilte en pakke med helium, papirdug, bordløber og balloner søndag den 17 februar ... modtog en Ordrebekræftelse og pengene blev hævet på min konto ... torsdag havde jeg stadig ikke modtaget min pakke og heller ingen mail om den var på vej :( så jeg ringer ind til jer torsdag og høre hvor min pakke bliver af.
I tjekker den og siger så, at den åbenbart er på vej retur til jer igen .. men i siger så i sender en ny pakke med min bestilling med det samme ,, hvilket jeg jo bliver glad for og tænker er god service ! først lørdag den 23 februar modtager jeg en mail om at der en pakke på vej til mig ... denne mail modtog jeg aldrig første gang og når jeg kikker for og se hvor langt pakken er i dag, står der den stadig ikke er hos post Danmark endnu !!! er godt og grundig skuffet over jeres service !! og betvivler nu at pakken overhoved har været sendt til mig i første omgang da jeg aldrig modtog mail om den var på vej men først gjorder det efter at ha ringet til jer 4 dage efter !!! er virkelig skuffet har nu ventet en hel uge på min pakke !! og i skriver 1 til 3 dage levering, i skulle skamme jer !!!!!

Perfekt virksomhed alt som lovet

hvad skal jeg sige? alt er ok og de holder hvad de lover, så du kan roligt handle her

perfekt

hurtigt, 24 t.
super kvalitet

Super god kvalitet, god service, og hurtig levering

Ingen problemmer, kvaliteten lever op til forventningerne, god service, og hurtig levering.

God hjælp

Jeg var ude i et eksperiment med at bruge heliumballoner som skilte i en udstilling. Jeg fik gode råd omkring ballonernes holdbarhed over telefonen og senere da jeg afgav ordren over nettet havde jeg også en række spørgsmål, som straks blev besvaret pr. mail.
Ville gerne have haft en nærmere leveringsdato, da jeg kørte med en stram deadline - bare for at have ro i maven. Men balloner og gas blev leveret til tiden og ingen problemer.
Jeg handler gerne hos ballonsalg.dk igen.

Det var pengene værd.

Vi skulle bruge rosenblade og hjerteballonner med stænger til et bryllup og det skulle gå stærkt. Det var let at finde varerne på siden og der var gode billeder, klare prise- og mængeangivelse, hvilket havde været besværligt på andre sider. Varerne kom to dage senere fornuftigt pakket og i overensstemmelse med bestillingen. Taget i betragtning hvad vi betalte synes jeg at rosenbladene var OK. De havde en rigtig pæn farve og var uparfumerede. Hvis nogen skulle være i tvivl er 400 - 500 passende til en dobbeltseng. De gule stænger matchede ballonnerne men de røde matchede desværre ikke helt. Jeg var også bekymret for om hjerteballonnerne havde form som et hjerte men det havde de. Så penge givet godt ud og parret blev positivt overrasket!

Nem og hurtig levering kan anbefaldes :)

Hjemmesiden er nem at finde rundt samt siden er sikkert at bestille fra. Jeg blev overrasket over at pakken kom så hurtigt efter 2-3 dage bestilling. Kan klart anbefalde ballonsalg.dk til andre:) det bliver ikke min sidste gang at jeg handler hos ballonsalg. Mvh Elisa (frb

Kort tid fra bestilling til varen var klar

God og overskuelig hjemmeside, nemt at bestille. varen var dog ikke klar til tidspunkt for afhentning, men blev hurtigt samlet.

Kan sagtens anbefales til virksomhedsbrug. Hurtig levering og fejlfrit betjening.

Ballonteam ApS Details

Hos CTI Party finder du et fantastisk udvalg af de absolut bedste festartikler på markedet. Med borddækning fra CTI Party. Få du op ting til enhver form for fest og med de flotteste festartikler, til alle små og store fester. Vi har alt fra ting til barnedåb, bryllup, konfirmation og temafest til fødselsdagsfest Vi er billigste i og har derfor også prisgaranti og har billig fragt som udover dette og er med dag til dag levering Find det helt rigtige pynt, der passer til netop dit behov og din pengepung, hos os.

Visit CTI Party

Write to: info@ballonteam.dk